تاریخ انتشار:۰۹:۲۴ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
به استقبال از کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان:
عصر دنا: مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد از اعزام شش هزار دانش آموز دختر و پسر هم استانی در قالب ۱۶ کاروان از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۲ تا به امروز خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

خبرگزاری بسیج: سروان پاسدار مصطفی گلستانی فر به مناسبت 20 اسفند روز راهیان نور در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور و پیشرفت برای نسل جوان گفت: دانش آموزان از یادمان های فتح المبین،علقمه،اروندکنار،شلمچه ، هویزه ،شهید حبیب الهی هوافضا (راهیان پیشرفت) و معراج شهدا اهواز بازدید کردند.

وی افزود: استان کهگیلویه وبویراحمد ۴۴۶ شهید دانش آموز را در عملیات های مختلف دفاع مقدس تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است و این یک سندافتخار برای استان و دانش آموزان ما می باشد.

گلستانی فر گفت:امروز وظیفه داریم سبک زندگی ، روش و سیره شهدای دانش آموز استان را به نسل جدید به شیوه های مختلف به عنوان یک الگو معرفی کنیم .

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه از اعزام دانش آموزان مدارس سمپاد، استعداد های درخشان به اردوی راهیان پیشرفت با هدف آشنایی نسل جوان با دستاورد‌ها و پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی و نظامی و هوافضا اشاره کرد.

گلستانی فر گفت: در این اردوی ۴ روزه دانش آموزان از سایت چهارم و نهم پدافند هوایی کاشان و حمام فین کاشان و دستاورد‌های صنعت دفاعی در حوزه ساخت پهپاد بازدید کردند.

وی در پایان از همه دست‌اندرکاران، فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی سراسر استان، راویان ، خادمین شهدا ، معاونت اردویی و کردشگری سپاه فتح ، فرماندهان نواحی تابعه سپاه فتح، آموزش و پرورش و اعضای قرارگاه استانی و شهرستانی راهیان نور دانش آموزی استان تشکر و قدردانی کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین