تاریخ انتشار:۱۴:۰۷ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۲۹۹ هزار خودرو در محورهای استان تردد داشتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ایرنا: حمیدرضا پیمان جو روز شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳ تعداد ۲۶۰ هزار خروجی از استان داشتیم.

وی اضافه کرد: ترددها در محورهای استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ تا ۱۲ درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ترددها نسبت به روزهای اول تعطیلات که بارندگی بود حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایشی است.

پیمان جو ادامه داد: جاده یاسوج-پاتاوه- اصفهان و محور بابامیدان-دوگنبدان پر تردد ترین محورهای استان در این ایام بودند.

به گزارش ایرنا، تصادف های جاده‌ای منجر به خسارت از ابتدای تعطیلات تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گدشته حدود 23 درصد افزایش داشته است.در همین ایام تصادف های منجر به فوت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۱ درصد کاهش داشته است.

بیشترین تصادف ها در ۳۰ کیلومتری شهرها و به دلیل سرعت غیرمجاز خواب آلودگی و خستگی رانندگان بوده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین