کد خبر: ۲۳۰۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۵۷ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: بلوار شهید سلمیانی شهر یاسوج همزمان با عید بزرگ فطر میزبان زائران و خداجویانی بود که با حضور در این بلوار نماز بندگی را اقامه کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، صبح امروز نماز عید سعید فطر با حضور نمازگزاران به شکرانه یک ماه بندگی خداوند متعال در شهر‌ها و نقاط مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

نمازگزاران در برابر خدای خود دست نیاز بالا بردند و با خواندن دعای اللهم اهل الکبریاء و العظمه... به حق این روز که خداوند آن را برای مسلمین عید قرار داده‌ای از درگاه بخشنده اش خیر را طلب کردند.

 در عید فطر با رمضان وداع می‌کنیم و به نشانه تعلق خاطر به ماه خودسازی و نزول وحی در عید فطر نخست با نماز، پیوند خویش را با حضرت حق استوارتر می‌کنیم و آنگاه بر سر سفره طعام می‌نشینیم.

در یاسوج نماز با شکوه عید فطر ساعت ۷ صبح به امامت آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج اقامه و این مراسم به صورت زنده از شبکه دنا پخش شد.

عکاس: مرتضی مبشری 

 

 
خبرنگار: میلاد راوند 
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
الان نماینده ات چطور نیومد نماز
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
نماینده اومده بود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین