تاریخ انتشار:۱۷:۵۵ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
طی جوابیه های جداگانه؛
عصر دنا: مدیرکل امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری گچساران طی جوابیه ای جداگانه به خبر کمبود آرد نانوایی روستای باباکلان واکنش نشان دادند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مدیرکل امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری گچساران طی جوابیه ای جداگانه به خبرنانوایی روستای باباکلان در گچساران با کمبود آرد مواجه است واکنش نشان دادند.

 

جوابیه مدیرکل امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

روستای باباکلان از دو بخش جمعیت عشایری و روستایی برخوردار هست که بخش عشایری سهمیه ارد خود را از طریق اداره عشایر دریافت می کند و مشکلی ندارد و در حوزه روستا یی هم روستای باباکلان تا قبل از احداث نانوایی در این روستا که از قضا متعلق به دهیار روستا می باشد مشکلی نداشت.

اما بعد از دریافت مجوز از سوی نامبرده و برای دریافت بقیه سهمیه ارد روستا متاسفانه شروع به درج برخی اخبار کذب در مورد کمبود ارد در روستای فوق الذکر می نماید که تکذیب می شود.

درج این گونه اخبار برای جلوگیری از احداث نانوایی جدید دیگری در روستا می باشد ولی فرمانداری گچساران برای کمک بیشتر به اهالی روستا و هم چنین رفاه حال زواری که از این مسیر عبور می کنند با احداث یک باب نانوایی جدید موافقت نموده و به زودی یک نانوایی دیگر نیز با سهمیه 100 کیسه ارد راه اندازی می شود.

قطعا در این ایام به صورت ترمیمی هم به این روستا ارد تخصیص داده خواهد شد.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان گچساران نیز در جوابیه ای به این خبر واکنش نشان داد، متن جوابیه به شزح زیر است:

با توجه به خبر نشر شده در خصوص سهمیه آرد نانوایی باباکلان مطالب ذیل جهت تنویر افکار عمومی ارائه می‌گردد:
۱- نانوایی باباکلان مالک آن دهیار روستا می‌باشد.
۲- سهمیه آرد عشایر منطقه باباکلان جداگانه اختصاص و بین عشایر توزیع می‌گردد.
۳- سهمیه آرد در سامانه نانینو با توجه به عملکرد نانوایی اختصاص می‌یابد و چنانچه تراکنش عملکرد نانوایی ضعیف باشد سهمیه آرد آن نانوایی کسر و به نانوایی‌های دیگر اضافه می‌گردد.
۴- جهت رفع معضل مردم فرماندار محترم شهرستان با دستور استاندار محترم در کارگروه آرد نان استان با اختصاص یک نانوایی دیگر درباباکلان موافقت گردیده که عملاً به زودی نانوایی دوم راه اندازی خواهد شد تا در بخش عملکردی و تراکنش نانوایی دوم مردم روستا متضرر نشوند.
از دهیار روستا که مالک نانوایی می‌باشد انتظار می‌رود از حاشیه‌ها خودداری و متمرکز بر عملکرد نانوایی در تراکنش‌ها گردد و زمینه تسهیل نانوایی جدید با سهمیه ۱۰۰ کیسه آرد را فراهم نماید.
در ضمن در این ایام به صورت ترمیمی و سهمیه آرد به این روستا اختصاص داده خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین