تاریخ انتشار:۱۷:۲۹ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، طی جلسه ستاد بحران در روز گذشته ،مسئولین استانی از مهندس دهقان مدیرکل ورزش و جوانان جهت همکاری هیأت نجات غریق و غواصی زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان در بحران های پیش رو دعوت به عمل آوردند.

در این رابطه مصطفی محمدپور سرپرست هیأت نجات غریق و غواصی استان گفت : طبق تجربه و تخصص اعضای هیأت نجات غریق در رشته های غواصی ، سیلاب ، امداد و نجات و ... آمادگی خود را جهت همکاری با ستاد مدیریت بحران استان در وضعیت های اضطراری مانند سامانه بارشی فعلی که هشدار های لازم داده شده ، اعلام می داریم

محمد پور افزود :
هیأت نجات غریق طی سال های متوالی به همت اساتید و نیرو های نخبه استانی و کشوری توانسته جوانان علاقه مند زیادی را در رشته های غواصی و نجات غریق آموزش های ویژه و تخصصی دهد و اکنون این توانایی را دارد که در حوادثی مانند سیل و غرق شدن افراد با سازمان های امدادی، اورژانس و مدیریت بحران استان همکاری لازم را داشته باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین