تاریخ انتشار:۱۶:۵۹ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد از سردار رادان لوح مدیر نمونه کشوری دریافت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدیر نمونه کشوری در میان روسای پلیس‌های راهور سراسر کشور شناخته شد.

سرهنگ جابر پیوست لوح تقدیر خود را از سردار سرتیپ رادان فرمانده انتظامی کشور دریافت کرد.

  هر چند استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرهای آن زیرساخت‌های شهری آنچنانی نداشته و مشکلات و کمبودها قابل شمارش نیست اما پلیس به خصوص پلیس راهور در همه نقاط شهری استان در عین کمبودها سعی کرده با نظارت خود کمترین مشکلات و تلفات حادث شود.

پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد در همه جلسات تخصصی به خصوص جلسات شورای ترافیک بدون اغماض به بیان نارسایی‌ها و کمبودها پرداخته و در بیان مشکلات کوتاهی نکرده و تذکرات لازم را ارائه کرده‌اند.

پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین در شورای ترافیک راهکارهای خوبی ارائه کرده تا به واسطه آنها گره‌های ترافیکی باز شود.

همچنین در طول سالیان اخیر رفتار پلیس در استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص پلیس راهور با مردم و ارباب رجوع در شان پلیس متخلق به اخلاق انسانی و اسلامی بوده که در آمار و نظرسنجی‌ها نیز مردم به این مهم اشاره کرده‌اند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین