کد خبر: ۲۲۹۲۶
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۲۴ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
در گفتگو با عصر دنا مطرح شد
عصر دنا: معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: معاونت ورزش و جوانان هیچگونه دخالتی در انتخاب یا معرفی جوانان بجز حوزه ورزش نداشته چرا که تخصص کافی برای رشته های دیگر را ندارد و متولیان و نهادهای معرفی کننده باید پاسخگو باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمد عبدالحسینی در گفتگو با خبرنگار عصر دنا با اشاره به رسالت و اهداف معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان گفت: معاونت جوانان ۶ بخش مهم در حیطه های مختلفی از جمله ازدواج آسان، مطالبه جوانان، وام ازدواج، مشاوره ها دارد و کارگاه های در این زمینه برنامه ریزی شده است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: حوزه اشتغال، آسیب های اجتماعی و نشانط اجتماعی از دیگر محورهای مهم عموم جامعه مرتبط با جوانان است که در حال فعالیت هستیم.

وی با اشاره به اینکه جشنواره جوان برتر از زمینه های هویت بخشی ملی است اظهار کرد: یکی از اهداف جشنواره جوان برتر، هویت بخشی و امید آفرینی برای جوانان در سطح ملی و استانی است که بر اساس دستورالعمل ابلاغی انجام شد.

عبدالحسینی افزود: جشنواره در ده زمینه قرآن و عترت، ورزش ، دانش بنیان، فعال جهادی، فعال اجتماعی، کنشگر رسانه ،ادبیات وشعر،فیلم ،موسیقی و کارافرینی برگزار شد.

توضیحات معاون اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد درباره نحوه انتخاب جوان برتر+ لیست 30 جوان برتر استان

وی با تشریح ساز وکار انتخاب جوان برتر اظهار داشت: روال کار به این صورت بود که در هر زمینه دستگاه هایی متولی معرفی جوانان به عنوان نامزد برای جشنواره به ما بودند، مثلا در حوزه فیلم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا وسیما و حوزه هنری متولی بودند در سایر رشته ها نیز سازمان ها و دستگاه هایی متولی معرفی جوانان برای نامزدی و داوری بودند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برخلاف سال های گذشته هر دستگاه در کنار نامزدهای معرفی شده یک داور تخصصی با رزومه خاص نیز معرفی شد،  حدود صد داور در استان داشتیم و علاوه بر این داور های بین المللی و کشوری نیز در دبیرخانه کشوری در تهران حضور داشتند.

وی در ادامه داد: جوانان منتخب رزومه خود در لینکی که برای آنها ارسال شده بارگذاری می کردند و داور بدون اینکه نام و مشخصات و هویت فرد مشخص باشد بر اساس شش شاخصه تعیین شده داوری انجام می شد، علاوه بر داوران استانی، داوران کشوری نیز به همین صورت و طبق همین شاخصه ها امتیاز دهی خود را انجام میدادند.

عبدالحسینی اظهار داشت: معاونت ورزش و جوانان هیچگونه دخالتی در انتخاب یا معرفی جوانان بجز حوزه ورزش نداشته چرا که تخصص کافی برای رشته های دیگر را ندارد و متولیان و نهادهای معرفی کننده باید پاسخگو باشند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: 30 نفر جوان برتر انتخاب شده در رشته های مختلف دو ساعت قبل از جشن تحویل ما داده شد و لذا ما نمی توانستیم دخالتی در معرفی، انتخاب و امتیازدهی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: علی‌رغم پیگیری ها و نامه نگاری های انجام شده برای انتخاب جوان برتر، برخی دستگاه ها همکاری نداشند و با اینکه سقف معرفی جوانان در استان 200 نفر بوده این عدم همراهی کسری را به دنبال داشته و ما فقط ۱۵۰ جوان نامزد جشنواره داشتیم.

عبدالحسنی در ادامه این جشنواره را فرصتی برای شناخت جوانان و نخبه های استانی دانست و گفت: ادامه این جوانان با ما در ارتباط خواهند بود با این بانک اطلاعاتی که در اختیار ما قرار گرفته گروهی تشکیل خواهیم داد و هرفصل جلساتی تشکیل برگزار می شود و نظرات تخصصی افراد در هر رشته را پیگیری خواهیم کرد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: روند تصمیم گیری در استان ما روند سنتی هست و ما این را تغییر دادیم و جوانان نخبه و افراد مستعد و دغدغه مند را در تصمیمات وارد مسئولان کنیم و تلاش می کنیم از ظرفیت های جوانان در کنار مسئولان استفاده کنیم.

 

اسامی برگزیدگان به شرح ذیل است:

۱. بخش قرآن و خادم اهل بیت:

عباس مدبرپور

مینا چراغی

فرشته حیدری


۲. بخش ورزش:

سامان پاکباز

طاهره آذرپیوند

فرزاد آرانیان

علی پیروج

۳. بخش دانش بنیان:

زهره رودشتی

فاطمه نجات پور

فرشید کیانفر

علی صادقی حبیب آباد


۴. بخش کنشگر رسانه و فضای مجازی:

هادی ناطق فر

احمدرضا شجریان

سیده زهرا موسوی اصل


۵. بخش فعال جهادی:

محمدامین نیکویی نژاد

زهرا جعفری

صمد فقیهی

مهدی انصاریان


۶. بخش فعال اجتماعی:

شهریار جمالی

زینب دانایی

سید عباس رضایی

۷. بخش ادبیات و شعر:

عرفان شیروانی لک

رحمت الله رسولی مقدم

حمید حسینیان


۸. بخش فیلم و تصویرسازی:

سید جواد هادی اصل

سعید کریمی


۹. بخش موسیقی:

مرتضی باب

پیمان جمشیدی


۱۰. بخش کارآفرینی:

میلاد عزیزی

مصطفی بهجت فر

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
من نمی دونم آقای عباس رضایی و امین نکویی کجای کار جهادی و اجتماعی بودند و هستند جز اینکه رفقای شماها هستند. اونهایی که کف میدون دارند کار می کنند رو نادیده می گیرید. بقیشون رو هم نمی شناسم
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
مثلا بگید آقای سیدعباس رضایی چه فعالیت اجتماعی دارند یا آقای امین نکویی چه کار جهادی کردند که بقیه گروههای جهادی نکرده اند
عجب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
بشنو وباورنکن....
جناب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
با سلام و احترام
انتخابات این افراد هم مثل انتخابات مجلس شورای اسلامی بود، هر کس رابطه داشت انتخاب شد.

اگر میشه رزومه این افراد را رسانه ای بکنید تا مردم خود قضاوت کنند!!!!

خیلی از این افراد را میشناسم بیشترشون اصن نمیدونن رزومه چیه و چگونه تنظیمش کنن

واقعا در تعجبیم!!! چرا اینقدر داریم به ناکجا آباد میریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
سید عباس رضایی چه فعالیت اجتماعی به خصوصی داره؟؟جز اینکه از همون بدو ورود به سپاه به دلیل رفاقت پدرخانم ایشون(پیشوا)با مهدوی مطلق شد جانشین بسیج دانشجویی و بعد انصراف داد از سپاه رفت تخصص خوند و بعد بدون هیچ رزومه مدیریتی و با رانت پدر خانم و رفاقت با مهدوی مطلق و تیم مهدی روشنفکر شد رئیس بیمارستان و بعد رئیس انتقال خون...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
واقعا از لحاظ اطلاع رسانی ضعف بوده و هست و بیشتر این افراد قومی و قبیله ای انتخاب شده اند. حمید حسینیان نمیدونه رزومه چیه اون وقت انتخاب برتر هست واقعا تعجب میکنم از روند انتخاب افراد.
بندر رخشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
والا چون همش قوم و خویشای بندر هستن نمونه ان. یعنی نمونه کسان دیگری هستن.
مظلوم بی دفاع
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
جز رفیق بازی چیزی نبوده این جشنواره
سختیاش و کف میدون بودن برا دیگران
کف زدن و جایزه گرفتن برای مدیران
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
بنکوی یسری مسری ها نه داخلشونن
مارگون
|
United States of America
|
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
آخی
ایگفتم مدبر چشه مهلی قربون بندر ایروه
کلا پاچه خوارهای عظیمی داریم
آقای پیشوا هم با نوچه پروری هاش داره نابود میکنه ای استان
مهران بالان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اطلاع رسانی برا مجموعه خودتون کردید نه برا عموم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
سازمان ورزش و جوانان استان از معلولین و جانبازان ایراد اصلی به این جشنواره این است افرادی که یکبار انتخاب شدند برای ورزش چرا دوباره باید انتخاب بشوند؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین