تاریخ انتشار:۱۰:۳۱ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: نشست اعضای شورای تامین شهرستان گچساران با اعضای هیات نظارت و اجرایی انتخابات و نمایندگان نامزد‌های انتخاباتی در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران خطاب به کاندیدای مجلس گفت: هر جرمی در ستاد، سخنرانی یا کاروانی انجام شود مطابق با ماده ۱۲۶ قانون مجازات اسلامی آن داوطلب و دست اندر کاران ستاد مسئول هستند و معاون در جرم محسوب و مطابق با قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.
حجت الاسلام محمد صدرا ادیبان افزود: اگر تحریک یا ترغیبی توسط سخنران انتخاباتی انجام شود و شخصی اقدام به رفتار‌های مجرمانه از جمله اخلال در نظم عمومی حمل سلاح اعم از گرم یا سرد کند با تمامی اشخاص مرتبط با جرم برخورد قانونی می شود.
وی در راستای همکاری ستاد‌های انتخاباتی با فراجا افزود: به مسئولان ستاد‌ها اعلام کردیم ساعت 22 باید ستاد تعطیل و قفل شود و هیچ گونه خودرو یا جمعیتی در محل ستاد تجمع نکنند در غیر این صورت مسئولیت آن با رئیس ستاد است.
وی از طرفداران نامزدها در ستادهای انتخاباتی توصیه کرد: هر کاری دارید در ستاد انجام دهید و به بهانه پذیرایی به خیابان نیایند چرا که ترافیک ایجاد می‌شود.
ادیبان با بیان اینکه تلفن مسئولان ستاد باید در اختیار اعضای شورای تامین قرار گیرد اضافه کرد: تخریب، تهدید، تحریک و توهین نسبت به سایر داوطلبان ممنوع بوده در همین راستا تاکنون سه مورد به داوطلبان تذکر شفاهی داده شده است.
وی با بیان اینکه ما هنوز گرفتار پروند‌های کیفری در انتخابات گذشته هستیم گفت: برخی جوانان به علت اخلال در نظم عمومی سابقه دار شدند و برای استخدام در دستگا‌های دولتی و اجرایی دارای مشکل هستند و خود را از نان خوردن محروم کردند.
دادستان گچساران خطاب به نامزدها افزود: داوطلبان از افرادی که دارای سوابق کیفری هستند به عنوان بادیگارد استفاده نکنند، در صورت مشاهده در همان لحظه برخورد خواهد شد.
ادیبان افزود: اشخاصی که در دوره‌های قبل به زندان معرفی شدند یا اسلحه به دست داشتند در لیست ما به عنوان متهم ثبت شده، به آنها ابلاغ شده حق ندارند در سطح شهر به عنوان بادیگارد نمایندگان باشند.
وی اضافه کرد: ما به شدت روی این افراد حساس هستیم.
ادیبان خاطر نشان کرد: نیرو‌های فراجا، انتظامی و امنیتی به اندازه کافی توانایی دارند که امنیت شهر را تامین کنند و این را در تمام انتخابات گذشته نشان دادیم.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: در روز سخنرانی راه اندازی هر گونه کاروان در شهر و روستا ممنوع می‌باشد.
ادیبان افزود: هر گونه تیراندازی و نشان دادن اسلحه جرم است و مسئول ستاد باید کنترل کند، ما در همه جلسات کاندیدا به صورت محسوس و نامحسوس نیرو داریم و توسط دوربین فیلم برداری و اگر شخصی اسلحه همراه داشت همان لحظه با آن فرد برخورد قانونی می شود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران با بیان اینکه ما در بحث برقراری امنیت کوتاه نخواهیم آمد، ادامه داد: ما نیاز به اسلحه نداریم اگر کسی قلم و زبان دارد نسبت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو در نهایت آرامش اقدام کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین