کد خبر: ۲۲۶۵۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۰۸:۲۱ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
با حضور در دفتر عصر دنا مطرح شد؛
عصر دنا: کاندیدای حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: رای دادن با معیارهایی چون قومی،حزبی بدان معنا که طایفه من باید برنده شود حتی اگر فرد مورد نظر شایسته نباشد گناهی نابخشودنی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا- دکترشیرعلی خرامین یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون با حضور در دفتر عصر دنا درباره برگزاری همایش های انتخاباتی از سوی رقیبانش می گوید: برگزاری چنین همایش هایی آن هم پیش از شروع زمان قانونی تبلیغات تخلف است.

او تاکید می کند: که البته این یک روی سکه است و غیر شفاف بودن نحوه تامین هزینه های این همایش ها موضوع دیگری است که بررسی آن نشان می دهد باعث مدیون شدن کاندیدها می شود.

وی قانون گریزی و بداخلاقی ها انتخاباتی را خط قرمز خود ذکر کرد و افزود: افرادی که از قانون برای نشستن بر کرسی بهارستان عبور می کنند نمی توانند قانون گذاران خوبی باشند.

خرامین در پاسخ به سوالی درباره نحوه انتخاب فرد اصلح تصریح کرد: که کسانی که برای نفع شخصی رای میدهند به مردم و منطقه خود ظلم کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: رای دادن با معیارهایی چون قومی،حزبی بدان معنا که طایفه من باید برنده شود حتی اگر فرد مورد نظر شایسته نباشد گناهی نابخشودنی است.

کاندیدای حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون همچنین رای دادن صرفا براساس معیارهای حزبی را نادرست دانست.

وی با اشاره به تجربیات مردم استان برای انتخاب بر اساس شاخص هایی غیر از شایستگی در ادوار پیش در برخی موارد تاکید کرد: این بار مردم رای براساس عقلانیت و شایستگی را امتحان کنند.

خرامین در پاسخ به سوالی درباره هزینه های تبلیغاتی خود را از کجا تامین می کند گفت: از درآمد خود,همسر و فرزندم هزینه های تبلیغاتی خود را تامین می کنم تا مدیون کسی نباشیم.

او در پاسخ به سوال دیگری که آیا تا پایان در رقابت می مانید تاکید کرد:بهتر است از این پرسش عبور کنید چون مدت زیادی تا روز انتخابات باقی نمانده است.

برچسب ها: شیرعلی خرامین
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
سرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
درود بر کاندید اصلح
با توجه به عدم رای آوری کاندید اصلح به کاندید صالح مقبول آقای منتظریان رای میدهیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
خرامین گول روشنفکر را خورد وگرنه الان‌نماینده بود
جامعه شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
در جامعه ای که به روشنفکر لقب دکتر میدهند ولی به دکترای خرامین گیر میدهند باید پراید ۴۰۰ میلیون تومان و یک کیلو گوجه هم ۴۰ هزارتومان باشد.
در جامعه ای که روشنفکر روشنفکر است و خرامینها ضد روشنفکری باید هر دقیقه یک نفر خودکشی کند.
در جامعه ای که نخبگان آن در حاشیه و پخمگان جولان می دهند باید ناهنجاری ها به اوج برسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
فعلا زحمت بکش خودت خود کشی کن کاری به بقیه نداشته باش
تامرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
این دوره شناخته شدین،دوره بعد ان شاالله منتخب مردمید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین