تاریخ انتشار:۲۰:۵۵ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: پدر شهیدان خرسندیان امروز دار فانی را وداع گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، پدر شهیدان الله کرم خرسندیان، الله کس نوربخش و حجت الاسلام محمد خرسندیان به دلیل کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

متن پیام تسلیت شیرعلی خرامین به این شرح است:

بسمه تعالی
يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً
با خبر شدیم اسوه صبر و ایثارابوالشهدا مرحوم حاج امرالله خرسندیان از عالم فانی و خاک هجرت و به وصال فرزندان خود نایل گردید. به حق می توان او را عدی ابن خاتم طایی زمان نامید که با هدیه فرزندان در راه اسلام، انقلاب و امام مدال افتخار چشم چراغ ملت را نه یکبار بلکه سه بار به گردن آویخت .
او سالها در فراق فرزندان خود صبر و بردباری و در عین حال انتظار وصال را تحمل نمود و سرانجام به آرزوی دیرینه خود رسید. زهی سعادت مهمانی شهدا و شفاعت آنان. کدام میزبان می تواند در روز محشر مانند شهدا آنهم سه فرشته گلگون باشد. او امشب مهمان فرزندان شهید خود خواهد بود . و همانند شهدایش در قهقهه مستانه اش و شادی وصولش عند ربهم یزژقون را با آنان سر می دهد.
اینجانب فراق این مرد بزرگ و ابوالشهدا را به خانواده و بازماندگان تسلیت و تعزیت و وصال عاشقانه اش را به فرزندان شهیدش تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
همنشینی با فرزندان شهیدش را برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگانش را از خداوند منان آرزومندم

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین