تاریخ انتشار:۱۷:۰۴ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
در آستانه سال نو ؛
عصر دنا: در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد از ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین هرگونه عملیات حفاری درشهرهای استان ممنوع شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این نشست با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و حضور مسافران و گردشگران نوروزی گفت: راهداری و حمل و نقل جاده ای باید نسبت به خط کشی و علائم رانندگی در جاده های برون شهری اقدام کند.

علی محمد روستا خواستار نصب دستگاه مانیتورینگ توسط شهرداری یاسوج ظرف یک ماه آینده شد و گفت: شهرداری نسبت به نصب دوربین های پایش تصویری که سال‌ها بر زمین مانده است اقدام کند.

وی همچنین خواستار تهیه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر یاسوج شد و گفت: این مهم باید هر چه سریعتر توسط شهرداری انجام گیرد.

معاون عمرانی استاندار همچنین با اشاره به حادثه‌خیز بودن برخی محورهای مواصلاتی استان گفت: آشکارسازی نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی یاسوج - اصفهان، یاسوج - شیراز، یاسوج - بابامیدان، دوگنبدان - خیرآباد ، دهدشت - بهبهان و جاده بی بی حکیمه به گچساران یک ضرورت است که راهداری و حمل و نقل جاده ای باید قبل از پایان سال جاری انجام دهد.

وی همچنین با تاکید بر تامین روشنایی تونل‌ها گفت: راهداری با هماهنگی و همکاری پلیس‌راه استان نسبت به تامین روشنایی تونل‌های محور پاتاوه به دهدشت و سایر محورهای مواصلاتی اقدام کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین