به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، سید صدرا درست در حاشیه این رویداد "بازاریابی و بازرگانی، دیجیتال مارکتینگ،برندینگ، فروش و ارائه محصولات و خدمات" درخصوص هدف اين رويداد گفت: اين رويداد با هدف توسعه بازار و بازاریابی محصولات تولیدی استان ، برندسازی و معرفی برندهای تولیدکنندگان استان ، فرهنگ سازی و ترویج استفاده از کالاهای تولید داخل و... همچنین حمایت از ایده های نو و ایده پردازان و در نهایت ارتباط دانشگاه با صنایع با همراهی شرکت شهرک های صنعتی استان در سالن همایش پارک علم و فناوری یاسوج برگزار شد.
سرپرست شركت شهرك هاي صنعتي استان اظهار داشت: در این رویداد علمی حدود ۱۰ داوطلب ایده های خود را در سایت پارک علم فناوری استان در یاسوج همراستا با محورهای رویداد به ثبت رساندند.
سید صدرا درست در ادامه عنوان کرد : محورهایي این رویداد شامل :دیجیتال مارکتینگ، برندینگ یا نشان تجاری، استراتژی بازاریابی برند، فروش محصولات و ارائه خدمات در راستای توسعه بازار و نمایشگاهها
در سامانه پارک علم و فناوری یاسوج در بازه زمانی ۵۰ روزه اطلاع رسانی شد .
وي افزود: مرحله اول ایده های ارسالی توسط کمیته داوران بررسی شده و نتایج داوری به اطلاع صاحبان ایده رسانده شد و در روز برگزاری رویداد، صاحبان ۳ ایده برتر ارسالی در حضور داوران و سرمایه گذاران ایده های خود را ارائه نمودند و 3 نفر از ایده پردازان که موفق به جذب آرای هیات داوران رویداد گردیدند، انتخاب و معرفی شدند .