تاریخ انتشار:۱۱:۴۹ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از استقرار و آماده باش پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در چهارشنبه آخر سال و ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
محمدامین نیکوئی نژاد افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده استقرار همه پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان از ۲۵ اسفند آغاز و تا هفده فروردین ۱۴۰۳ در حالت آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خواهند بود.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان با اشاره به اینکه چهارشنبه پایانی سال، زمان تحویل سال نو، تعطیلات نوروز و روز طبیعت از ایام ویژه در ارائه خدمات اورژانس ۱۱۵ محسوب می‌شود، ادامه داد: با توجه به گردشگر پذیر بودن استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروز پوشش مناسب اورژانس۱۱۵ و ارائه خدمات پیش بیمارستانی ارائه خواهد شد.
وی با بیان اینکه علاوه بر آماده‌باش کامل پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در سراسر استان، برنامه ریزی لازم برای عملیاتی کردن و استقرار آمبولانس‌ها در همه محورهای مواصلاتی استان انجام شده است، عنوان کرد: به طور کلی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان ۵۴ پایگاه اورژانس ۱۱۵، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه دستگاه موتورلانس به همراه یک بالگرد در پایگاه هوایی اورژانس ۱۱۵ برای کمک به هموطنان آماده خدمت هستند.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان با اشاره به افزایش کارشناسان پاسخگو به خطوط تلفن اورژانس ۱۱۵ و آمادگی کامل مرکز ارتباطات و فرماندهی مرکز اورژانس در این ایام عنوان کرد: آمادگی کامل پایگاه‌های شهری و جاده‌ای و افزایش ذخیره تجهیزات و داروی مصرفی مورد نیاز پایگاه‌ها، آماده‌باش اتوبوس‌آمبولانس اورژانس ۱۱۵، راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت در مبادی ورودی و خروجی و محورهای اصلی و پرتردد، افزایش اپراتورهای۱۱۵ به منظور بالا رفتن توان پاسخگویی و تشکیل تیم‌های نظارت بر عملکرد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ ازجمله اقدام‌های اورژانس استان در این ایام خواهد بود.
نیکویی‌نژاد همچنین از آمادگی کامل مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مرکز هدایت بیماران در بین مراکز درمانی خبر داد و عنوان کرد: استقرار کارشناسان ما در مرکز هدایت عملیات بحران (EOC) به عنوان دبیرخانه ستاد سلامت سفرهای نوروزی در این ایام خاص خواهد بود.
وی ادامه داد: در ایام نوروز اشراف واحدهای نظارتی ما بر پایگاه‌های اورژانس و آمبولانس‌ها افزایش می‌یابد و به صورت ویژه بر عملکرد همکاران نظارت خواهد شد.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان با اشاره به آمادگی کامل اورژانس ۱۱۵ برای چهارشنبه آخر سال و فراخوان نیروهای ستادی عنوان کرد: علاوه بر پایگاه‌های موجود، آمبولانس‌های بیشتری برای این شب در حالت آماده‌باش خواهند بود و در مکان‌هایی که شورای تأمین استان اعلام کند، مستقر می‌شوند.
وی به آمادگی ۲۴ساعته نیروهای پشتیبانی اعم از عملیاتی و اداری اشاره و عنوان کرد: غیر از آمبولانس‌هایی که در پایگاه های شهری و جاده ای فعالیت می‌کنند، یک دستگاه اتوبوس‌ آمبولانس ۱۱ تخته در سمت خروجی کمربندی یاسوج - اصفهان مستقر خواهد شد.
نیکویی‌نژاد گفت: از شهروندان محترم درخواست می‌کنیم که موارد مرتبط با حوادث ترافیکی و توصیه های پلیس راهنمایی و رانندگی را به صورت جدی رعایت کنند و ضمن تاکید بر رعایت اقدامات پیشگیرانه، در صورت بروز حادثه با ۱۱۵ تماس و با حفظ خونسردی خود، گزارش دقیقی از حادثه به مرکز پیام اورژانس ارائه نماید تا همکاران ما بتوانند در سریعترین زمان، موثرترین روش را برای کمک به شما انتخاب کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین