تاریخ انتشار:۲۳:۳۹ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه جزئیات درگیری منجر به قتل در روستای کلات را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سعید کریمی زاد با بیان جزئیات حادثه درگیری عصر امروز در روستای کلات مابین قلعه رئیسی و دیشموک، گفت: امروز غروب در حوزه قضایی چاروسا و در روستای کلات از توابع این بخش بدنبال درگیری لفظی فی‌مابین دو نفر از اهالی محل در هنگام تردد از مسیر، احدی از طرفین که جوان بوده به اتفاق دو نفر از بستگان و دوستان خود با طرف مقابل درگیر و مبادرت به تیراندازی با سلاح ساچمه زنی نموده که متعاقب این تیراندازی یک نفر کشته و دونفر زن و مرد نیز صدمه دیده اند.

وی خاطرنشان کرد: دو نفر از عوامل اصلی درگیری بازداشت و نفر سومی نیز متواری که با تحقیقات فنی و تخصصی انشاالله بزودی دستگیر خواهند شد.ضمنا در این درگیری یک نفر نیز بر اثر اصابت سنگ صدمه دیده اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه تمامی دستورات قضایی لازم برای کشف جزییات واقعه و دستگیری همه عوامل صادر شده، افزود: ضابطین دادگستری بخصوص پلیس های تخصصی فراجا با تمام قوا به جهت پیشگیری و تکمیل تحقیقات در حوزه قضایی چاروسا مستقر می‌باشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین