تاریخ انتشار:۲۰:۳۸ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرعامل آب و فاضلاب استان طی پیامی از مجموعه بزرگ وزارت نیرو در کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در انتخابات دعوت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، امید صالحی در پیامی کوتاه نوشت:

انتخابات مظهر اصیل و بی بدیلی از مردم سالاری دینی و مشارکت مردم در سرنوشتشان است.

حضور در انتخابات اگرچه یک وظیفه ملی و دینی به شمار می‌رود اما فراتر از آن نمادی از حق بزرگ انتخاب، آزادی و دموکراسی است.

این حق بزرگ و قابل احترام را ارزش بدانیم و بیاییم تا مجبور به پذیرش انتخاب دیگران نباشیم، بیاییم تا دَین و تعهدمان به همه آنهایی که در راه دفاع از میهن جان شیرینشان را فدا کرده اند به خوبی ادا کنیم.

اینجانب از مجموعه بزرگ وزارت نیرو و همه مردم‌ کهگیلویه و بویراحمد دعوت می‌کنم تا بار دیگر با حضورشان در انتخابات نشان دهند در دفاع از مام میهن همه در یک صف ایستاده ایم و این‌نکته را از یاد نبریم که مشارکت بیشتر و آگاهانه تر یعنی انتخاب و آینده بهتر.

پس همه ما می آییم، برای ایران، برای وطن ، برای حرکت به سمت بهبود با اقتدار بیشتر در جوامع بین المللی.

امید صالحی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین