تاریخ انتشار:۱۶:۲۸ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد قشرهای مختلف مردم استان را به حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، متن پیام حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک به شرح زیر است:

قال رسول الله (ص): مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم‏. هر کس فریاد کمک خواهی کسی را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست. کافی، ج 2، ص 164،.

روز جهانی قدس، میراث ماندگار و گران‌بهای امام راحل(ره)، روز اتحاد امت اسلام، روز شکست «معامله قرن» و روز تثبیت آرمان فلسطین است.
رژیم صهیونیستی سالهاست که ملت مظلوم و بی پناه فلسطین را به خاک و خون می کشد و به هیچ قاعده و قانونی پایبند نیست چرا که بیمارستان ها و مراکز غیر نظامی را نیز مورد هدف قرار می دهد وکشتار بی سابقه مردم غزه را آغاز کرده است.
امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می رویم که این رژیم جعلی با حمایت همه جانبه دولت آمریکا، ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق سوریه را مورد هدف قرار داد و تعدادی از مستشاران نظامی کشورمان را به شهادت رساند و باردیگر خوی وحشیگری خود را به جهانیان نشان داد.
بی شک تنها راه مقابله با استمرار گستاخی ها و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی، حضور آگاهانه و لبیک دوباره به تدبیر خردمندانه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری است. لذا از عموم مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می‌شود تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همچون گذشته، همگام و همدل با مردم مظلوم فلسطین با شرکت پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر کینه و انزجار خود را علیه این رژیم اشغالگر ابراز نمایند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین