تاریخ انتشار:۱۲:۴۱ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
دادستان لنده خبر داد:
عصر دنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده از غرق‌شدگی و فوت جوان ۳۶ ساله لنده‌ای در استخر شنای شهدای این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رضا رستم نژاد در گفتگو با اشاره به حادثه فوت یکی از جوانان شهرستان لنده در استخر شنای این شهرستان گفت: ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه ۲ فروردین‌ماه سال جاری جوان ۳۶ساله لنده‌ای در حال شنا در استخر شهدای شهرلنده بر اثر غرق‌شدگی در عمق ۴ متری فوت کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده گفت: اقدامات اولیه جهت انتقال فرد حادثه به مرکز بستردرمانی شهرلنده صورت‌گرفته بود؛ ولی متاسفانه فرد حادثه‌دیده در عمق ۴ متری قبل از نجات فوت کرده بود.

وی افزود: جسد این جوان جهت سیر مراحل قانونی و قضایی به مرکز پزشکی قانونی در شهرستان کهگیلویه منتقل گردید. 

رستم نژاد تأکیدکردن: هرگونه اظهارنظر نسنجیده دراین‌خصوص تا طی مراحل قانونی پرونده از سوی افراد حقیقی یا حقوقی ممنوع خواهد بود و تنها مرجع قضایی مجاز به اطلاع‌رسانی در خصوص این پرونده خواهد بود./ صبح زاگرس 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین