کد خبر: ۲۲۶۳۴
تاریخ انتشار:۲۳:۵۹ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

اگر کسب و کار شما می تواند سرمایه را تبدیل به سود کند این مطلب را بخوانید. اگر تاجر هستید یا خرید و فروش ملک و خودرو انجام می دهید و یا وارد کننده کالای خاصی هستید و با داشتن سرمایه بیشتر می توانید سود بیشتری کسب کنید ما این سرمایه را برای شما فراهم کرده ایم. درخواست وام

وام آزاد بدون ضامن

این نوع وام بیشتر مربوط به مبالغ کلان می شود و به شما کمک می کند که تحول بزرگی در کسب و کار خود ایجاد کنید و یا اینکه در کسب و کار خود سود های بیشتری ببرید.

وثیقه بجای ضامن

در این نوع از وام شما نیاز به ضامن ندارید و با رهن وثیقه می توانید وام دریافت کنید. ملک، خودرو و طلا می توانند وثایق معتبری برای وام شما باشند.

سریع وام بگیرید

سودآوری از سرمایه نیاز به سرعت عمل دارد. معاملات پرسود همیشه در دسترس نیستند. اما زمانی که یک معامله خوب و پر سود به سراغمان می آید معمولا سرمایه لازم برای آن را نداریم. این نوع از وام می تواند یک روزه و در برخی موارد یک ساعته پرداخت شود.

دوره بازپرداخت

این امکان وجود دارد که شما وام را دریافت کنید و هر زمان که معامله شما به سودآوری رسید مبلغ را تسویه کنید. به این معنا که سود وام روز شمار است. یعنی شما در هر روز می توانید وام را تسویه کنید و کمتر سود پرداخت کنید. سود وام نیز به صورت روزشمار محاسبه می گردد.

شرع و قانون

این نوع از وام بر اساس مبانی اسلامی و به دور از معاملات ربوی در قالب عقد تورق، اجاره به شرط تملیک و بیع العینه پرداخت می شود و از طرفی مطابق قوانین کشور و جمهوری اسلامی می باشد و به صورت قانونی پرداخت می گردد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین