تاریخ انتشار:۱۳:۱۲ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: همزمان با نیمه شعبان و با تلاش ستاد دیه در کهگیلویه و بویراحمد، کمک خیران، شکات و شورای های حل اختلاف ۱۲ محکوم مالی و جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه استان با بیان این خبر افزود: زندانیان جرائم غیر عمد بزهکار نیستند بلکه افرادی هستند که بر اثر نداری و یا محکومیت های مالی غیر عمد در مؤسسات کیفری استان بسر می برند که نیازمند کمک و مساعدت های مالی هستند.

علی عباس فلاحتی مطلق گفت: با همکاری مدیریت زندان ها و تعامل و حمایت خوب رئیس کل داد گستری و مراجع قضایی سعی شده در مناسبتهای مختلف تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد را از زندان ها آزاد کنیم.

مدیر عامل ستاد دیه استان افزود: همزمان با ایام میلاد سراسر نور مهدی موعود (عج) و نیمه شعبان ۱۲ نفر از زندانیان با بدهی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از زندان آزاد شدند.

فلاحتی در ادامه تصریح کرد: با وساطت مددکاران و اعضاء شورای حل اختلاف ستاد دیه مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان از شکات  آنان اخذ رضایت شده که مابقی  از طریق تسهیلات و وجوه اداره شده ستاد دیه به شکات پرداخت شده است.

فلاحتی مطلق در ادامه بیان کرد: امیدواریم در آستانه سال نو برای اینکه سایه پدران و سرپرستان خانواده ها بر سر فرزندان باشد با کمک خیرین و نیکوکاران زندانیانی که مجرم نیستند و به عنوان محکومین مالی و غیر عمد در زندان بسر می برند را از زندان آزاد کنیم.

وی در ادامه ضمن درخواست و طلب مساعدت از خیران افزود: نیکوکاران می توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی(ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز نمایند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین