کد خبر: ۲۳۰۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۱۱ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: در بارندگی های اخیر خسارت های عمده به تأسیسات آبی در شهر و روستاهای استان وارد شده است، بررسی ما نشان می‌دهد تا کنون بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان خسارت به تأسیسات آبرسانی وارد شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: امید صالحی اظهار داشت: در یاسوج تأسیسات آبشار، آب نهر و یک حلقه چاه در تنگ مهریان دچار آسیب های جدی شده است‌.وی گفت: این منابع تأمین آب با تلاش همکارانم و با جابجایی خطوط وارد مدارد شد. در عمده نقاط مرکز استان آب پایدار برقرار شد، در برخی نقاط اُفت فشار آب هست که انشالله آن‌هم بزودی مرتفع می‌شود.

صالحی ادامه داد: قریب به ۲۰ روستا که مشکل داشتند و خسارت های سنگین به منابع تأمین آب آنها وارد شد نیز رفع مشکل شد.وی در خصوص قطعی آب چیتاب و روستاهای اقماری آن، گفت: بخشی از خط انتقال چیتاب در بستر رودخانه بود که بر اثر شدت جریان آب دچار اشکال شد ، داریم با تدابیری فشار آب را کم می‌کنیم تا به خط انتقال دسترسی پیدا کنیم.

امید صالحی با تقدیر از همراهی امام جمعه چیتاب گفت: ماشین آلات راه و شهرسازی به کمک ما آمده اند، سپاه نیز به کمک می آید و انشالله فردا در صورت کنترل سیلاب خط لوله ترمیم می‌شود.

مدیرعامل آبفا بیان کرد: در این منطقه و سایر مناطق که مشکل مشابه داشتند در این مدت آبرسانی سیار در دستور کار بود تا مشکل مضاعفی را مردم شریف متحمل نشوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جانقلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
بابا اب محله مختلف مرکز شهر یاسوج تو این فصلهای بارونی هر روز قطعه تو میگی کبگیان... مدیر مسئولی که نداریم نظارتی که نیست وضع اب یاسوج اونم مرکز شهر افتضاحه از محله های امام علی تا شهرک امام حسین و شاهدها و ووو هر روز قطعه والله اگر تانکر پشت بام نباشه تمام مردم روزه هاشون باطل میشه چون قطره ای برای طهارت نیست..
لابد اب استاندار و فرمانداران و مسئولین قطع نمیشه که درد بی آبی رو حس نمیکنن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین