کد خبر: ۲۲۶۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۱۲ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا بررسی می کند؛
عصر دنا: در سایه ضعف نظارت بر پیمانکار آسفالت روستای آتشگاه در شهرستان لنده تنها پس از ۲ ماه بهره‌برداری تخریب شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، ضعف نظارت بر کار پیمانکاران به ویژه در حوزه راه معضلی است که وجود دارد و باعث اجرای نامناسب و غیر اصولی پروژه‌ها می‌شود.

وضعیت نامناسب آسفالت روستاهای کهگیلویه و هدر رفت بیت‌المال در این جاده‌ها بارها سوژه خبری رسانه‌ها شده است؛ به نظر می‌رسد نظارت پاشنه آشیل پروژه‌های راهداری است و هیچ مسئولی خود را مکلف به پیگیری و رصد این معضل نمی‌داند.

تصاویر ارسالی شهروند خبرنگار از جاده آتشگاه از توابع شهرستان لنده نشان می‌دهد اجرای رفع تکلیفی و صرفا آماری در شهرستان لنده هم تکرار شده است.

آسفالت غیر اصولی و ضعیفی که گفته می‌شود تنها 2 ماه از بهره‌برداری آن می‌گذرد و به راحتی قابل کندن است حکایت از عدم نظارت بر کار پیمانکار دارد!

هدررفت بیت‌المال در سایه ضعف نظارت بر پیمانکار/وضعیت جاده یک روستا تنها 2 ماه پس از آسفالت!

نظری از اهالی روستای آتشگاه در گفت‌وگو با عصر دنا گفت: تقریبا 2 ماه پیش بود که آسفالت جاده به بهره‌برداری رسید اما زیرسازی نامناسب و کیفیت آسفالت به گونه‌ای است که ترک برداشته و در حال تخریب است.

وی با بیان اینکه آسفالت بکار رفته در جاده سوخته و بی‌کیفیت بوده است، افزود: به راهداری و فرمانداری شهرستان گزارش دادیم برای این مشکل تا استانداری هم رفتیم ولی هیچ پیگیری از سوی مسئولین انجام نگرفت.

هدررفت بیت‌المال در سایه ضعف نظارت بر پیمانکار/وضعیت جاده یک روستا تنها 2 ماه پس از آسفالت!

نظری گفت: در بی‌خیالی مسئولین و ضعف نظارت بر پیمانکار بیت‌المال هدر رفته است کسی پاسخگو نیست.
عباسی از کسانی است که در روستای آتشگاه به کار کشاورزی مشغول است و مرتب در جاده تردد دارد. او با انتقاد از اینکه مسئولین به حرف مردم توجهی ندارند، گفت: وضعیت آسفالت را به معاون استاندار گزارش دادیم و انتظار داشتیم جلوی تأیید پروژه را بگیرد اما به نظر ما اهمیتی ندادند.

وضعیت جاده «آتشگاه» تنها 2 ماه پس از آسفالت!/مسئولین پاسخگوی هدررفت بیت‌المال باشند

این شهروند لنده افزود: به مدیرکل راهداری، بخشدار، و فرماندار لنده گزارش دادیم که پیگیری کنند هیچ اقدامی نکردند تا اینکه آسفالت تخریب شد.

وی گفت که روستای آتشگاه چهار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده و مردم روستا به شغل کشاورزی و دامپروری مشغولند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Sweden
|
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
فرماندار ماجرا جو ،گزارش نویس وحاشیه دار لنده که فقط دنبال ماجرا جویست وهیچ عملکردی ندارد پاسخ بدهد با معلمای بیسوادی که کارشون فقط فعالیت سیاسی برای آقای موحد است عاقبت عدم تجربه وسابقه کار اجرای واداری همینه یا بخشدارش جرات نداره درمرکز بخش مستقر شود به دلیل برخورد با مردم وتعطیلی پروژه یا به دلیل عدم کیفیت اجرای پروژهای عمرانی مردم نگرانند جهت استحضار استاندار انقلابی
خسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
آسفالت جاده آتشگاه هنوز تحویل قطعی نشده ازپیمانکار. پیمانکار موظف به رفع نقاط دارای مشکل میباشد. چون ضمانت نامه داره وحسن انجام کار که باید پس ازرفع نقاط دارای اشکال بررسی دوباره ومیره برای تحویل قطعی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
فرماندار فقط باکارای نمایشی دنبال مطرح کردن خودشه کدوم خدمت کدوم انقلابی متاسفیم براشهر اولین ها؛پل های ده غندی نیمه کاره،پل دره وحدت بعداز دوسال حضورش نیمه کاره، شهرستان لنده خودش نیروی نخبه داشت وموحد باید بداند که میداند ۱۱اسفند جواب محکم و سیلی محکمی ازاین مردم مظلوم خواهد خورد ان شاالله
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین