کد خبر: ۲۳۰۶۱
تعداد نظرات: ۷۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۱۲ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا گزارش می دهد؛
عصر دنا: در راهپیمایی روز جهانی قدس در کهگیلویه و بویراحمد غایبینی وجود داشتند که تا همین یک ماه قبل پای ثابت حرکت های جمعی و مردمی بودند و حضور آنها در این راهپیمایی ها با انعکاس رسانه ای گسترده همراه بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، راهپیمایی روز قدس که هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می گردد امسال بدلیل جنگ مستقیم غزه و اسرائیل و سطح جنایات رژیم صهیونیستی، پر شورتر از هر سال برگزار شد.

حضور پر رنگ کهگیلویه وبویراحمدی ها در این راهپیمایی و همراهی انسانی مردم استان با مظلومان غزه از جلوه های زیبای این حرکت بود.

اما در راهپیمایی این روز غایبینی وجود داشتند که تا همین یک ماه قبل پای ثابت حرکت های جمعی و مردمی بودند و حضور آنها در این راهپیمایی ها با انعکاس رسانه ای گسترده همراه بود.

از جمله این غایبین می توان به کاندیدای مجلس یازدهم همچون مهدی روشنفکر، نادر منتظریان، شیرعلی خرامین، نستهن مقدم، حجت الاسلام بازیار اشاره کرد.

این پرسش در ذهن مردم ایجاد شده است که آیا این افراد تا زمانی که حضور مردمی برای آنها سود دارد حاضر به همراهی هستند و آیا حضور در مراسمات پیشین برای کسب رای بوده است و به هویت ملی و مذهبی ارتباطی نداشته است؟

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۱
زهیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
روشنفکر رفته بود فاتحه خوانی منتظریان هم نیروی نظامی وامنیتی هست حتما آماده باش بوده آقای خرامین هم جلسه مشاوره داشت به این دلایل نیامدند دکتر آراوند هم دیگه کلا قهر کرده گفته به دلیل تقلب زیاد در انتخابات دیگه راهپیمایی ها شرکت نمیکنم بهرامی آمده بوده مصاحبه کرد اصلا معلوم نبود چه گفت خدا این چهار به دادمان ررسه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
روشنفکر پشت سرشو هم نگاه نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
روشنفکر دیگه به تاریخ پیوست
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
رفتن برای کنگر بی لهر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
واجب نیست بی خود به مسائل حاشیه ای نپردازید
حداقل گزارشی از بستگان نسبی و سببی استاندار که در استانداری ادارات کل و در باشت و گچساران با ادعای انقلابی گری و حتی تعدادی از بستگان که در سپیدار هستند علیرغم توانایی و استحقاق دیگران به کار گمارده است تهیه کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
با سلام
لطفا متن ذیل را جداگانه منتشر نمایید . با تشکر
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج باید از رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری تبعیت نماید:
هیأت امناء وزارت بهداشت در تبصره 4 ماده 31 آیین نامه اداری استخدامی اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی که در اردیبهشت ماه 1391 مصوب نمود ، مقرر کرده بود : ((مؤسسه مجاز است در صورت نیاز حداکثر تا پنج درصد از مجوزهای استخدامی ابلاغی از سوی وزارتخانه را بدون الزام به رعایت فضای رقابتی و انتشار آگهی و صرفاً با تشخیص و مسئولیت رئیس مؤسسه و با رعایت شرایط احراز طبقه بندی مشاغل، به جذب نیرو از بین دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر با احراز صلاحیت عمومی براساس قانون گزینش اختصاص دهد.))
این مقرره باعث شده بود طی سالهای گذشته ، عده ای بدون آزمون و رقابت با سایر داوطلبان استخدام و صرفاً با تشخیص و نظر رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، جواز استخدام پیمانی و رسمی دریافت کنند! از آنجاییکه این مقرره هیأت امناء وزارت بهداشت با اصل برابری و مساوت و تساوی همه در برابر قانون و بند 9 اصل 3 قانون اساسی و بندهای شماره : 2 ، 13، 20، 23 و 24 سیاست های کلی نظام اداری مقرر شده توسط مقام معظم رهبری ، در تضاد بود ، لذا هیأت عمومی دیوان عدالت اداری بموجب رأی شماره 1474 مورخ 1/9/1401 که در روزنامه رسمی به شماره 1640 مورخ 6/12/1401 منتشر گردید ، مصوبه اشاره شده را از تاریخ تصویب (1391) ابطال نمود.
در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز ، عده ای از این مقرره تبعیض آمیز ، برخوردار شده و در سالهای گذشته در ردیف های سازمانی متعدد ، بکارگرفته شده اند که با این رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری ،باید با مواهب بدست آمده ، وداع نمایند! یکی از این افراد ، سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گچساران می باشدکه حکم کارگزینی وی درذیل قابل مشاهده است.
نکته حائز اهمیت ، آن است که مقنن در ماده 92 قانون دیوان عدالت اداری ،بمنظور ضمانت از اجرای تصمیمات قانونی متخذه هیأت عمومی دیوان عدالت اداری ، دستگاه های اداری را مکلف به تبعیت از آرای هیأت عمومی دیوان نموده و بیان می دارد : ((چنانچه مصوبه ای در هیأت عمومی ابطال شود، پس از ابلاغ رأی به طرف شکایت یا انتشار در روزنامه رسمی، رعایت مفاد آن برای مرجع طرف شکایت و سایر مراجع و مقامات مسؤول دستگاه‌‌های موضوع ماده (۱۲) این قانون الزامی است.))
همچنین ، موافق ماده 93 قانون دیوان عدالت اداری ، کلیه مراجع اداری و قضایی در تصمیمات خود ، آرای هیأت عمومی دیوان عدالت اداری را ملاک عمل قرار خواهند داد .
مقرره مزبور اظهار می دارد : (( آرای هیأت‌‌‌های تخصصی و هیأت عمومی در ابطال و عدم ابطال مصوبات موضوع بند (۱) ماده (۱۲) این قانون، در رسیدگی و تصمیم گیری مراجع قضائی و اداری، معتبر و ملاک عمل است.))
مزید بر این ، ماده 107 قانون مورد اشاره ، صراحت دارد به اینکه : ((کلیه اشخاص و مراجع مذکور در ماده (۱۰) این قانون مکلفند آراء دیوان را پس از ابلاغ به فوریت اجراء نمایند.))
رأی دیوان در خصوص ابطال تبصره 4 ماده 31 آیین نامه اداری استخدامی کارکنان اعضای غیرهیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی ، در تاریخ 6/12/1401 در روزنامه رسمی کشور منتشر گردید.
باتوجه به موارد فوق الذکر ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، مکلف به اجرای رأی دیوان است و باید نسبت به شناسایی افرادی که از این تبصره غیر قانونی ، بهره برده اند ، اقدام و دستور صدورحکم اخراج آنها را به واحدهای ذیربط می داد اما متأسفانه در اقدامی برخلاف مقررات یاد شده ، طی ابلاغ شماره 3739/23/پ مورخ 21/2/1402 ، فردی که بصورت موردی و غیرقانونی استخدام شده را، بعنوان سرپرست شبکه بهداشت شهرستان گچساران منصوب نمود.
نکته آخر :
دیوان عدالت اداری طی رأی مشورتی شماره ۹‍۰‍۰‍۰/۲۳‍۰/۲۴۸۸۲/۲‍۰‍۰ مورخ ۱۴‍۰۲/‍۰۹/‍۰۵ ، ادامه خدمت مشمولین تبصره 4 ماده 31 آیین نامه موصوف را فاقد وجاهت قانونی اعلام نموده است.
در این نظریه ، آمده : (( اولاً، به موجب دادنامه شماره117مورخ 16/6/1391هیأت عمومی دیوان عدالت اداری امتیازات حاصل از اقدامات غیرقانونی حق مکتسبه ای برای دارندگان آن امتیازات حاصل نخواهد کرد تا امکان ترتّب آثار قانونی داشته باشد. ثانیاً، تبصره 4 ماده 31 آیین نامه استخدامی اعضای غیرهیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور که براساس آن مقرر شده است: «مؤسسه مجاز است در صورت نیاز حداکثر تا پنج درصد از مجوزهای استخدامی ابلاغی از سوی وزارتخانه را بدون الزام به رعایت فضای رقابتی و انتشار آگهی و صرفاً با تشخیص و مسئولیت رئیس مؤسسه و با رعایت شرایط احراز طبقه بندی مشاغل، به جذب نیرو از بین دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر با احراز صلاحیت عمومی براساس قانون گزینش اختصاص دهد»، به جهت عدم رعایت اصل برابری و ایجاد تبعیض ناروا با بند نهم اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با اعمال ماده 13 قانون دیوان عدالت اداری در مورد آن، از تاریخ تصویب ابطال شده است لذا ادامه خدمت مشمولینی که در راستای تبصره 4 ماده 31 آیین نامه مزبور به کارگیری شده اند از آنجاییکه منشاء به کارگیری آنان به موجب دادنامه 1474171مورخ 1/9/1401 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری ابطال شده است. مغایر دادنامه مذکور هیأت عمومی دیوان عدالت اداری و فاقد وجاهت قانونی می باشد واعمال مجازات های مقرر درماده 112 قانون دیوان عدالت اداری در خصوص مستنکفین از اجرای دادنامه لازم اجرای هیأت عمومی دیوان متصور است.
 حسب گزارش های رسیده ، یکی از مدیران واحدهای مرکز بهداشت ، موضوع غیرقانونی بودن حکم کارگزینی و سرپرستی شخص مورد اشاره را در سطح درون دانشگاه ، مطرح نموده اما ظاهراً گوش شنوایی وجود نداشته و از طرفی ، حکم این مدیر داخلی مرکز بهداشت ، لغو و مورد مجازات سلیقه ای سرپرست غیرقانونی ! قرار گرفته تا جایی که بمنظور جلوگیری از ورود او به محل کارش ، قفل درب اتاقش رو 2 بار تعویض نموده و از نگهبان جلوی درب ورودی خواسته اند که از ورود این مدیر داخلی مرکز بهداشت ممانعت بعمل آورند !
 با توجه به موارد فوق الذکر وبا عنایت به سخنان رئیس جمهور محترم در خصوص مبارزه با فساد ، انتظار است سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نسبت به دستور صدور حکم اخراج سرپرست مورد اشاره و دریافت کلیه حقوق و مزایای پرداختی به ایشان ، به فوریت اقدام نماید . در غیر اینصورت ، باید عواقب قانونی استنکاف از قانون و رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری را پذیرا باشد .
ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
چه جملات مزخرفی، نفرین بر عقده و کینه و کوته فکری. شاید کسی مشکل داشته.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
آقای دکتر روشنفکر، دامادشون به رحمت خدا پیوسته بود و در دهدشت مراسم داشتند
تأسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
دلم برای نگارنده ی این متن ها می سوزد. احتمالاً یا از بیکاری و یا لجاجت دست به نوشتن این متن ها می زد. حتماً کسی مشکل داشته و یا در این استان حضور نداشته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
تف برشرشف عصر دنا بانی عصر دنا وامثال عصر دنا، لعنت بر کسانی که بد قضاوت می‌کنند، متأسفم برای کسانی که عقده ای هستند، چوب خدا صدا ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
منفعت طلبند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
برا این خبر احتمالا ۱۵میلیون بهت دادند با یه ماکارونی و یه رب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
به نظر می رشد این کوته فکری فقط درکهگیلو یه وبویراحمد است این حرفها زشت
همشهری
|
United States of America
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
بازیار رفته ببینه کیه من باغ
روشنفکر هم دتبال ابطال انتخابات
آن سه نفر هم جلسه داشتند وقت نکردن بیان
بهرامی هم آمده بود مصاحبه کنه در خصوص ایران خودرو وسایپا
درود بر عصر دنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
واعظان که این جلوه بر محراب و منبر میکنند
چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند.
مگه یه راهپیمایی یکساعته چقدر از وقت آقای منتظریان و روشنفمر و خرامین و نستهن مقدم رو میگرفت که نتونستند بیان؟!
در اون روز جمعه تعطیل اگر برای نماز جمعه نیومدند یکساعت هم فرصت برای راهپیمایی نداشتند؟
دوستی برای سرپوش گذاشتن بهانه فاتحه خونی فامیل و آماده باش اداره امنیت رو ذکر میکند اما دوست عزیز، این بهانه های اسراییلی دیگه نخ نما شده یه بهانه جدیدتری عرضه میداشتید
هرکی
|
France
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
خدا لعنتتون کنه فقط دارید حاشیه درست میکنید هیچ انسانیت تووجودتون هست هیچ وجدان دارید چندتا سایت بیخود از دنیا بیخبر از انسانیت بدور فقط دنبال منفعت دروغ پردازی حاشیه پردازی دنبال این دنبال اون، فقط منتظر ید یه چیزی بزارن تو جیبتون برعلیه وجدان خودتون قلم بزنید،، چوب خدا صدا نداره انشالله تو همین دنیا باید پس بدهید انشالله
لسب
|
United States of America
|
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
مه بیکارن خدایی بیان شعار توخالی بدن اونا که رفتن چه کردن
عصر دنا بگو دلار ۶۵ رو بگو افزوده ده درصد رو بکو غایبان حوزه علمیه علما اعلا کجا هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
خدا لعنتت کند خدا داغ عزیز ترین کسهایتان را بر دلتان بگذارد که این مزخرفات را مینویسید نماینده ی مجلس یازدهم زودتر از شماها به مجلس رفت تازه به دوران رسیده ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
آنها که آمدن باید شک کنید بخاطر منافع خود لیدرهای پول پرست است نه آنهایی که نیامدن بخاطر پارتی بازی مسوولان استان شهرستانی بوده سو استفاده می کنند از نظام و انقلاب و روز قدس آنهای که سرشماری می کنند باید شک کرده باعث تخریب چهره نخبگان استان شده نتجه نخواهید گرفت تخریب گران مردم و نخبه‌ها
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دیگه رای نیاوردن مردمو رو ول کردن
سیداحمدگوهری دهبرافتاب
|
Brazil
|
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
این نیزبگذردگذشته گان درگذشتندقبلیها هم بتاریخ پیوستنداین لباس دامادی که امروزبرتن شماست دیروزبرتن کسی بودکه امروزلباس. غم بتن داردوین نیزبگذردنام نیک است به خوبی بتاریخ می ماندوبس مثل خدمتگذاران شهیدوسرداران شهیدخدایابه همه ماهمت خوب خدمت کردن به مردم بی بدیل وبینظیرشجاع راعنایت کاندیدمن تونداردمال همه است وقتیکه انتخاب شدطاعات وعبادات همگی قبول درگه حق
علی
|
Canada
|
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
تف بر آدمای بیکار که فقط میخواهند مثلا یک چیزی نوشته باشند حتما یکی سرما خورده یا با زنش دعواشون شده آخه به تو چه مربوط هست یکی ماموریت هست یکی رفته دید و بازدید در منطقه بوشهر ووووو
جواد
|
Iraq
|
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
حجت الاسلام بازیار در نجف اشرف بودند و پیام اینستایی گذاشتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
ما که نفهمیدیم بلاخره شما برا قدس نگرانین
یا از دست کاندیدا عصبانی هستین.؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
برادر عزیز اگر ملاک اسلامی انقلابی بودن افراد از نظر شما حضور در چنین برنامه هایی است کاملا در مسیر بطلان هستی. نگاه ظاهربین و سطحی دارید. ولاتجسسوا....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
الله اکبر موتور عصر دنا در سال جدید شروع به کار کرد
اسما
|
United States of America
|
۰۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
حالا شمایی که تشرریق برده بودید چکار کردیت امریکا را نابود کردیت شما برای خودنمایی رفته بودید ولا آمریکا سرش و ای راهپیمایی‌ها درد نمیکنه مرد عمل باشید نه مرد نمایش اسم کسی نیاورید از خدا بترسید
بدبخت و علیناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
رفتنه مدارس برق بفروشنن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
خداییش خیلی بیکارهستین که این مزخرفارامینویسید دیگه چیزی نداشتید بنویسید این نوشتید میخاهین خودنمایی کنید بس کنید اخه تاکی بی فرهنگ باشیم تاکی مثل این کشورزندگی کنیم همش حاشیه دنبال این وان یس کنید ول کنید دیگه اخه ملت دنبال زندگی خودشون هستند مردم یاسوج دنبال این وان هستند کی چکارکرده اخه یکی نیست این افراد بیکار باشون برخوردکنه تاازاین مزخرفات ننویسند ول کنید خاک توسرتون بروین استانهای اطراف ماهنوزنمیدونن کی نمایندشون هست مردم بویراحمد ول نمیکنند اخه بی فرهنگی تاکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
نویسنده این متن روانی وعقده ایست ویه کمی هم از بایدن برده روانی
انسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
سلام
دوستان عزیز توهین به رسانه مطالبه گر توهین به خویشتن است.
اتفاقا خبر دقیق، حرفه ای و انقلابی و به جایی بود.
من به سهم خودم از این رسانه کمال تشکر دارم..
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
واقعا متاسفم برات
یعنی این چند نفر که نیومدن ضد انقلاب هستن؟
آخ و بخت مملکت که افرادی مثل ایشا بخه انقلابی و ضد انقلابینه سیش مشخص کنه
فاتحه
محمد
|
Switzerland
|
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
سلام دکتر بازیار در کربلا نائب الزیاره بودند
Hhhh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
سلام
حجت الاسلام بازیار در سفر کربلا هستند
بویراحمد بزرگ واحد
|
United States of America
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
برادر جان
آقای حاج نادر منتظریان را خودت هم خوب میدانی که در روز قدس و بقیه مراسمات صف اول هستند.
برو خدا روزی تو جای دیگه حواله کنه.

بجای این تیترهای چرت یک حرکت خوبی امسال بزن
قاسم محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
عالی بود.. آفرین
مسلم حسامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
آمدن یا نیامدن -مردم که آمدن،،،اگه آقایان بدون عذر موجه نیامده باشند درپیشگاه خدا،مردم مظلوم غزه ،ملت شریف ایران قاصرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
به شما چه مربوط است که کسی بیاید یا نیاید
البرزباحور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
با سلام بیشتر افراد مسئول بخاطر شرایط زمانی خود در همایش ها راهپیمایی ها ونماز جمعه ها نمایان میشوند و اگر منافع ویا اجباری نداشته باشند به هیچ عنوان در مناسبت‌های مختلف نمایان نخواهند شد بحث گروه خاص یا افراد خاصی نیست افرادی دیروز بودند که قبلاً نبودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
مردم بیشترین مشکلات رو دارن و فلسطین ربطی به مردم نداره . همه ی اونا که بودن ذی نفعان بودن .
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
عصر دنا اگر واقعا دنبال حقیقت می گردی و قصدتون حل معضلی از معضلات جامعه می باشد گزارشی از سوءاستفاده استاندار از جایگاه و موقعیت و به کارگیری قبیله ی استاندار در استانداری دانشگاهها ادارات کل و در باشت و گچساران تهیه کنید
علیرفیع زاده
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
گوینده مشکل دارد،این همه بدبختی وگرفتاری مردم،رانمی بیند فقط این چهارنفر
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
به شما چه ربطی داره فضولی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
قبل انتخابات همه راهپیمای مراسمات ودیگرجلسات عمومی که مردم ببینند ازهم سبقت میگرفتن بعدازانتخابات بقیش خودت میدونی؟؟؟؟؟?؟؟
ناشناس
|
Poland
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
سلام احسن ودرود به خدا تنها گزارش درست همین بود همان هایی بودند که اول صف بودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
اگر هدف از آمدن به راهپیمایی خالصا برای خدا باشد که اجر اوون هم با خود خداست و اگر حضرات نامزد نمایندگی هم در جلسات و مراسمات شرکت میکردند و میکنند بنا بر نیت خودشون در درگاه خداوند جوابگو خواهند بود.بی شک مردم فهیم ما خیلی فهمیده تر از این هستند که دنبال اینجور مزخرفات باشن. و چقدر زشت هست که بنده خدا رو قضاوت کنیم،ای کاش یاد بگیریم کمتر حرف های بی معنی بزنیم چه برسه به خبر بی معنی.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
به تو چه ربطی داره ،مگه راهپیمایی روز قدس حضور وغیابه!
عجب رسانه ای ،مسدود شدی.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
سلام
دلشون نخواست بیایند اتفاقا کار خوبی کردن نیامدن گرونی مردم کلافه کرده دلار شده ۶۵ هزار می دونی یعنی چی یعنی مردن
ارسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
عصر دنا چجور شما مشکلات مردم رو مطالبه نمیکنی فقط دنبال حاشیه و جناح بازی هستی قضاوت ازعان خداوند هست تو‌چه میدونی کجا بودن و شرکت کردن یا نه بایدبیومدنی جلوی چشای جنابعالی هر جای ایران می تونستند باشن و شرکت کنند .همین الان دنبال منافع خودت داری پیش میری خوشبحالت با غیرت
Kailoris
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
سلام .این به میدان رفتن وشعار دادن با نسل های گذشته بود که نتیجش را داریم میبینیم مگه ما احمقیم مرگ بر کسی بگیو. .ما فقط بلدیم زنده باد همگی ونزنده باد انسانچنیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
غایبین روز قدس رفته بودند در غزه میجنگیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
انگارقراره دفترحضور غیاب باشه،
شاید طرف بخواد استراحت کنه .
مگه زوره
.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
نونم و تو چه ربطی داره که کی وکوچنه
پ سیچنشونه بیان
بیان بگن آقای ایسر خبر بیه که مهم هسم
تا کی لیسری
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
متاسفم برای رسانه ای که جلسه راهپیمایی را حضور و غیاب میکند. این نمونه نرم تفتیش عقاید است.
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
لعنت برهردو دورسانه سودجو ومنفعت طلب اخه به شما چه ربطی داره کی امد کی نیامد برای این خبر ازکجاوچقدر پول گرفتین نفرین برکسی که مجوز به شماداد
ناشناس
|
France
|
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
با سلام
از رسانه عصر دنا توقع چنین استدلالی نداشتیم
خداروشکر که انگ ضد دینی و ضد انقلابی بهشون نزد
جای تعجبه!! یعنی هیچ کسی در مجموعه عصر دنا نیست که قبل از انتشار متن و خبر اونو تحلیل کنه؟؟
در جمله( بخشش لازم نیست اعدامش کنید ) فقط با یه ویرگول یک زندگی گرفته و یا بخشیده میشه. عصر دنا با این متن کار رو از ویرگول و نقطه و ... گذرونده و غیر مستقیم ضد انقلابی بودن رو تعریف کرده.
امیدوارم دیگر شاهد چنین تحلیل های بی پایه و اساسی نباشیم.
با سپاس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
واقعا خیلی خیلی مضخرفات نوشته میشه
مثلا این چه خبری هست ؟
شاید این افرادمشکل داشته باشند .
واقعابرای این خبرگزاری متاسفم
بی کس
|
United States of America
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
همان گونه که با نام بی کس نوشتم اورشلیم و قدس چه ربطی به مردم داره خجالت بکشین ایران هیچ ربطی به فلسطین نداره و بس با ابروی کسی تو این سایت های مزخرفتون بازی نکنید مسعولش هرکی میخواد باشه
بی خلشیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
مزخرفترین سایت خبری عصر دنا

برا هزار تومان هر خبری درج میکنه

لا ایمان لمن لا حیا له
4545
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
توکه رفتی چه وت دان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
متاسفم برای برای عصر درآ نه دنا اکثر اونجایی که شرکت کرده بودن همان طرفداران صادق وپاک دکتر روشنفکر بودند که همه مسئولین درمورد رای آنها خیانت کردند و برحسب مص لحت زمان سکوت کردن درضمن عصر درآ نه دنا اون روزی که به رای مردم خیانت شد اگه شجاع بود چرا صدای زنگ لش نیومد .با نوشتن این متن فقط قصد تفرقه اندازی و چاپلوسی داشته .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
سلام بر غیور مردان زاگرس نشین بخصوص عیرو مردان شهرریاسوج و شیرزنان دامن پاک و مومن من از این در روز قدس واقعا سنگ تمام گداشت بودید کما ل تشکر دار م و از لصف محبت شما وهمرای شما خواهران و برداران قدر دانی میکنم و اما اگر من در حصور نداشتم به مردانگی تون قسم یک مدت بود بچه ها به تفرح نبرد بودم و برای ایام عیدهم هنوز به خانواد اقوام و خواهرانم و بردارانم سر نزدم بودم و دیگر خواهرم هم زحمت کیدم ناهار زحمت کشید بود ناراحتش نکردیم و از این که اینجانب در راهپیمای حصور نداشتم به این علت بود واقعا که معذرت میخوام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
فهمیدن ....شعاری طبل توخالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
عصر دنا ب جایی خبر هوایی مزخرف برو یه خبر قشنگ بزن مث بقیه استان ها آخه روز قدس به منو تو ب این نماینده بدبخت چ ...الان فکر می‌کنی مثلا فلان نماینده نیاز مالی نداره بابا اون بیچاره ها هم مثل ما دخل و خرجشون با هم جور در نمیاد میرن دنبال ی. لقمه نون
شما هم اگه دلتون حاشیه میخواد یا برا کسب و کارتون مجبورین...برین تیتر کنید مادوان سفلی آب معدنی میگیرن از بی آبی کلی جاده نصفه مونده ک پولش خورده شد زیر سازی شده رها شد یکی از روستا های سادات محمودی از بی آبی داره تلفات میده روستای مازه کز سادات محمودی راه ارتباطی نداره اینارو بزنید تا پیگیری کنن تا مردم آگاه شن نماینده راهپیمایی بره برا منی ک پول ندارم نون آب نمیشه
۲۰۲۴
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
درود برشما . احسنت .چهره این نرخ به روز خورا رو خوب نشان دادید
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
ولمون کن بابا نیومدن که نیومدن حالا مگه اینا که اومدن وهرسالم میان چیکار کردن ؟ به جای راه رفتن و فحش دادن تو خیابون بهتره به فکر پیشرفت از راههای دیگه باشیم وگرنه اسراییل و امریکا برای این حضور ها و شعارها تره هم خورد نمیکنه...
پرستار درمانگاه مادوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
از مدیریت محترم سایت خبری عصر دنا خواهش میکنم گزارشی از عملکرد سال قبل مرکز کاهش آسیب های اجتماعی مادوان که زیر نظر مرکز بهداشت بویراحمد اداره می شود و قرار بود خدماتی به معتادان حاشیه شهر ارائه کند تهیه نماید.
کماندار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
البته که به کسی مربوط نیست که چه افرادی در راهپیمایی ها شرکت می کنند یا نمی کنند اما افراد نامبرده از دو سال پیش جهت پیروزی در انتخابات،حتی مراسم فاتحه ی یه پیرزن 100ساله را از دست نمی دادند و گاهی ترافیک افراد مثلاً نخبه سیاسی می شد...و الان در یه راهپیمایی سراسری حضور پیدا نمی کنند.و این نشان از این هست که رفت و آمده و عیادت ها و فاتحه خوانی ها ،این آقایون به احترام مردم نبوده بلکه برای تحقیق ملت بوده ..
-
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
احتمالا نزدیک انتخابات بعدی شرکت کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
آخه به تو چه ،انشاالله اعتبارنامه کاندیدت تایید نشه
قالیباف خیزشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
تا زمانی که این طرز فکر پوچ و احمقانه بر تون حاکمه باید دلار بشه ۱۰۰ هزار و
سعی کنید خوب سواری بدین
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین