تاریخ انتشار:۲۰:۱۹ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: نماهنگ "دشت باوینه" عیدانه حوزه هنری در نوروز ۱۴۰۳ رونمایی می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد؛ نماهنگ قطعه موسیقی "دشت باوینه" تولید جدید واحد موسیقی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد با شعری از محمدرضا تیموری نژاد و آهنگسازی و تنظیم حسین رحمانی به کارگردانی سید جواد هادی اصل؛ با اتمام فیلمبرداری؛ در حال طی کردن مراحل نهایی تدوین است.

محمد حسن محمودی مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: این اثر که با توجه به مفاهیم همدلی،شور و نشاط، امیدآفرینی برگرفته از فرهنگ اصیل عشایری ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳ تولید شده و از طریق رسانه های عمومی و درگاه های مجازی پخش خواهد شد.

در تولید این اثر فاخر هنری،معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،مرکز آفرینش های هنری بسیج،بسیج دانش آموزی ناحیه عشایر،سیمای استانی دنا،ناحیه مقاومت بسیج انصارالحسین (ع)یاسوج مشارکت و همکاری داشته اند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین