کد خبر: ۲۲۶۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۲۸ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
آیت‌الله ملک‌حسینی در جمع مردم شهر قلعه رییسی:
عصر دنا: آیت الله ملک حسینی گفت:هرجا هر فسادی و فتنه ای و تباهی رخ داد بایستی بپذیریم که ناشی از این بود که با آرمانها خداحافظی کردیم و به جای حرکت به سوی آرمانها پشت به آنها کردیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی روز سه شنبه در جمع مردم شهر قلعه رییسی افزود:نظام اسلامی روشن کردن نور در سیاهی ها و برافراشتن پرچم سلام در فسادها، سردادن ندای صلح و انسانیت در متن جنگ و فتنه ها و سخن گفتن از آزادی و استقلال در کنار استبدادها است.

وی بیان کرد:در جایی که حرمت انسانها پوشالی است انقلاب اسلامی برای شرکت حقیقی انسانها در انتخابات حق قائل است.

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد:نظام اسلامی مولود چنین انقلابی است و رکن رکین چنین نظامی، ولایت فقیه است.

وی اضافه کرد:رمز ماندگاری، چیزی جز حضور و نقش آفرینی مردم برای نگهداشت و پاسداشت انقلاب و نظام اسلامی نیست.

ملک حسینی ابراز کرد:حکمران فقط خداست و خدا به رسولان و ائمه حق داد برای عصر غیبت نائبانی معرفی کنند انسانها هم حق دارند که در کشف این نائبان نقش آفرینی کنند.

وی عنوان کرد:شناسایی این نائبان توسط خبرگان انجام می شود و رای مردم به خبرگان یعنی مشارکت در سرنوشت خود برای انتخاب کسانی که قرار است دین را در جامعه جاری کنند.

وی ادامه داد:اگر فساد ، رانت خواری ، تبعیض و گرانی می وجود دارد این اتفاقات منتسب به آرمانهای انقلاب یا به اهداف نظام نیست.

آیت الله ملک حسینی خاطرنشان کرد:هرجا هر فسادی و فتنه ای و تباهی رخ داد بایستی بپذیریم که ناشی از این بود که با آرمانها خداحافظی کردیم و به جای حرکت به سوی آرمانها پشت به آنها کردیم.

وی ابراز کرد: حضور پررنگ به معنای بیداری است و بیداری مانع عدول از آرمانها و اهداف نظام می شودو بیداری باعث می شود مردم، مسئول و نمایندگان مجلس به خواب رفته را بیدار کنند.

آیت الله ملک حسینی خاطرنشان کرد:بیداری مردم باعث می شود منافع دینی شان به جای منافع شخصی بنشیند که این امر این جز با بیداری و حضور همراه با بیداری و جز حضور همراه با فریاد بیدارگرانه محقق نمی شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
حاج آقا ،
موضوع دفاع آقای معی الدین دهقان از آقای حسین عسکری چیست ؟؟؟؟؟
دهدشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
چرا عکی های حضورپرشور رو نمیزاری؟؟؟ نکنه مردم قصد دارن به صادق رای بدن...هرچند استاندار از بی آبرویی اسم اینو شاید بخونه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین