تاریخ انتشار:۲۲:۵۸ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه قلعه رئیسی از استاندار و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بی‌توجهی به بخش چازوسا و عدم حضور در میان مردم به شدت انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
فارس: حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی با تبریک میلاد با سعادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی علیه السلام عنوان کرد: سال 1402 با همه شیرینی ها و تلخی هایی که داشت تمام شد؛ شیرینی هایی مثل حضور حماسی مردم در اجتماعات و انتخابات، تحرک بین المللی دولت در عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی تولیدات زیربنایی و تکمیل طرح های بزرگ و بجا مانده از سالها پیش و پیشرفت های علمی و فناوری خصوصا در حوزه هوا و فضا تلخی هایی هم داشت مثل حوادث اتفاق افتاده برای حافظان امنیت و نظم جامعه، حادثه تلخ تروریستی کرمان و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و حادثه سیل سیستان و بلوچستان و از همه تلختر در عرصه خارجی مساله نسل کشی و جنایت های جنگی در غزه بود.
وی افزود: امسال هم از سوی مقام معظم رهبری شعار سال یک شعار اقتصادی است و سال جهش تولید با مشارکت مردم. شعارهای سال ایجاد گفتمان و تعیین راهبرد در جامعه برای مسؤلین و مردم است نه هدف و یا تاکتیک و راهکار، یک سیاست کلی است. مقام معظم رهبری بارها فرمودند مهمترین نقطه ضعف و مشکل ما اقتصادی است و در این 8 سال پیاپی شعار سال اقتصادی بود.
حیدرخواه خاطرنشان کرد: انتخاب نام جهش تولید با مشارکت مردم به این دلیل هست که تولید نوشداروی بسیاری از مشکلات ما مثل اشتغال، تورم، کسری بودجه، و صادرات غیر نفتی و کمبود ارز هست. به فرموده مقام معظم رهبری تولید ستون فقرات اقتصاد است. و ستون فقرات تولید هم کارگر است. آن چیزی که رشد تولید را به وجود می آورد حضور مردم است و شرط جهش تولید حضور مردم و غنیمت شمردن این حضور است.
امام جمعه قلعه رئیسی گفت: رهبر انقلاب فرمودند: اگر ما این توفیق را پیدا کنیم که همّت مردم، سرمایه‌ی مردم، ابتکار مردم، حضور جدّی آحاد مردم را در عرصه‌ی اقتصادی وارد کنیم، در واقع یک بسیج مردمی در امر اقتصاد بکنیم، تولید هم میتواند به جهش برسد که مجلس و دولت مقدمات این حضور را، بستر این حضور را فراهم کنند و موانع آن را نیز شناسایی و برطرف کنند.قوه قضائیه هم با نظارت دقیق و رصد امور مواظبت کند که عده ای مردم را به زیر مجموعه های خودشان به دوستان و خانواده خودشان تعبیر نکنند.
وی به سال گذشته در بخش چاروسا هم اشاره و تصریح کرد: در بخش چاروسا هم ما خاطرات شیرینی در سال گذشته داشتیم که همه از برکت حضور مردم در اجتماعات و راهپیمایی ها و انتخابات 11 اسفند مجلس شورای اسلامی بود که در استان ما که بیشترین مشارکت را در سطح کشور داشت هم یکی از بیشترین حضورها و هم دارای کمترین تخلف‌ها بود، اما در جانب مسئولین در روزگاری که دولت ما یک دولت مردم محور و عدالت محور هست محضر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران عرض کنم :اتفاقی که کام مردم را شیرین کند به سختی به ذهن آدم می رسد.اتفاق شیرینی مثل رسیدن گاز به برخی از روستاها وی به مشکلات بخش چاروسا هم اشاره و تاکید کرد: اما یکسال دیگر گذشت و جوانان شهر هنوز وقتی از کنار ورزشگاه می‌گذرند افسوس می‌خورند. جاده گوراب یکبار دیگر زیرسازی شد و طعمه بارش‌های زمستانی شد. یکسال گذشت و همچنان بعضی از روستاها مثل دارگنجی کلاب و موشمی با اولین بارندگی ها راه ارتباطی آنها قطع قطع می شود و بیماران اورژانسی خود را سر دست به جاده آسفالت می رسانند.

یکسال گذشت و مردم از نزدیک استاندار را مشاهده نکردند و بعضی از مسؤلان و مدیران کل هم صرفا از منطقه ما عبور کردند و افتخار توقف و نوشیدن یک لیوان آب را هم به این مردم ندادند. .بعضی هم توقف کردند و قول دادند که در اولین فرصت برای بازدید به منطقه می آیند اما سال تمام شد ولی خبری از آنها نشد.مردم این منطقه برکات حضور ریاست جمهوری در استان را درک و لمس نکردند.در حالی که طرح های نزدیک به اتمام مثل ورزشگاه و دارالقرآن با کوچکترین توجهی به ثمر می نشیند و کام مردم را شیرین می کند.

وی گفت؛ البته ما امید به جبران این بی توجهی ها در سال جدید را داريم چرا که شیوه سیاست این دولت عدالت و دلسوزی برای مناطق محروم است.

حیدرخواه بیان کرد: انتخابات هم در استان ما بالاخره تایید شد. اولا از مجریان و ناظران تشکر میکنم و به منتخبان مردم در مجلس تبریک عرض می کنم. باید توجه داشت که اگر چه عملا نماینده مجلس حائز رای اکثریت رای دهندگان یعنی بیش از 50 درصد نیست اما بعد از انتخاب نماینده همه مردم و همه مناطق هست و باید در چارچوب وظایف نمایندگی از حقوق همه مردم دفاع کند، و مجددا هم تاکید می‌کنم که باید به صورت دقیق و شفاف با متخلفینی که چه در صندوق های رای و چه با تهمتهای بعد از انتخابات، رای مردم را که حق الناس بود ضایع کردند و به جایگاه انتخابات و آبروی نظام و اعتماد مردم خدشه وارد کردند برخورد شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین