کد خبر: ۲۲۹۳۳
تعداد نظرات: ۸۵ نظر
تاریخ انتشار:۰۴:۵۴ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: با بررسی‌های شورای نگهبان ۱۳ صندوق ابطال و حدود ۸ هزار رأی، از دزدان آرای مردم پس گرفته شد و باطل شدند اما انتظار عموم مردم این بود که همه آرای ناپاک باطل شوند و حق این مردم ضایع نشود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید علی محمد بزرگواری بعد اعلام خبر‌رسمی تایید انتخابات شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی  بیانیه ای صادر کرد، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز و فهیم حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده

سلام علیکم

با صمیم قلب از حضور آگاهانه شما و رأی پاکتان برای پایان دادن به حاکمیت اختاپوسی در کهگیلویه بزرگ و همچنین مشارکت آگاهانه شما برای حمایت از نظام مقدس اسلامی، قدردانی و تاکید می‌کنم و در راهی که با شما مردم شروع کرده‌ایم بر عهدم پایبندم و از همین باب در این مقطع حساس نکاتی مهم را با شما در میان می‌گذارم.

مردم عزیز کهگیلویه بزرگ، همان‌گونه که شما می‌دانید وقتی قدرت و ثروت با هم همراه شود و متاسفانه این صحنه‌آرایی خطرناک نیز از سوی ناظران تایید شود، غباری از زر و زور و تزویر بر حقیقت مستولی می‌شود که اگر امام حسین (ع) هم در مقابل آنها قرار گیرد راه به جایی نمی‌برد و این جماعت از اینکه آن امام معصوم را زیر سم اسبان له کنند هم ابایی نخواهند داشت.

مردم عزیز کهگیلویه بزرگ، همه شما می‌دانید که آقای حشمت‌الله احمدزاده از ۳۰ سال قبل به عنوان سرسپرده و نوچه آقای سید محمد موحد فعالیت می‌کرد، معاون سیاسی استاندار فامیل پدری آقای موحد بود و فرمانداران کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی نیز از منسوبین و وابستگان آقای موحد بودند و این‌ سرسپردگان می‌خواستند امانتدار رأی مردمی باشند که عاشقانه و امیدوارانه برای تغییر و پایان دادن به حاکمیت اختاپوسی در این دیار پای صندوق‌ها آمدند.

در مقابل این اخلاص مردم، این افراد به سرکردگی استاندار سرسپرده، انتخابات را مهندسی کردند و پول ثروتمندان پیمانکار از خدا بی‌خبر که سرمایه‌اشان را از شکم و سفره مردم مظلوم به دست آوردند نیز به خدمت مجریان انتخابات آمد و کاری را کردند که برایش نقشه کشیدند، مهندسی کردند و جلسات تیمی برگزار کردند.

حال باید گفت که از این جماعت منفعت‌طلب چیزی جز این انتظار نمی‌رفت که اگر غیر از این بود مردم کهگیلویه بزرگ، یکصدا برای تغییر به میدان نمی‌آمدند اما آنچه بیش از هر چیزی نگران کننده است ابزارها و مقدماتی است که برای تکمیل پازل مهندسی انتخابات کارساز شد که یکی از آنها کدملی‌ مردگان و زندگانی بود که بدون حضور فیزیکی صاحبان کدملی، رأی می‌دادند و این بستری بود که زمینه‌ساز مهندسی انتخابات در این دیار شد.

سوال اساسی این است که آیا افزایش مشارکت در انتخابات به قیمت پایمال شدن آرای پاک مردم حوزه انتخابیه‌ام، دلیلی منطقی بود؟

اما نگران‌کننده‌تر از مهندسی انتخابات توسط فامیل‌ها، منسوبین و سرسپرده‌های آقای موحد، نهاد شورای نگهبان است که مردم عزیز حوزه انتخابیه ام دل به عدالت آنها بسته بودند اما متاسفانه به جای ابطال انتخاباتی که تخلفات گسترده آن، اظهر من الشمس بود فقط به ابطال چندین صندوق بسنده کردند تا باز هم در تقابل حق علیه باطل، جریان زر و زور و تزویر راه تغییر را بر مردم ببندند و اعتماد و ایمان و امید مردم بويژه خانواده های محترم شهدا و ایثارگران به نظام اسلامی و نهاد نظارتی شورای نگهبان، لگدمال شود‌.

به عبارت ساده‌تر، انتظار عمومی مردم این بود که شورای محترم نگهبان، مهر تایید بر اقدام سازمان‌یافته، سارقان آرای مردم نمی‌زد. هر چند با بررسی‌های شورای نگهبان ۱۳ صندوق ابطال و حدود ۸ هزار رأی، از دزدان آرای مردم پس گرفته شد و باطل شدند اما انتظار عموم مردم این بود که همه آرای ناپاک باطل شوند و حق این مردم ضایع نشود.

باید گفت نه تنها کل اختلاف رأی بنده با آقای موحد با همان مهندسی انتخابات و کدملی‌های دروغین رقم خورد بلکه اگر شورای نگهبان بدون مصلحت‌اندیشی تمام صندوق‌ها را بررسی می‌کرد و به تخلفات رسیدگی می‌کرد، یقین دارم نفر اول این انتخابات، حتی آرایی به مراتب کمتر از نفر سوم می‌داشت.

شورای محترم نگهبان قطعا می‌داند که هیچ مصلحتی بالاتر از عدالت و سلامت انتخابات و اعتماد عمومی مردم در نظام اسلامی نیست و برگرداندن رای پاک مردم، کمترین خواسته ولی‌نعمتان نظام در کهگیلویه بزرگ است؛ انتظار می‌رود سلامت انتخابات و اظهارنظر قاطعانه و عادلانه خود را قربانی هیچ مصلحت دیگری نکنند.

سخن دیگر اینجانب با سربازان گمنام امام زمان (عج) است ضمن تشکر از زحمات این عزیران ایا چگونه شد که با وجود فایل لو رفته از کلاس آموزشی تقلب و تغییر نتیجه انتخابات و سرنخ‌های مستند اما با سرکرده آنها که فردی با هویت مشخص است، برخوردی نشد تا بانیان تخلفات سازمان‌یافته برای همگان معلوم شود و دلایل کافی برای ابطال انتخابات در اختیار شورای نگهبان قرار گیرد و اینچنین حق مردم مظلوم کهگیلویه پایمال نشود؟

آیا باز هم باید تجربه تلخ حلالیت فرمانداران و عوامل اجرایی انتخابات وقت از مرحوم حجته السلام محقق به دلیل اذعان آنها به تخلفات گسترده در رای مردم تکرار شود؟

اینجانب بار دیگر از شورای محترم نگهبان و سربازان گمنام امام زمان عج می‌خواهم که بدون توجه به مصلحت‌اندیشی‌ها، بررسی‌های دقیق خود را در همه صندوق‌ها انجام دهند تا همان‌گونه که در ۱۳ صندوق بررسی شده، وجود تخلفات مهندسی‌شده اثبات شد، در سایر صندوق‌ها نیز این تخلفات بررسی تا معلوم شود که عده‌ای با تمام ابزارهای قدرت و ثروت، تلاش کردند تا آرای مردم را دستکاری کنند.

سید علی محمد بزرگواری

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
انصافا باید انتخابات باطل می شد. وقتی 13 صندوق که حدود 8هزار رای دارد باطل می شود یعنی این انتخابات مشکل دارد. عوامل اجرایی یک طرفه، کد ملی هایی که بدون حضور صاحبان آنها ثبت شدند که قابل اثبات نیستند و همه می دانیم وجود داشت. این یعنی صحت این انتخابات مخدوش است.
وقتی در بهمئی کد ملی معلمینی که در سال های قبل منتقل شدند و دانش آموزانی که فارغ التحصیل شدند و با کد ملی بیچارگانی که تخت پوشش بهزیستی هستند و کد ملی مال باختگان صندوق معروف مرتضوی به میدان آورده می شوند و می دانیم که اثبات آن کار آسانی نیست..
این یعنی خیانت ها شد.
شنیده این که مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی و مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان در روز برگزاری انتخابات بازداشت شدند.. وااااای به روز جامعه ای که دزدان از خدا بی خبر بر آن حکومت می کنند..‌‌‌اینها از تضییع حق مردم هیچ واهمه ای ندارند.. خدا رحم کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
استاندار در بویراحمد هم‌گول چندتا بچه معامله گر را خورد و همه توپهایش را در سبد روشنفکر گذاشت.
همه این بچه ها هم به بهرامی رای دادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
موحد تمام کر سمه یل بلد بی انتطاری غیر از این نباید داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
بیت الله...
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
شورای نگهبان روزی که ضد انقلاب رو تأیید کرد بخاطر مصلحت خیالی تموم شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
برو تهران دنبال کارت تا چهار سال دیگه بعدبیا از مردم مظلوم حرف بزن و ... دقیقا موقع انتخابات یادتون میاد کهگیلویه مظلومه
حاج آقا دست و پا نزن تمام شد نمیخام از موحد دفاع کنم
بارها گفتم بدبخت کسی هست به موحد رآی میده و بدبخت ترکسی که به بزرگواری رآی میده
خودت 8سال بود
مردم ما تعصبی رای میدن نه براساس منطق اگه دنبال پیشرفت باشن امثال شما وموحد باید مهر ابطال برپیشونی شماها بزنن
همه جا دکتر مهندس اقتصاد دان روانه مجلس میکنن ما دنبال بزرگواری وموحد هستیم بعد هم میخایم پیشرفت کنیم
من الله توفیق
ناشناس
|
Canada
|
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
آخ و بختت که هر چه دست و پا ایزنی وا هیچ نیابی که هالو بیو بره من امامزاده عبدالله نمازته بخون یه فاتحه سر قبر پسرت بخون ول بکن ده
ناشناس.
|
United States of America
|
۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
درود بر شما آقای بزرگواری .شما را دوست داریم .ولی بدانید که شورای نگهبان هم دزد هست .و اعتماد مردم را زیر پا له کرد .امثال من دیگه برای نظام ایران پای صندوق رای نمی روند.وقتی خودشان و انتخابات شان مهندسی شده هست چرا کسی باید پای صندوق رای برود .مسولین استانی دزد و شورای نگهبان هم با دزدان همدست شده.اخ وبخت کهگلویه بزرگ .خدا به داد مردم بدبخت و فلک زده برسه.موحد گرگ هاری هست در پوست میش.خون مردم میمکد و عده ای که در کنار موحد هستند کسانی هستند دزد و پست .شورای نگهبان بداند که دیگه رای در کهگلویه بزرگ در صندوق ها ریخته نمی شود دیگه مردم از سر دمداران نظام خسته شدند همه شان دزد .دزد دزد دزد ....خدا لعنتشان کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
مافیای ثروت و قدرت اجازه نمی‌دهد اینها سازمان یافته هستند مردم می دانند جنابعالی که دنبال ثروت و قدرت نبودی نیستی دل سوری برای مردم فقیر و بیکار که تو مشکلات اقتصادی و معیشتی و گرانی و تورم گرفتار شده اند جواب نمی دهند باید خودشان همه بی عدالتی ها می دانند بخاطر منافع سکوت می کنند
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
استاندار ضعیف.استاندار دست نشانده.استاندار نوچه....تغییر استاندار از نان شب واجب تره
محیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
سلام .سید بزرگوار .درسته ک شما قبول نشدید و حق ناحق شد اما ب ما مردم ثابت شد ک ب این انقلاب و دین شک کنیم واقعا من طرفدار هیچ کاندیدی نیستم طرفدار حق هستم وپس از مشاهده پول پاشی ها و انتخاب کاندید ب وسیله پول و مردم مناطق دیگر دیگر در هیچ انتخاباتی شرکت نخواهم کرد و معتقدم واژه ی اسلام برای این کشور زیادی است فقط مملکت دزد و بی عدالتی مشاهده میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
استوارنامه ایشان در مجلس نباید تایید بشه..و مثل چهار سال آقای تاجگردون در مجلس نباید تایید شود.هر چند حق اقای تاجگردون ۴ سال قبل خورده شد و موحد ازش حمایت نکرد حالا نوبت اقای تاجگردون و بهرامی هست که استوارنامه موحد را تایید نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
استوارنامه مال سفیر است که از کشوری به کشور دیگه میره و باید توسط رییس جمهور قبول بشه
نمایندگان مجلس اعتبارنامه دارند
البته خود آقای بزرگواری هم بعید میدونم فرقش رو بدونه
پس ایرادی نداره
ناشناس
| Canada |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
استوارنامه، که در گذشته به آن اصطلاحا اعتبارنامه می‌گفتند، در عرف دیپلماتیک، به حکمی گفته می‌شود که از طرف روئسای کشورها به سفرا و ماموران سیاسی داده می‌شود و نمایان‌گر اعتبار آنها نزد روئسای کشورهای پذیرنده است به بیانی دیگر، استوارنامه، هویت نماینده‌ی دیپلماتیک را گواهی می‌کند، اعتماد به شایستگی او را اعلام می‌دارد، نکات عمده‌ی ماموریت و میزان اختیارات او را مشخص می‌کند، و درخواست می‌کند که فعالیت‌های او که از جانب کشور مطبوع‌اش انجام می‌شود، مورد اعتماد و حمایت کامل قرار گیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
میگن این فقط دهدشت بود ۸هزار تا نه همه مناطق
محمود طارمی
|
Canada
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
سلام.حق حاج آقابزرگواری ضایع شد.بزرگواری برنده واقعی انتخابات بود.آیااعتبارنامه جناب موحدتاییدمیشه؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
استاندار ضعیف و ناتوان از روزی وارد این استان شده با فامیل بازی و پیگیر کردن خط نفاق بزرگ ترین لطمه را به اعتماد مردم که سرمایه اصلی نظام بودند وارد کرده است

مساله مهندسی انتخابات توسط استاندار فرمانداران و بخشدارانش برای همه مردم محرز است

بزرگواری انسانی صادق و بی غل و غش است و در بیان سخن حق هیچ ابایی ندارد و ملاحظه هیچ کس را نمی کند

استاندار ناتوان و فلج کننده استان نه تنها در کهگیلویه بزرگ بلکه در حوزه های گچساران و باشت و بویراحمد دنا و مارگون هم همین خط مهندسی انتخابات را دنبال می کرد

انتخابات ناپاک بود و در این انتخابات رای مردگان کودکان و پیمانکاران تعیین کننده بودند نه رای پاک مردم

این انتخابات لطمه جبران ناپذیری به اعتماد مردم به دولت و حاکمیت وارد کرده است
سادات امامزاده علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
بابا بس کن دیگه ،طرفداران خودت بیشتر دزدی کردن ،رای نیاوردی بیشتر با آبروی خودت وما بازی نکن،شما هم تموم شدی ،به تاریخ پیوستی
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
عزل استاندار یک مطالبه عمومی است

مردم نمی توانند نسبت به تقلبات و تخلفات انتخابات بی تفاوت باشند
از قدیم گفته اند مشت نمونه خروار است وقتی ۱۳ صندوق مشکل داشته معلوم است که بقیه هم مشکل دار و مهندسی شده بودند
بالاترین مصلحت برای این مردم اجرای مُرّ قانون است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
سلام وعرض ادب خدمت جناب آقای بزرگواری عزیز اگر پول وثروت نداری هیچگاه به میدان سیاست بازی نکن ،جنابعالی سیدی وسرگذشت
نیاکانت را میدانی سلاله رسول خدارا درصحرای کربلا خود یزید اربا اربا نکرد بلکه اشرفیها وسکه های طلای آن زمان باعث شد که دوستان حسین به صف یزیدیان بپیوندند وسرازقفای حسین جدا کنند .۳۵ هزار کودک وجوان ونوجوان نوارغزه را ثروتمندان به خاک وخون کشیدند درسوریه وعراق ویمن فقط پول وثروت بود که هزاران نفر را به خاک وخون کشیدند انتخابات استان مارا هم پول وثروت نتیجه راتغییر داد
احد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
سرنوشت کروبی در انتظار بزرگواری است، خود بزرگواری با همین سیستم انتخابات دو دور نماینده شد، اون موقع هم همه فرمانداران و بخشداران و عوامل نظارتی و بازرسی و ......از طرفداران ایشان بودند، اگر اون زمان خودشان هم با تقلب رفت توی مجلس، پس هیچ کاری در این دنیا بی حساب و کتاب نیست،دنیا دار مکافات است، جناب به اصطلاح خادم صادق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
سید خداخیرت بده جدت امام حسین ع را باپول سرش رازتن جدا کردند
امروز هم باپول پاشی درسطح وسیع نتیجه انتخابات تغییر کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
این عزیزان کجا این شهرستان حضور داشتن که فقط موقع انتخابات سرو کلههاشون پیدا میشه. و دم از مظلومان میزنن.
موحد برای همه مردم چه آنها که بهش رأی دادن و چه ندادن کار کرده.
به آرای مردم احترام بگذار سید نه اینکه بگی چون من قبول نشدم پس تقلب شده. خودت هم در همین سیستم انتخاباتی رفتی مجلس
شما که در بالای شهر یاسوج ارم ها اقامت داری برو کاندید همون یاسوج شو.
وقتی در کنار مردم مظلوم نیستید تا موقع انتخابات بیشتر از این برای مردم هزینه ایجاد نکنید با صحبتهای خودخواهانه اگر خون از بینی کسی بیاد شما جواب گو خواهید بود!!
واقع بین دلسوز .....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
سلام های ويژه نثار خوبان!!

سلام بر شورای سرگردان نگهبان ؟؟؟؟
سلام بر‌ بی عدالتی ها؟؟
سلام بر نامهربانی؟؟؟؟
سلام بر مهندسی انتخابات توسط معاون سیاسی استاندار ساده لوح
سلام بر مصلحت ؟؟!!
نفرین بر حقیقت؟؟؟؟

آن شا ء الله امیدوارم فقها و حقوق دانان محترم شورای نگهبان برای یک هفته هم که شده در سوریه و عراق و لبنان داوطلب شده و به جمع تیرو های مقاومت پیوسته و از اسلام ناب محمدی دفاع کنند؟؟؟.منتظر شهامت و جسارتشان هستیم.....تا اعتماد عمومی برگردد.
باید مرد میدان باشی تا عیار و اعتبارت محک بخورد.

جوانان را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدبین نکنید...
عوامل اجرایی و نهادها ی نظارتی......

من الله توفیق
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
شورای نگهبان در هر لحظه می تواند رای بر باطل شدن انتخابات دهد.فقهای شورای نگهبان وقتی ۸۲ صندوق نزدیک به هشت هزار رای از آقای موحد کم میشه ، سرنوشت بقیه آرا هم مشخص است.حق مردم را بر گردانید.چهار سال دیگه از این بدتر میشه.......درود بر عدالت
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
خدا لعنت کند کسانی که خیانت کردن و کسانی که چشمشان را بر روی این خیانت بستند
متاسفم برای همه اونایی که مردم را از همه چی ناامید کردن
وقتی سیزده صندوق تخلف داشت یعنی انتخابات سالم نبود دیگه چرا تایید شد خدا به هیچ کدومشون رحم نکنه که به مردم دروغ میگن
عسکری
|
Netherlands
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
خدا خودش شاهده اکثر تخلفاتی که در استان شاهد آن هستیم با واسطه یا بدون واسطه مقصر اصلی آن استاندار و معاونان ایشان و سایر عوامل استاندار می باشد.
از تخلفات انتخاباتی گرفته تا انتصاب مدیرکل های ادارات به صورت غیر قانونی و فله ای تا استخدام های دوستان و آشنایان استاندار در ادارات بدون آزمون در قالب طرح ننگین زین الدین.
کیان حق دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
انتخابات مجلس دوازدهم تمام افراد معتقد به نظام رو دلسرد ومایوس نمود ودریافتند که نظام اسلامی دنبال حق و حقیت نیست چرا اگر بود وقتی ۱۳ صندوق ۸ هزار دزدی رای شده در تمام صندوقها چه خبره تف بر روتون اث
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
ای اخوند عادت داره ب صحبت های سبکسرانه و نگرش حزبی ک همه چی رو متعلق ب خودشون میدونند و در صورت عکس بودن ب زمین و زمان تهمت و افترا میزنند ، قطعا تخلفات وجود داشته ولی این امار و اطلاعات مثل بقییه حرفای بزرگواری کاملا کذب هست ، اگر ابطالی وجود داشته برای هر دو نفر بوده و ارا هر دو کم شده و قطعا این تعداد دروغه ، در ثانی احمد زاده چ رابطه ای با موحد داشته ، همه میدونند در زمان نصب احمدزاده موحد هر چقدر تلاش کرد تا ب نتیجه نرسد زورش نرسید
متاسفانه اخوندی ک سید هست و باید مظهر پاکی باشه جز دروغ گویی و بی احترامی و فحاشی هیچ ویژگی دیگه ای نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
سید بزرگوار دیگه تمومش کن بگذار مردم زندگیشون را بکنند مردم را به جان هم نداز می خواهی چی از توش در بیاری با لابیگری قوی که داشتی ۱۳ صندوق باطل کردی از آرای خودت هم کم شد ۸۰۰۰رای مال یک نفر نبود از همه کاندیدها کم شد در ضمن قانون فصل الخطاب است به قانون باید تمکین کرد دیگه مهر تایید خورد خودت هم می دانی دیگه کاری نمیشه کرد برو به زندگیت برس شب دراز است وقلندر بیدار
عسکری
|
Netherlands
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
استاندار عوض بشه بخش زیادی از مشکلات استان حل میشه.
دلسوز واقعی انقلاب نه مثل بعضی عزیزان
|
United States of America
|
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
آقای بزرگواری یادت رفت بگی من تو جبهه بودم، سوریه بودم
اخه آب میخوای بخوری به لیوان میگی حواست باشه من سوریه بودم
ای کاش شما و دوستانتان مثل آقای میر سلیم و ایکس و وای
دین و اعتقاد و جان نثاری در راه انقلاب برای مردم نگه میداشتین
ولی افسوس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
جناب بزرگواری خود شما هم در ایجاد این فضاهای مسموم بی نقش نیستید .
آرای باطله متعلق به شهر دهدشت بوده که پنجاه پنجاه بین خودت و موحد بود . پس اگر دزدی بوده مال شما هم بوده اگر هم دلایل دیگری داشته ذهن جوانان را مشوش نکنید که اینها عقوبت دارد .
خودتان را مثل کروبی و میرحسین نکنید . با جوسازی و ایجاد احساسات کاذب راه به جایی نمی برید . فضا را خالی کنید برای
آدمهای مومن متخصص کاردان و مخلص . شما خودتان چه تخصصی دارید و ....
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
طرفداران دزد انتخابات میگویند ولش کن دیگه چیزی نگید. دیگه تمومشد. ولمون کنید. چیزیاز تقلب نگید تف بر همتون
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
ریشه تمام مشکلات و اختلافات این استان زیر سر این استاندار ضعیف و ناتوان است دولت باید برای ترمیم اعتبار از دست رفته ی مردم احمدزاده را عزل کند اگر به همین شکل جلو برویم احمدزاده استان را وارد چالشی بی پایان و جدی خواهد کرد به یاد نداریم استان هیج گاه این قدر دچار بدبینی و تشتت و ضعف مدیریت ها و شعار بدون عمل و رابطه بازی و فامیل بازی بوده باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
من کار ندارم ،ولی طرفدارهای موحد چقد بی سواد و بی عقلن و نادان ،به خاطر یه کیسه برنج و دویست هزار تومان پول که تا چهر سال دیگه هیچ خبری از همین هم نیست ،شرفشان و ایمانشان رو باختند و از یه دزد و دغل شناخته شده حمایت میکنند تا دلشون که پر از عذاب وجدانه رو تسکین بدن
خودتون رو بیشتر از این بدهکار دل مردم بیچاره نکنین که به زودی پشیمون میشین
موحد دزد و غارتگره وسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
ما ۲۸ سال است نماینده نداریم.این چهار سال هم روش
سوسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
مصلحتتتتتت ...
سر امام حسین هم رفت بالا نیزه...توسط کی؟؟؟حاکمان زمان...چرا؟؟؟؟ چون نصلحت حکمرانی بود و نابود نشدن....

مصلحت بود که سردا مملکت میره پشت تریبون و میگه ما هواپیمای اکراینی رو نزدیم....بعدش گندش در میاد.....اینا همش مصلحته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اگه هشت هزار. رای باطل شو باز شما هم رای نیاوردی پس دیگه تقلا نکن.الکی‌به دیگران تهمت و افترا نزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
حق گرفتنی است.سید کوتاه نیا.........حرمت کهگیلویه با این تقلبات انتخابات شکست.من جای موحد بودم بخاطر حفظ حرمت مردم استعفا می دادم ..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
در بویراحمد هم استاندار ضعیف ناتوان و خائن به رای پاک مردم و فرمانداران و بخشداران دزدش همین مهندسی را کرده بودند و چینش ها هم یک طرفه بود ولی حداقل در بویراحمد روشون سیاه شد
اگر آرای تقلبی کودکان مردگان و پول پاشی پیمانکاران نبود روشنفکر چهارم می شد
راه آرامش موقتی این استان عزل استاندار متقلب و فرمانداران دزدش است که برای همیشه مردم را از نظام اسلامی بدبین کرده اند
کهگلویه بیشفاخو
|
United States of America
|
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
خدا لعنتتون کنه استاندار فرماندار شورای نکهبان دیگه از این واضح تر مدرک برای تقلب و تخلف پیدا کنند? تف بر شرفتون که با خیانت باز هم یه دزد از خدا بیخبرو نماینده مردم بدبخت کهگلویه کردین. تف بر وژدانتون . مردم انقلاب کردند شهید دادند زجر کشیدن که عدالت برقرار بشه. جناب موحد چوب خدا صدا نداره خدا جوابتو میده.
صوفیا..
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
شهرستان ما ۲۸ ساله که تو انتخاب نمایندشون نقشی ندارن.. سرنوشت شهرستان کهگیلویه را مردم شهرهای همجوار مثل بهبهان، دیلم، گناوه، بوشهر، اغاجاری، رامهرمز، ماهشهر ووووووکلی مردم از شهرهایی که فقط روز انتخابات دهدشت را میشناسن رقم میزنن سرنوشت شهرستان ما را پولای بیت المالی که رفته تو جیب موحد دزد رقم میزنه سرنوشت ما را حتی کد ملی های مرده هایی که چندین ساله تو این دنیا نیستن رقم میزنن سرنوشت ما را اون شورای نگهبان پیرپاتال که خودشون را پوشک میکنن رقم میزنن تا همه اینا هست کهگیلویه روز خوش نداره و سال به سال بیستر پسرفت میکنه این گرگ پیر سالهاست که با این گله اشناست. اگه موحد گوهی بودش که تو این همه سال این شهرستان را سرو سامون میداد و باعث نمیشد روز به روز بیشتر پسرفت کنه. لعنت به اونایی که تلاش کردن این گرگ خرفت بازم نماینده بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
سید ازاین ۸۰۰۰رای که شما ناپاک اعلام کردی صددرصداز آرای شما ودیگر کاندیدهاهم بوده پس دراین نتیجه اگه تقلب بوده برای همه تفلب بود دوماَ ان زمانی که شما با ارای لیکک
بهمیی قبول شدی هم تقلب بود آنموقع اگه بهمیی نبود شما قبول نمی شدی حالا مردم بهمیی این دوره بیشتر به موحد رای دادند چون شما دراین ۸سال نامی از شما نبود فقط همین موقع انتخابات پیداتون میشه کجا بودی توی این۸سال یادی هم میکردی
باور کن اگه شما شورای نگهبان بودی کسی جون سالم به در نمی برد چرا آشوب و فتنه و به پا میکنی مگه شما پیش خودت کی هستی که اینقدر تهدید میکنی اگه دم از مسلمانی می زنی ومی دونی این انتخاباتها همش تقلبه تو چرا خودت وارد این مسائل میکنی چرا همیشه بازندها فکر غلط دارن دیگه تمام شد شما اگه خدمتکاری می تونی خدمت کنی حتما باید نمابنده باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
نماینده واقعی شهرستان آقای بزرگواری است.آنهایی که به مهره ه سوخته رای دادند منتظر باشند این جرم تاوان بزرگی دارد .اگر بحث مصلحت نبوده انتخابات صدر صد باطل بشود.اما مصلحت اندیشی در خصوص حق الناس تاوان دارد و معنا ندارد و در آینده نزدیک تاوانش را از خداوند بزرگ خواهید دید.منتظر حق الناس باشید زود دامن همه را خواهد گرفت
مریم مختاری امیرالمومنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
از ابتدای ظهور حجت الاسلام بزرگواری ، مشخص شد که آدم جلوگیری است.

در مجلس در مقابل اصولگرایان معتدل ایستاد و خود بارها تندوری کرد ، با ادبیات کودکانه و دور از شأن

به اصلاح طلبان بارها تاخت و هزاران بار موضوع فتنه را بر سر اصلاحات کوباند

با چماق لری خود به دیگران حمله کرد و حرمت سکنی کرد.

بارها به رئیس جمهور وقت توهین کرد

هیچ وقت نتیجه هیچ انتخاباتی را قبول نداشت ، مگر اینکه به نفع خودش باشد.

در انتخابات اخیر ، بزرگواری گفت که از بالا من را می خواهم و همه دست به دست هم دادند که بنده پیروز شوم.

مسیولین امنیتی را از کشور تا استان و شهرستان ها وادار کرد که از او حمایت کنند و جلوی موفقیت موحد را بگیرند.


اولین بار موضوع پول پاشی و تخلف را به میان آورد و به مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بهمئی چرام و لنده اطمینان داد که شاه راههای تقلب را بسته است.

همیشه در تمام سخنرانی های انتخاباتی خود و مجالس و نشست های خانوادگی به نماینده فعلی و هاشمی پور بارها توهین کرد.


انتخابات را باخت ، به فرمانداران و زمین و زمان حمله ور شد.

گفت که شورای نگهبان بررسی کند ، شورای نگهبان پس از 16 روز بررسی کرد و آرا بزرگواری کمتر هم شد و رقیبش افزایش داشت، باز هم نتیجه را قبول نکرد.
بارها انتخابات کشور و بیانات مقام معظم رهبری را زیر سوال برد

بزرگواری درصورتی که در انتخابات قبول میش، مثل همیشه هیچ قدرتی نداشت و نهایتا چند تا رئیس اداره را برکنار می کرد و در خارج از استان کسی او را نمی شناسند و حتی توان کمک به یک فرد عادی از استان را در بیرون استان ندارد.

اگر بزرگواری پیروز میشد گروه افراط گر به فولاد حزبی ریشه مردم و جوانان را از دم می کنند و برای همه مثل گذشته پرونده سازی می کردند.


اصل موضوع این هست که یار و یاور کهگیلویه و بویراحمدی ها در خارج استان حجت الاسلام سید محمد موحد هست که همیشه خدمتگزار مردم خود بوده است.


از این همه اتفاق و بد اخلاقی های مختلف حاج آقا بزرگواری می توان نتیجه گرفت ، حتی اگر بزرگترین مراجع کشور و حتی رهبر عالیقدر نظام انتخابات را تائید کنند بزرگواری نخواهد پذیرفت.


بزرگواری فقط دنبال پیروزی خود هست و هیچی برایش مهم نبود ، حتی امنیت استان و شهرستان ها ،


ایشان همه طرفداران کاندیداها را به جان هم انداخت


اما همه این اتفاقات بزرگواری را به بازنده ای بی شخصیت ، بد اخلاق و منزوی تبدیل کرده است.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
من واقعا به آقای بزرگواری رای ندادم چوبه شخص آقای موحد رای دادم ولی واقعا پشیمانم انتخاباتی که اصلا عدالت در آن نبود واقعا دوست داشتم نماینده منتخب در کارزاری سالم انتخاب شود اما واقعا مسئولین از استاندار تا مخصوصا فرمانداران حوزه انتخابیه کهکیلویه و چرام به مردم و خانواده های شهدا خیانت کردند ومن مطمئنم چنین بستری به عمد تدارک دیده شد تا آقای موحد برنده انتخابات باشد ...جناب آقای استاندار آقای فرماندار اگر واقعا این طور است شما به خون شهدا و ایثارگران خیانت کردید واقعا خیانت کردید شما اجازه ندادید مردم در بستری آرام و مطمئن نماینده خود را انتخاب کنند جناب آقای استاندار و فرماندار کهکیلویه و این پست و صندلی امانت هست در اختیار شما قرارگرفته است شما حق نداشتید از امانتی که در اختیار تان قرارگرفته بود سواستفاده کنید
بخدا عملکرد شما مردم را از دین و نظام بدبین می کند و متاسفانه در اذهان خیلی این نوع عملکرد غلط به حساب نظام مظلوم جمهوری اسلامی نوشته خواهدشد ...شما به خون شهدا خیانت کردید ،شما مردم را نسبت به صندوقهای رای بدبین کردید صندوق رای ملک شخصی هیچ کس نیست چرا اجازه ندادید مردم سرنوشت خود را از دل صندوق های رای بیرون بیاورند مردم حق دارند مردم برای این نظام خون دادند شهید دادند جوان از دست دادند که امثال شما بیایید واین شکل حقوق اولیه شان را باطل کنید مردم دیگر چطور باید سرنوشت خود را تعیین کنند مردمی که اعتماد به مجریان انتخابات ندارند چطور باید فریاد خود را به حاکمیت برسانند آقای فرماندار کهگیلویه شما حق مظلوم را پایمال کردید از شما انتظار بیشتری بود لباس پاسداری خیلی حرمت دارد برای مردم عزیز است حق نداشتید در لباس پاسداری حق مردم را پایمال کنید مردم نظام را دوست دارند رهبر خود را دوست دارند به عشق رهبر و نظام پای صندوق رای آمدند به عشق شهدا به میدان آمدند به عشق حاج قاسم به میدان آمدند به ندای قلبشان به میدان آمدند
ولی شما با مردم چکار کردید آقای احمد زاده آقای محقق....چکار کردید جواب مردم در روز قیامت چگونه خواهید داد این هم دو روز دنیا آخرش چی....فردای قیامت باید پاسخگوی عملکرد ناصواب خود باشید ...آنجا محکمه الهی است که هیچ راه گریزی ازآن نیست ...
ح د
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
آقای بزرگواری اینهمه دست وپانزن خودت چطرفداراتدبیشترازهمه کاندیدها تقلب کردید برای نمونه دره آخوند چندنفر رآی داره ببین ازصندوقش چند رآی به نفع شما بیرون آمده اینهمه امام حسین رابنفع خودت مصادره نکن بذاراعتقادمون به امام حسین داشته باشیم باور کن اگه شمازمامدامام حسین زنده بوده جزقاتلین امام حسین بوده چون هر روز رنگ عوض میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
یعنی تو رای مردم ندزدیدی، درست دزدی شد ولی موحد بیشتر ازتو دزید، ولی بذدبخت اون ملتی که رای به شماها میده
بی غم
|
Poland
|
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
انتخابات کهگیلویه و تعرفه های نظام باید توسط مشی عادل توزیع گردند حراست های انقلابی هم درسطح فرمانداری‌ها هم خوابند البته اگه حراستی باشه درود بردولت اصلاحات کلانتری جمالی دکتر عظیمی فرانقلابی
ح د
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
واقعا ابوموسی اشعری زمان ما هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
خودتون نکا کنید 8هزار رای ففط در 13صنذوق بعد چطور شورای نگهبان خودش فکر نمیکنه بگه چطور در 13صنذوق 8رای دزدی وجود داره اکه موحد پول نزد تو جیبشون چطور این انتخابات باظل نشد بعد ی ادمی هایی میان مینوسن دزدی نبود وووو وای بر ادمی ک شرفشو ب پول فروخت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
یکی از صادق ترین انسان های این استان حاج آقا بزرگواری است
استاندار نوچه یموحد و خائن به رای مردم است
استاندار از زمان سال های ۷۲ تا الان نوچه موحد است
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
تقلبات انتخابات کهگلویه ۲۰هزار رای میشندبه نفع موحد
۸۸
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
همش تقصیر تاجگردونه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
سلام دوستان. من احساس می کنم این انتخابات کثیف ترین انتخاباتی بود که بعداز انقلاب برگزار شد. من بچه گچساران هستم. واقعا اگر دادستان گچساران وباشت ورود نکرده بودند. نتیچه انتخابات گچساران عکس میشد. تعرفه در باشت یاشت ساعت ده صبح تمام شد. تمام عوامل اجرایی از یک جناح بودند. از اینکهستاندار ضعیفی داریم شکی نیست باید در اسرع وقت عوض شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
الهی خیر نبینن کسانی که رأی خریدند اینا باعث میشن مردم از دین ونظام فاصله بگیرن مردم ما انقلاب کردن خون شهدا ریخته شد به خاطر اینکه دین اسلام زنده بمونه حالا عده‌ای به خاطر انجام گرفتن کار شخصی خودشون دست به هر کاری می زنند
کهگیلویه جز یه بیمارستان چی داره
آیا هیچ بودجه ای نداره ؟؟؟؟دستگاههای دیالیزی خرابن بودجه ای که مباد چیکارش میکنن
موحد درطول ابن بیست سال چه کاری انجام داده
فقط کارش استخدام در شرکت نفت پتروشیمی و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
نظام جمهوری اسلامی اگه می خواهد در کهگیلویه هوادار داشته باشد باید به خواست ۸۰درصدی مردم این حوزه که مخالف موحد و تفکر ضاله او هستند و خواهان ابطال انتخابات هستند رای دهند و گرنه سزای بی عدالتی ایجاد شده دامان نظام راخواهد گرفت و پشیمان کننده خواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
هرجا نامی از موحد برده می شود فورا در اذهان مردم کهگیلویه ناپاکی و پلیدی متبادر می شود . چرا در کهگیلویه که زمانی اکثرا طرفدار نظام بودند امروز برعکس آن رقم خورده ، آیا جز دغل بازی و نیرنگ بازی موحد و لیدرهای منفعت طلبش علت دیگری دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
خدایا در این ماه رحمت و برکت سوگندت می دهیم همه آنهایی که به هرنحوی حق بزرگواری و هواداران مظلومش را پایمال کردند خود و خانواده هاشون را به اشد عذاب دنیوی و اخروی مبطلا گردان
گول خورده ی امثال بزرگواری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
جناب بزرگواری اگر شورای نگهبان برای تایید صلاحیت افراد دلایل منطقی و عقلانی را لحاظ می کرد امثال جنابعالی اصلا ورود به انتخابات پیدا نمی کردی که امروز بخواهی دم از حق و باطل بزنی !
بزرگترین ظلم در حق مردم تایید امثال جنابعالی می باشد که فردی مذبذب و یاوه گو هستی ،!
کسی دارای ثبات رفتاری نیست و بدلیل نداشتن سلامت روان باید رد صلاحیت می شد !
شما همون فرد نمک نشناسی و فرصت طلبی هستی که برای بدست آوردن رای اصلاح طلبان کهگیلویه با اون پیشینه رفتاری و اخلاقی که داشتی به ناحق از تاجگردونی حمایت کردی که مظهر و فساد و مرد هزار چهره ی قرن است !
ولی بدجوری توی دهنت خورد و این هم حق اون آدم های مظلومی است با کمترین درآمد هزینه انتخابات آدم پوچی همجون ترا تهیه می کردند.!
تاجگردون بزرگ خوب ترا شناخت که چقدر پوچ و بی هویتی !
حرف از پول کثیف و پیمانکاران زدی چرا نگفتی در گچساران سالهاست مردم توان رقابت با همین پول های کثیف را ندارند ولی شما مدعی انقلابی گری برای منافع خود در نبودکاندیدای اصلاح طلب در دهدشت حمایت از تاجگردون کردی، خجالت بکش!
ضمن اینکه موحد را قبول ندارم ولی خوب پوزه ترا در انتخابات و پوزه رفیقت تاجگردون را درمجلس به خاک خواهد مالید!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
صندوق صاحب الزمان بردیان سراسر تقلب و تخلف بود به گونه ای که در دستگاه ثبت ۶۰۰ رای اما در صندوق ۶۵۷ تعرفه بود و عوامل اجرایی صندوق را رها و فقط رای افراد را به زور برای موحد می گرفتند
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
خدا نیامرزد این استاندار .... را که کثیف ترین انتخابات بعد از انقلاب را خود و فرمانداران نظامی اش مهندسی کردند مشاورش هم یک امنیتی منفور بازنشسته است که هنوز در سودای بازگشت به فرمانداری می سوزد
کهگیلویه
|
Canada
|
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
استاندار وایادیش در استانداری اخلاق رو برا همیشه باختند آقای استاندار ببین فرماندارانت در کهگیلویه چکار کردن چطور سر راحت بربالین میذاری چطور برا فرمانداری بهمئی حراست نداشتید خدا بهتون رحم کنه
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
ساداتی ها دستت رو گذاشتند تو پوست گردو ..... که تا دیر وقت نوابیه بره من یه مسجدی امام جماعت وابو هیچ وقت نیا بخی نماینده بویی سوادش رو نداری
دهدشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
آدمای پستی که به دروغ فقط بلغور میکنید،زمانی که استاندار ونماینده وفرماندار همه ساداتی بودن و حق لطیف رستاد خورده شد چرا نمی‌گفتند دزدی شده؟؟چون بزرگواری قبول نشد دزدی شده،،بزرگواری مانند میرحسین قبل از انتخابات میگفت با۸۰هزار رای برنده ام،ایشون ازقبل میدونست باخته الان داره شلوغش میکنه؟؟بیشتر پیمانکاران درکنار خودش هستن،امثال شکوهی،رحمانی،.....اگر ۲دور رفتی مجلس موحد نبود،تا صدبار دیگه بیایی درمقابل موحد عددی نیستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
درت بخوره تو سر .... و سایت پولی که دارد
وجدان بیدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
مرد نترس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
سید خدمت فقط نماینده مجلس بودن نیست اگر دلسوزی واقعا بیا در دهدشت مقیم شو نه بالا شهر یاسوج جاده آبشار.
حتماً چهار نفر دوست و رفیق پولدار که تو انتخابات برات رای میخریدن کوی کارکنان و سمغون رو دیدیم !!
بیا شهرستان و برو به صورت جهادی خدمت کنید به مردم مثل سوریه!! قطعاً این صحبت‌ها قدرت طلبی شما هست که چون قبول نشدی همه رو متهم میکنی.
اگر دوست دار و دلسوز مردم بودی فقط موقع انتخابات حضور پیدا نمیکردی با صحبتهای بچه گانه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
این انتخابات باید باطل بشه......
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
خوشا دهدشت و تنگ پیرزالش
خداوندا بیفزا بر زوالش
وا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
مگه فرمانداری باشت هم مثل بهمئی حراست نداشت په استاندار وخواهرزادش که مدیرکل حراسته خوب برنامه ریزی کرده بودن
بیننده سایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید محمد موحد(سناتور بی بدیل) معلوم بود که پیروز قطعی انتخابات هستند و اجتماعات هم همه چیز را مشخص کرده بود،اصلا اجتماعات بزرگواری مسخره بودن،اصلا رای که بزرگواری آورد حقش نبود و باید کمتر از اینا میاورد،و بیشتر این ۱۳ صندوق که باطل شدن به دلیل تقلب به نفع بزرگواری باطل شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
۱۳ صندوق از آرا ء آقای موحد ۸۰۰۰ هزار رای کم شد .خدا می داند اگر همینطور ادامه می یافت آراء آقای موحد به زیر ۱۵ هزار می رسید............!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
سید شما هم مثل بقیه کاندیدهابیانیه معقول بده وقتی برنده نشدی چرا به گردن این وآن میندازی همه را قاطی هم نکن اگه می خواهی یک بار دیگه بیایی حداقل همه را از خودت دور نکن اگه آقای هاشمی درصحنه بود به احتمال زیاد شما نفر سوم یا چهارم می شدی
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
خدا تو شاهدی موحد از روزی که ورود کرده به مجلس تا همین الان فقط و فقط استخدام اول فک و فامیل و بستگان سمیلی و بستگان لیدرهای یش ندیدم و نشنیدم که یک جوان از یه خانواده تهیدست و بی کس و کار رو در شرکتی جای استخدام کرده باشد در ثانی خانواده های سادات اسماعیلی رو همه در شرکت نفت و پتروشیمی و اگه هم غیر از این قوم کس را بخواهد استخدام کند باید باید فامیل ان فرد خیلی زیاد باشه که ارای زیادی داشته باشد تف بر روی چنین کسانی که خود را داعیه و وکیل مستضعفان میداند از خدا بترس که چطور جوابگوی افراد نخبه بیکار هسنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
*
حسنقلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
وقتی دین وسیاست یکی می‌شود نتیجه اش جز دروغ دغل وچپاول حق مظلوم است چه کاخهای ازحق وخون کهگیلویه که ساخته شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
بانیان انتخابات بدانند دعای مظلوم تا عرش خواهد رفت.تاوان سنگینی دارد.خاطر جمع باشید زود تمامی دست اندرکاران انتخابات از نماینده حاظر تا استاندار و مدیران و فرمانداری ها و روسای ادارات را خواهد گرفت .به سه ماه نخواهد کشید....
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
احمدزاده وایادیش در تاریخ این استان دراین برهه حساس ماندگار شدند مجری کثیف ترین انتخاب استان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
بانیان انتخابات بدانند دعای مظلوم تا عرش خواهد رفت.تاوان سنگینی دارد.خاطر جمع باشید زود تمامی دست اندرکاران انتخابات از نماینده حاضر تا استاندار و مدیران و فرمانداری ها و روسای ادارات را خواهد گرفت .به سه ماه نخواهد کشید....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
آن زمان مهندس رستاد ۵هزار رای بالاتر از بزرگواری بود ولی ولی سید مظلومان حقش خورد .بعد امروز دم از مظلومیت ومسلمانی میزنه.برو سوریه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
انشاءالله که روز قیامت موحد و طرفداران دزدش بازوی سیاه محشور خواهند شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
بزرگواری فتنه گر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین