تاریخ انتشار:۱۲:۱۸ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: با حضور تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در مسیر ارتباطی دهدشت-پاتاوه در تقاطع دهستان راک و طولیان به زمین زده شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مراسم کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در مسیر ارتباطی دهدشت-پاتاوه با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان کهگیلویه، ائمه جمعه و جماعت دهدشت و سوق،بخشداران مرکزی کهگیلویه و سوق و جمعی از مسئولان شهرستانی، پرسنل، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه انجام شد.

کاظم فلاحی دوست روز سه شنبه در آیین کلنگ زنی پایگاه امداد ونجات جاده ای گفت: جاده دهدشت-پاتاوه که در سال جاری به بهره برداری رسیده است، یکی از جاده های پرتردد در سطح استان می باشد و احداث پایگاه امداد و نجات در این مسیر بسیار ضروری می باشد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: زمین این پایگاه جاده ای توسط یکی از خیرین شهرستان کهگیلویه به جمعیت هلال احمر هبه شده است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با احداث و توسعه پایگاه های امداد و نجات جاده ای در سطح استان پاسخگویی به حوادث و سوانح در کمترین زمان ممکن امکانپذیر شده است که در کاهش تلفات به معنای واقعی تاثیرگذار خواهیم بود.
فلاحی دوست به اعتبارات پایگاه امدادی کلنگ زنی شده اشاره کرد و ادامه داد: ۲۷ میلیارد ریال از هزینه اجرای این پروژه از محل اعتبارات شهرستانی و مابقی نیز از محل اعتبارات مرکز، استانی و سایر تامین خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه ساخت این پایگاه امدادی تا آخر سالجاری پایان خواهد یافت، خاطرنشان کرد: این پروژه به لحاظ جغرافیایی و استراتژیکی اهمیت دارد و حضور امدادگران و نجاتگران هلال احمر در این مکان که پرتردد و پرخطر محسوب می شود در کاهش تلفات تاثیرگذار خواهد بود و این عزیزان چتر حمایتی و امدادی خود را در بستر این جاده مواصلاتی جهت حمایت مردم عزیز، خصوصا مردم شهرستان کهگیلویه باز خواهند کرد.
 
فرماندار شهرستان کهگیلویه نیز در آیین ضمن ابراز رضایت از فعالیت های شبانه روزی جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان، از خداوند متعال برای کارکنان، داوطلبان، امدادگران و جوانان عضو جمعیت هلال احمر شهرستان آرزوی موفقیت و صحت و سلامتی نمود.
 
سید حمزه محقق زاده عنوان کرد: نیروهای هلال‌احمر شهرستان در همه اتفاقات، همواره در کنار مردم بوده و هستند و مردم شهرستان از خدمات جمعیت هلال احمر، رضایت کامل دارند.
محقق زاده در پایان، خواستار پیگیری ویژه مجوز دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر در بخش چاروسا از سوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین