تاریخ انتشار:۲۰:۴۲ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، ابوذر صناعی نیا معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این باره گفت : جایزه ملی احسان با هدف تجلیل از فعالین جهادی و کنشگران اجتماعی برگزار می شود که امسال سومین مراسم آن برگزار شد و ۲۰ نفر در محور های مختلف مثل مسئله محور بودن، نو آفرینی ، عدالت آموزشی، سلامت و درمان، اقتصاد مردمی، کشاورزی و... مورد تقدیر قرار گرفتند،
که یک فعال محیط زیست در سطح ملی مورد توجه قرار گرفت و برای دومین بار با اهدای لوح و تندیس از وی تجلیل شد

صناعی نیا افزود :یکی از ویژگی های اصلی برگزیدگان، الگو بودن این افراد در حوزه فعالیت خود می باشد و ما در بنیاد احسان به دنبال این الگوها به منظور تکثیر آنها در سطح جامعه هستیم.

سایر ویژگیهای این افراد و گروهها، ایثار، از خودگذشتگی ، مهارت و تخصص است.

موضوع محیط زیست و حیات موجودات آن یکی از مسئله های روز می باشد بنابراین واجب دانستیم که از یکی فعال محیط زیست هم استانی یعنی جناب آقای « سیدجواد هادی اصل »به پاس تلاش های شبانه روزی اش در حفظ محیط زیست ، خدمت به جوامع محلی ، آموزش کودکان و دانش آموزان به صورت رایگان ، تلاش های میدانی در راستای کاهش مشکلات مردم روستایی در برخورد با حیات وحش، حفظ طبیعت و حیات وحش و... قدردانی کرده باشیم.

وی بیام کرد : علاوه بر ایشان هر فرد یا گروهی که کاری درست و اثر بخش به صورت جهادی در جهت خدمت به مردم انجام دهند را ارزیابی و در برنامه های آینده معرفی کرده و تا در سطح ملی مورد تقدیر قرار بگیرند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین