تاریخ انتشار:۱۷:۵۹ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: محدودیت ترافیکی از ساعت هفت صبح فردا آغاز می شود و تا پایان مراسم راهپیمایی روز قدس ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، سرهنگ جابر پیوست افزود: به‌منظور هرچه با شکوه تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز قدس محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی صبج جمعه از میدان هفت تیر به خیابان طالقانی به سمت مصلای بزرگ نماز جمعه اجرا می شود.
وی افزود: همه مسیر های منتهی به خیابان طالقانی تا مصلای نماز جمعه محدودیت تردد اعمال می شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست برای حضور در راهپیمایی روز قدس از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده و از پارک هرگونه وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی خودداری کنند.
وی ادامه داد: مسیر های جایگزین برای تردد وسایل نقلیه از میدان امام حسین به تقاطع جانبازان و خیابان امام خمینی به سمت میدان انقلاب است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه از میدان هفت تیر به سمت مصلای بزرگ امام خمینی شروع می شود اما تمامی مسیر های منتهی به مسیر راهپیمایی از ساعت ۰۷:۰۰ مسدود خواهد شد و با تجمع شرکت کنندگان و نمازگزارن در مصلی بزرگ‌امام خمینی شهر یاسوج به پایان خواهد رسید.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تمامی شهرها، بخش‌ها و تعدادی از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد با حضور حماسی اقشار مختلف مردم و با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان رهایی قدس شریف و ابراز انزجار از رژیم جعلی، غاصب صهیونیستی و خنثی‌سازی توطئه‌ها استکبار جهانی در منطقه، برگزار می‌شود.
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بیننده ترین
پر بحث ترین