تاریخ انتشار:۰۸:۵۸ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: در آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در یاسوج هزار و ۴۹۹ نفر با هم رقابت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، کورش قنبری مرداسی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان بیان کرد: تعداد کل داوطلبان کشور ۱۱۳۸۲۷ نفر بوده که از این تعداد ۶۰۳۳۲ نفر مرد و ۵۳۴۹۵ نفر زن می باشد.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان افزود: این آزمون در ۳۱ استان کشور و ۵۰ شهر و ۷۳ حوزه اصلی که در استان ما در سه حوزه امتحانی شهر یاسوج برگزار شد.

قنبری در خصوص زمان اعلام نتایج ادامه داد: زمان تقریبی اعلام نتایج آزمون ۴۵ روز کاری بعد از برگزاری آزمون (حدود ۶۰ روز غیر کاری) است که با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید نوروز تا یک هفته قابل تمدید است و از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس مرکز وکلای استان اظهار داشت: مرجع اصلی اعلام پذیرفته شدگان نهایی آزمون کتبی، سازمان سنجش می باشد و مرجع قبولی نهایی پس از طی مراحل پس از طی مراحل استعلام، تحقیقات و مصاحبه صلاحیت عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه می باشد.

قنبری در پایان گفت: بعد از اعلام نتایج آزمون کتبی توسط سازمان سنجش، اطلاع رسانی به داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی آزمون شده باشند جهت بارگزاری مدارک در سامانه جذب و ادامه فرایند مربوطه، از طریق اداره سنجش و ارزیابی مرکز، اطلاع رسانی خواهد شد.

برگزاری آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه در یاسوج+ عکس

برگزاری آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه در یاسوج+ عکس

 

برگزاری آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه در یاسوج+ عکس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین