تاریخ انتشار:۲۱:۵۷ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان در پیامی درگذشت پدر گرانقدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، متن پیام سردار حمید خرم دل و حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح به شرح زیر است.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خانواده محترم شهیدان گرانقدر الله کرم، الله کس و محمد خرسندیان

درگذشت اسوه صبر، ایثار و ایمان مرحوم مغفور حاج امرالله خرسندیان، پدر بزرگوار شهیدان خرسندیان از دلاوران دوران هشت سال دفاع مقدس، موجب تاثر و تألم شد.

پدران مومن شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تاسی به سیره حضرت سید الشهدا(ع)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم خرسندیان، برای آن مرحوم از درگاه پروردگار متعال علو درجات و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت داریم.

ان‌شاءاللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان و فرزندان شهیدش محشور و همجوار گردد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین