تاریخ انتشار:۱۳:۲۰ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: شورای فرهنگی و روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره انتخابات خبرگان در راستای حضور پرشور آحاد جامعه در این رویداد مهم بیانیه ای صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ، متن بیانه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» (رعد- آیه۱۹)

ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی

"انتخابات” در نظام جمهوری اسلامی تبلوری تام از مشارکت جمعی در راستای اعتلای جامعه و به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی یکی از عرصه‌هایی است که ملت عظیم‌الشأن ایران طی قریب به نیم قرن گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی کرده و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است و بر همه اقشار جامعه و به ویژه فعالین اقتصادی و صنعتی فرض است تا نسبت به برگزاری انتخاباتی رشد دهنده که مسیر پیشرفت و ترقی را در جامعه اسلامی هموارتر می‌سازد، اهتمام ویژه داشته باشند.

مجموعه مدیران و کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد و جامعه تولید کنندگان مستقر در شهرک های و نواحی صنعتی استان با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری از ملت شگفتی‌ساز ایران برای حضور حماسی و حداکثری در انتخابات پیش‌رو و برای تشکیل مجلس قوی برخوردار از توانمندی ، دانش و اراده، اقتدار و انگیزه دعوت می کند.
.
حضور حداکثری و آگاهانه تولیدگنندگان در انتخابات پیش رو با پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است. این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و اقتدار هرچه بیشتر جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای ملت ایران طراحی کرده‌اند. چنان که مقام معظم رهبری نیز فرمودند:
«انتخابات در کشور بسیار مهم است، هم از جنبه خارجی، هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می‌گیرد و نفس تازه‌ای به دستگاه اجرایی داده می‌شود. از جهت خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است.»

مجموعه کارکنان و پرسنل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ، با همراهی مدیران و شاغلین واحدهای تولیدی مستقر در شهرکهای و نواحی صنعتی استان ، همگام و هم صدا با خانواده بزرگ صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خود را برای حضوری «آگاهانه» در انتخابات پیش رو آماده ساخته است، از آحاد ملت شریف ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می‌کند با مشارکت و گزینش کاندیدای اصلح ، همراه با عنایت ذات اقدس پروردگار، نمایندگان منتخب مردم با کسب حداکثر آرا از پشتوانه قوی‌تری برای امورات کشور برخوردار باشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین