تاریخ انتشار:۱۴:۴۶ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمت رسانی ۲۲ پایگاه جمعیت هلال احمر استان در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

«محمد مظفری» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: طی این ایام ۱۵ پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات و ۷ ایستگاه و پست راهنمایی مسافران نوروزی امور جوانان به مسافران و گردشگران نوروزی در سطح مبادی ورودی شهرهای استان خدمات رسانی می کنند.

وی اظهار کرد: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی و پست‌های سفیران ایمنی سلامت و نشاط اجتماعی امسال در ۷ نقطه استان به مسافران خدمت رسانی خواهد شد.

معاون جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طرح امداد و نجات نوروزی امسال از تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ شروع و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

مظفری با بیان اینکه طرح سفیران ایمنی سلامت و نشاط اجتماعی جوانان جمعیت هلال احمر نیز از تاریخ ۲۴شروع و تا ۱۷ فروردین اجرا خواهد شد، تصریح کرد: در این طرح ۱۵پایگاه و پست امداد و نجات نوروزی با بیش از ۲۴۰۰ نفر روز نیروی عملیاتی به ارائه خدمات امداد و نجات به مسافران نوروزی خواهد پرداخت.

وی بیان کرد: در طول اجرای طرح امداد و نجات نوروزی ۵۶ دستگاه خودروی و تجهیزات لوجستیکی و عملیاتی مستمرا به کارگیری می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین