تاریخ انتشار:۲۲:۴۱ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرکل راهداری استان گفت: ورود بیش از ۲۶۲ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد ورود کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: طی ۸ روز ۲۶۲ هزار و ۸۱۲ وسیله نقلیه وارد این استان شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۳درصد کاهش در ورود را نشان می‌دهد.

حمیدرضا پیمانجو با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی، اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا دوم فروردین ماه ۱۴۰۳ تعداد ۲۶۲هزار و ۸۱۲ وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش نشان می دهد.

وی همچنین از خروج تعداد ۲۲۹هزار و یک وسیله نقلیه از استان در بازه مذکور خبر داد و تصریح کرد: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۵ درصد کاهش در خروج از استان داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، بیشترین میزان تردد در محور ارتباطی یاسوج به اصفهان به ثبت رسیده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین