تاریخ انتشار:۱۰:۲۷ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: محمود پولاب به عنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه معرفی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در مراسمی با حضور امام جمعه، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه معرفی شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در نشست تکریم و معارفه رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با تبریک ولادت سید الساجدین «ع» این امام را احیاگر مذهب شیعه دانست.

امام جمعه کهگیلویه گفت: کمک به بازسازی عتبات عالیات توفیق می‌خواهد و هر سنگی هم توفیق ندارد که در حرم اهل بیت جای بگیرد.

رئیس جدید ستاد عتبات عالیات کهگیلویه معرفی شد

وی با بیان اینکه توفیق بازسازی عتبات عالیات و خدمت به اهل بیت علیهم السلام نصیب ایران شده است، افزود: فرصت عظیمی فراهم شده تا ارادتمندان امامان و ولایت بتوانند در روند بازسازی ااماکن مقدس مشارکت داشته باشند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: آنچه امروز احیاگر و نشانه یک تفکر است نماد ظاهری مسئله است، حرم اهل بیت هویت و سند شیعه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با اشاره به مظلومیت حرم‌های کربلا در گذشته، افزود: امروز اما جمعیت کثیری در صحن فاطمه زهرا «س» جای می گیرد ایرانیها حق مطلب را ادا کردند البته هر چه تلاش مضاعف شود کار بهتر می‌شود.

وی با بیان اینکه مشارکت در بازسازی عتبات عالیات تقویت دین و اسلام و تقویت معنویت است، ادامه داد: ستاد بازسازی نیاز به همکاری و تلاش بیشتر دارد برای همراهی مردم در این مسیر لازم است رسانه‌ها آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی کنند.

رئیس جدید ستاد عتبات عالیات کهگیلویه معرفی شد

سردار حسن حکمتیان نیز در این نشست با بیان اینکه بازسازی و توسعه عتبات عالیات توسط سردار شهید سلیمانی نهادینه شد، بیان کرد: امیدواریم روزی بتوانیم ائمه بقیع را از مطلومیت در بیاوریم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات انجام گرفته در عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: احداث صحن حضرت زهرا به مساحت 220هزار متر مربع و اتصال صحن حضرت زینب به حرم امام حسین به مساحت 62هزار متر، توسعه گلدسته و بهینه سازس حرم‌ها از جمله کارهایی است که انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در ساخت صحن‌ها مشارکت دارد، افزود: بیش از 120 موکب تحت مدیریت ستاد عتبات عالیات استان به زائران کربلا خدمات‌دهی می‌کنند.

رئیس جدید ستاد عتبات عالیات کهگیلویه معرفی شد

حکمتیان با اشاره به استقرار مواکب در همه شهرهای استان گفت:13موکب در گچساران 3موکب در باشت، 7موکب در یاسوج، 7موکب در مرز شلمچه خدمات‌رسانی می‌کنند.

این مسئول افزود: درب باب المهدی حرمین امامین عسکری در یاسوج در حال ساخت است این پروژه ب مرحله نهایی رسیده است و طی تشریفات خاص در سامرا برای پدر امام زمان نصب خواهد شد.

در این نشست از زحمات سرهنگ محمدیار پیل‌آرام تجلیل و ضمن معرفی به عنوان مشاور ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، محمود پولاب به عنوان رئیس جدید ستاد عتبات عالیات در کهگیلویه معرفی شد.

انتهای خبر

برچسب ها: محمود پولاب ، انتصاب
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین