تاریخ انتشار:۱۶:۵۱ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: در دیدار امام جمعه بهمئی با دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد درخواست‌هایی در زمینه‌های مختلف از جمله سرانجام آبرسانی به لیکک مطرح شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه شهرستان بهمئی دیدار و گفت و گو کرد.امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: ابتدا از همه زحمات و تلاش‌ها و خدمات مجموعه دستگاه قضایی در شهرستان از قضات شریف و خاصه‌تر از ریاست دادگستری شهرستان و دادستان تقدیر تشکر و حق شناسی می‌کنم.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: حقیقتاً مجموعه قضایی استان و شهرستان بعد از قصه پر درد و رنج صندوق سرمایه‌گذاری به صورت شبانه روزی در جهت احقاق حقوق مردم یک اقدام بی‌نظیر و الگو را در سطح کشور و یک ابتکار خلاقانه‌ای را انجام دادند که از این اقدام و تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه روزی مجموعه دستگاه قضا در استان مجدداً تشکر و قدردانی می‌کنم در حق مردم بهمئی اقدام دیگری هم با همراهی و همکاری و تلاش‌های شما و مجموعه همکاران بالاخص دکتر ریحانی انجام گرفت و آن احقاق حق آلایندگی بود که این حق مردم ادا شد و لازم است از این جهت هم تشکر و قدردانی کنم.

وی بیان داشت: حقیقتاً در بحث صندوق سرمایه‌گذاری در شهرستان بهمئی آثار زیان بار و خسارت باری بر مردم و خانواده‌ها تحمیل شد و شاید تا سال‌های سال عوارض و آثار این اتفاق بر جای بماند از جمله این آثار از هم پاشیدن بعضی از زندگی‌ها و خانواده‌ها و بدهکاری‌ها و اختلاف‌ها و بسیاری از آسیب‌های دیگریست که حتی بر سایر امورات مردم موثر است انتظار است مسئولان استان در موضوع صندوق سرمایه‌گذاری به حمایت از اقشار آسیب دیده و جوانانی که تمام سرمایه خود را به امیدهایی اینجا گذاشتند و امروز سرمایه از دستشان رفت چاره‌اندیشی کنند.

صلواتی گفت: در جهت حمایت و توانمندسازی برای احیای امید و زندگی در بین خانواده‌هایی که بی بضاعت و مستضعف هستند و جوانانی که همه سرمایه‌شان بر باد رفت به حمایت از آنان اقدامی نمایند.مسئولان می‌بایست مراقب و مواظب مال و اموال مسلمان می‌بودند و به هر طریق ممکن باید جلوی این اتفاق ناگوار را می‌گرفتند هر چند می‌دانم بعضی از مسئولین از جمله دستگاه قضا هشدارهای لازم را دادند اقدامات لازم را انجام دادند اما امروز ما هستیم و این مردمی که با پیامدهای این اتفاق ناگوار روبرو هستند حقیقتاً کمر بعضی از خانواده‌ها خم شد و ضرورت دارد که مسئولان استان برای این مردم چاره اندیشی کنند.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: مواردی از تضیع بیت المال و ترک فعل‌ها در این شهرستان وجود دارد از جمله مسئله شهرک‌های صنعتی و تداخلات ملکی و پلاکی و اینکه بین مردم و نهادها مثل راه و شهرسازی در موضوع مالکیت زمین‌ها که بعضاً مردم سال‌ها در آن کشت و کشاورزی و تصرفاتی انجام دادند اما الان بعضی نهادها حتی با لحاظ قانونی هم ادعای مالکیت دارند این از مواردی است که باید مسئولان استان و خاصه مسئولان قضایی استان به این موارد ورود کنند و به این مردم توجه کنند که حتماً با روحیه مردمی که دارید مطمئن هستم که پیگیر مسائل و موضوعات مختلف مردم شریف این شهرستان در استان هستید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهمئی گفت: یکی از موضوعاتی که لازم است از باب اینکه دستگاه قضایی ملجا و امید و پناهگاه مردم هست به صورت جهادی و ویژه پیگیری شود مسئله آبرسانی از سد کوثر به شهرستان بهمئی است که حقیقتاً در این دولت به معنای حقیقی مجاهدانه پای کار آمدند و به اندازه ۱۰ سال گذشته در این دولت کار شد اما کماکان پروژه در استان خوزستان و شهرستان بهبهان با معارضاتی روبرو است که قطعاً با تلاش مسئولان استان جلسه با مسئولان استان خوزستان و شهرستان بهبهان می‌توانند معارضات را حل کنند و تلاشی انجام دهند که مردم شریف این شهرستان هرچه سریع‌تر از این موهبت و نعمت نظام اسلامی برخوردار شوند به مسئولان استانی بگویید مردم شریف و غیور و شجاع بهمئی ‌را به صورت ویژه ببینند.

صلواتی خاطرنشان کرد: حق مردم این بود که در ایام الله دهه فجر مسئولان ارشد استانی در بین این مردم حضور پیدا می‌کردند و نسبت به مسائل مردم پاسخگو بودند ما مسئولان همه مدیون مردم هستیم و حقیقتاً مردم این شهرستان با همه محرومیت‌ ها و تبعیض‌ ها اما پای انقلاب و نظام اسلامی آرمان‌های امام و شهیدان و ولایت هستند در همه مناسبت‌های ملی که نظام اسلامی حضور مردم را می‌خواهد این مردم در صحنه هستند حق مردم این است که مسئولان مجاهدانه و شبانه روزی برای آنان تلاش و خدمت کنند.

وی در پایان گفت: لازم است نکته‌ای را مطرح کنم و آن اینکه بعضاً متوجه حضور مدیران استانی در شهرستان نمی‌شویم لذا از حضور شما در شهرستان بهمئی و اینکه در دفتر امام جمعه حضور پیدا کردید قدردانی می‌کنم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین