تاریخ انتشار:۱۲:۰۹ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: مسئول عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰۰ گروه جهادی در ایام نوروز ۱۴۰۳ در مناطق محروم و دورافتاده این استان فعالیت و خدمات رسانی می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سید کرامت وفانژاد افزود: این گروه‌های جهادی در نوروز ۱۴۰۳ در قالب اردوی جهادی مشغول خدمات رسانی خواهند شد.
وی بیان کرد: این اردو‌ها در ۲ بخش اردو‌های هجرتی در نقاط کمتر برخوردار استان و همچنین اردو‌های حاشیه شهر‌های استان برگزار می‌شود.
وفانژاد ابراز کرد: امسال با توجه به برنامه‌های متعدد دانشجویان از جمله اردو‌های راهیان نور، انتخابات و برنامه‌های متعدد دیگر و همچنین ماه مبارک رمضان، تقویم اردو‌های جهادی از اول بهمن۱۴۰۲ تا پایان فروردین۱۴۰۳برگزار خواهد شد.
مسئول عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این اردو‌ها با مراسم معنوی اعتکاف از پنجم بهمن ۱۴۰۲ در شهرستان باشت از سوی گروه جهادی شهید سهراب حسنی دانشگاه پیام نور باشت آغاز شد.
وفانژاد اظهار کرد: همچنین در این مدت گروه‌های جهادی شهید ابومهدی المهندس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و ۲ گروه شهدای سلامت و شهید جلیل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مدت ۲ روز به منطقه محروم و کمترتوسعه یافته باباکلان گچساران اعزام و به ارائه خدمات متنوع در بخش عمرانی، درمانی و فرهنگی آموزشی پرداختند.
وی ادامه داد: همچنین گروه‌های جهادی دیگر به صورت مستقل و برخی به صورت قرارگاهی از ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان فروردین ۱۴۰۳ به نقاط مختلف استان اعزام خواهند شد.
وفانژاد تصریح کرد: در این مدت همچنین بیش از ۳۰۰ جهادگر نیز در ایام نوروز ۱۴۰۳ در حاشیه شهر‌ها استان فعالیت و خدمات رسانی می‌کنند.
وی عنوان کرد: اجرای اردو‌های جهادی در عرصه‌های مختلف (عمرانی و ساخت و ساز، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، بهداشت و دندانپزشکی) در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهری و روستایی فعالیت‌های گسترده و خدمات‌رسانی متنوعی به جامعه هدف انجام می‌دهد و اردو‌های جهادی و خدمت رسانی گروه‌های جهادی منحصر به زمان و مکان خاصی نیست.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین