تاریخ انتشار:۱۲:۱۰ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در پیامی درگذشت پدر گرانقدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام خرسندیان، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد پیامی به شرح ذیل صادر کردند:

انّاللّه و اناالیه راجعون

خبر درگذشت انسان مؤمن و ولایتمدار مرحوم «حاج امراله خرسندیان»، پدر شهیدان والامقام خرسندیان که در جبهه های نبرد حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند موجب تألم و اندوه شد.
این پدر فداکار، مؤمن و انقلابی مصداق کاملی از بذل همه داشته‌های خود در راه ایمان و اعتقاد راستین به اسلام ناب محمدی(ص) و به تاسی از سیره سید الشهدا ع و پیروی از نائب برحق امام زمان(عج) است که با تقدیم سه فرزند رشید خود در راه حراست از ایران اسلامی، جلوه‌هایی از ایثار و معنویت را به منصه ظهور رسانده است.
بدون شک اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون همین انسان‌های وارسته و مؤمن به اسلام و انقلاب است.

این جانب درگذشت این پدر آسمانی که به فرزندان شهیدش پیوست را به جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا به‌ ویژه خانواده مکرم و عموم مردم انقلابی استان تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن مرحوم و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءاللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان در کنار فرزندان شهیدش محشور و همجوار گردد.

سید نصیر حسینی
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد
و امام جمعه یاسوج
۲۳ فروردین ۱۴۰۳

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین