تاریخ انتشار:۱۶:۵۷ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس ستاد اقامه نماز استان کهکیلویه و بویراحمد از اهتمام ویژه این ستاد در برپایی نماز جماعت در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز در این استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: حجت الاسلام رضا قاسمی رئیس ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد؛ یکی از مهمترین موضوعاتی که در ستاد اقامه نماز استان در اولویت بوده نماز جماعت در مدارس است.

این مسئول گفت؛ همه سعی و تلاش ما در این است که با همراهی آموزش و پرورش نماز جماعت در مدارس به بهترین وجه برگزار شود.

وی در ادامه با بیان اینکه می‌بایست ادارات به موضوع نماز جماعت توجه هرچه بیشتری داشته باشند گفت: خوشبختانه در بسیاری از ادارات استان موضوع نماز جماعت به جد در دستور کار است.

وی با بیان اینکه موضوع نماز جماعت در ماه مبارک رمضان مورد توجه ویژه ستاد اقامه نماز قرار دارد گفت؛ با همه دستگاه‌های مرتبط برای برگزاری نماز جماعت در ماه مبارک رمضان در مساجد و ادارات و اماکن مختلف رایزنی‌ها صورت گرفته و دستگاه‌ها اهتمام ویژه‌ای برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن نماز جماعت در ماه مبارک رمضان را دارند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به ایام نوروز اشاره کرد و گفت: برنامه‌ دیگر این است که در اماکن گردشگری به موضوع نماز جماعت توجه ویژه‌ای شود همچنین مساجد بین راهی و نمازخانه‌ها غبارروبی شوند و فضا و مکانی در خور شان برای نمازگزاران وجود داشته باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین