تاریخ انتشار:۱۷:۴۵ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: آب شهر گچساران در روز پنجشنبه به مدت ۸ ساعت قطع می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مهر: محمود سپهر پیش از ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: فردا پنج شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ بعلت ضرورت اصلاح و بهسازی خط انتقال ۳۰ اینچ امامزاده جعفر، آب برخی از مناطق و محلات شهرستان گچساران قطع می‌شود.

وی ابراز داشت: پانصد دستگاه سمت راست، بلوار بعثت، مسکن مهر بلوار بعثت، شهرک هدایت، شهرک معلم، شهرک بهارستان و جزیره مناطقی هستند که با قطعی و اُفت فشار آب روبرو می‌شوند.

سپهر بیان کرد: آب مناطق یاد شده از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۹ عصر به مدت ۸ ساعت دچار قطعی و اُفت فشار می‌شود.

سپهر با عذرخواهی از ساکنین مناطق یاد شده به واسطه قطعی بوجود آمده، گفت: لازم است مشترکین عزیز مناطق یاد شده در کنار صرفه جویی در مصرف آب، تدابیر لازم برای ذخیره آب کافی را مد نظر داشته باشند و همچنین از دستکاری کنتور و تأسیسات آبی خودداری کنند ضمن آنکه در طی این مدت برای مناطق حساس و منازل آبرسانی به صورت سیار پیش بینی می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین