کد خبر: ۲۲۵۸۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۵۰ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
رئیس دانشگاه یاسوج خبر داد
عصر دنا: رئیس دانشگاه یاسوج گفت: از همه داوطلبان نمایندگی مجلس در سه حوزه انتخابیه استان دعوت کردیم که به دانشگاه بیایند و در برنامه‌های مناظره و پرسش و پاسخ شرکت کنند اما متاسفانه تاکنون به جز یک نفر از داوطلبان آن هم در حوزه انتخابیه بویراحمد که خود نیز از اساتید دانشگاهی است هیچ کدام از داوطلبان برای حضور در دانشگاه و مناظره و پرسش و پاسخ اعلام حضور نکرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، بهادر کرمی شنبه، ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ در نشست خبری با خبرنگاران گفت: مجوز مرکز آموزش زبان فارسی گرفته شده و نمایندگی کنسولی نیز در دانشگاه فعال شده است. در حوزه جذب دانشجویان خارجی نیز اقدام کردیم و نتایج مهمی داشت.

وی اظهارکرد: پذیرش ۱٠٠ دانشجوی خارجی را برنامه‌ریزی کردیم که تاکنون ۷٠ نفر جذب و پذرش شده‌اند که این دانشجویان از دو کشور عراق و عمان هستند.

رئیس دانشگاه یاسوج از رشد ۴٠٠ درصدی ظرفیت‌های پژوهشی خبر داد و خاطرنشان کرد: ظرفیت دانشجویان پژوهشگر پسا دکتری از یک نفر به ۱۶ نفر رسید.

کرمی تصریح کرد: رویکرد دانشگاه یاسوج حرکت به سمت بورسیه‌های صنعتی و همکاری و تعامل با صنعت است.

وی با بیان اینکه این طرح ارتباط صنعت و دانشگاه را پیگیری می‌کند، ادامه داد: تقویت سطوح آزمایشگاهی را در دانشگاه داریم.

رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به دعوت از واحدهای صنعتی استان برای ایجاد دفتر در دانشگاه، عنوان کرد: بهبود پیوند صنعت و دانشگاه و تقویت خروجی محور را برنامه‌ریزی کردیم.

کرمی تاکید کرد: در حوزه دانشجویی و فرهنگی جز دانشگاه‌های محدودی هستیم که دانشجویان ما در داخل دانشگاه ساکن هستند و در تابستان سال جاری ۱٠٠ درصد خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه بهسازی، تعمیر و تجهیز شد.

رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به اینکه هیچ نگاه سیاسی، گروه و جریان خاصی در دانشگاه تصمیم گیر نیست، بیان کرد: نگاه ما در دانشگاه مستقل است و درب دانشگاه بر روی همه سلایق در چارچوب مقررات باز است. کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز حق حرکت له یا علیه داوطلب نمایندگی مجلس در سطح دانشگاه ندارند و در صورت مشاهده و گزارش طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

کرمی اظهار کرد: دانشگاه یاسوج و سایر موسسات آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال حضور حداکثری و مشارکت مورد نظر مقام معظم رهبری در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ هستند.

وی با بیان اینکه از حضور نامزدهای انتخاباتی در دانشگاه استقبال می‌کنیم، یادآور شد: از همه داوطلبان نمایندگی مجلس در سه حوزه انتخابیه استان دعوت کردیم که به دانشگاه بیایند و در برنامه‌های مناظره و پرسش و پاسخ شرکت کنند اما متاسفانه تاکنون به جز یک نفر از داوطلبان آن هم در حوزه انتخابیه بویراحمد که خود نیز از اساتید دانشگاهی است هیچ کدام از داوطلبان برای حضور در دانشگاه و مناظره و پرسش و پاسخ اعلام حضور نکرده‌اند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
حاج زارعی مستقیم اعلام کرده است ک هر کجا و در هر جایی ک بقیه کاندید ها صلاح بدونن حاضر میشوند و اماده مناظره و جوابگوی سوالات میباشند ولی کاندید هایی ک ب قول خودشون پیروز میدان هستند حاضر ب پاسخگویی. نبودند و این طبیعی میباشد ک این افراد حرفی برای گفتن ندارند ک اعلام حضور نمیکنند اگر مردم صحبت های این افراد را گوش دهند متوجه میشوند ک به چ کسی باید رای بدهند هر چقد هم از حاج زارعی ایراد بگیرند کارهای عمرانی ک در طول ۸ سال نمایندگیشون برای حوزه انتخابی خود انجام داده اند بر کسی. پوشیده نیست و هر فردی. هم تخریب کند و نادیده بگیرد کار ها و فعالیت های. حاج زارعی را مطمعنا هدفش عمران و ابادی استان نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
زارع در زمان نمایندگی خودش حاضر به مناظره نشد الان که روشنفکر در شرایط اسفباری به سر میبرد یاد مناظره افتاده. پدر و بنیان گزار طایفه گرایی ایشان بودن چیزی که الان همه ازش اسیب دیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
روشنفکر خبر کنید
حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
فقط دکتر خرامین اعلام حضور و آمادگی کردند چون هیچ ریگی به کفش ندارند و در تمام زمینه ها توانمند و با برنامه هستند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
نتیجه مناظره روشنفکر با بهرامی یا روشنفکر با زارع یا روشنفکر با منتظریان از پیش معلوم است... چیزی جز تهدید و ارعاب و تپق و نخواهد بود روشنفکر روی متن هم نمیتواند بخواند چ به مناظره... تنها راه نجات ایشان انتحاری حرکت کردن است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
میترسن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین