کد خبر: ۲۲۶۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۴۱ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مدیرکل مدیریت بحران استان از ریزش سنگ در برخی جاده‌های استان و افزایش شدت بارش‌ها طی امشب خبر داد.

علیرضا نیکروز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۸۰ میلی‌متر بارندگی در سطح شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه الحمدالله در پی بارش‌های شدید اخیر تلفات انسانی تاکنون نداشته‌ایم، افزود: تاکنون گزارشی از مسدود شدن جاده‌های روستایی و اصلی استان نشده است و راهداران در حال تلاش برای ریزش برداری و جلوگیری از مسدود شدن راه‌ها هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهر لوداب با مشکل قطعی برق مواجه شده بود که با تلاش نیروهای شرکت برق حل شد.

نیکروز تصریح کرد: با توجه به اینکه شدت بارش‌ها در شهر یاسوج مرکز استان نسبت به سایر نقاط استان بیشتر است، این بارش‌ها موجب آبگرفتگی معابره و خیابان‌های این شهر در مناطقی ازجمله بلوار قرنی، میدان انقلاب، شهرک امام علی و شرف آباد شده است.

وی ادامه داد: بارش‌ها تا فردا ادامه دارد و از امشب بر شدت بارش‌ها افزوده می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مردم استان و مسافران از حاشیه رودخانه‌ها دوری کرده و در زمینه خود مراقبتی هوشیار باشند و نسبت به رفع انسداد جداول جلوی منازل خود اقدام کنند.

نیکروز با اشاره به مصدومیت سه عضو یک خانواده در پی وقوع صاعقه در شهرستان لنده تاکید کرد: توصیه می‌شود مردم از رفتن به پشت بام منازل خود خودداری کنند.

وی با بیان اینکه در برخی محورهای مواصلاتی استان ریزش سنگ و کوه را داشته‌ایم، اظهار کرد: در محور یاسوج به اقلید محدوده کاکان در محور پاتاوه و دهدشت به دلیل شدت بارندگی‌ها ریزش‌هایی را داشته‌ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از رانندگان در یاسوج خواست با توجه به شدت بارندگی‌ها در این شهر و آبگرفتگی معابر، مراقب باشند و با دقت رانندگی کنند تا برای عابران پیاده مشکلی ایجاد نشود و از سفرهای غیرضروری خودداری شود.

نیکروز اظهارکرد: مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون در آماده باش کامل است

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
سلام برق لوداب قطع هست یک ساعت وصل شد باز هم قطع شده
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین