کد خبر: ۲۲۵۵۸
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۴۴ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند با هم به رقابت می‌پردازند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سید جواد هاشمی گفت: با انتقال یک نفر از حوزه انتخابیه تهران به استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری به ۲ نفر رسید و شرایط برای برگزاری انتخابات رقابتی در استان فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی و حجت‌الاسلام محمدهادی رحیمی صادق نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این استان هستند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق در سال 1347 در خانواده‌ای مذهبی و متوسط در شهر کرمان متولد شد. تحصیلات خود را تا اول دبیرستان در زادگاهش گذراند و در سال 1362 به دلیل علاقه وافری که به تحصیل در حوزه علمیه داشت وارد حوزه‌علمیه شد و در مدرسه معصومیه کرمان مشغول به تحصیل علوم دینی گردید. در سال 1364 به حوزه علمیه قم هجرت نمود و تا سال 1384 به مدت 20 سال از محضر اساتید سطوح عالی حوزه‌علمیه همچون حضرات‌آیات پایانی، اعتمادی، شب‌زنده‌دار، کریمی جهرمی، خسروشاهی، وجدانی، فخر، شیخ علی پناه‌اشتهاردی، استادی، سید احمد خاتمی، خرازی، موسوی گرگانی و دیگر اساتید بهره برد و در سال 1371 موفق به اتمام سطح و امتحانات شفاهی و کتبی پایه 10 با رتبه خوب گردید و در برخی سال‌های دوران تحصیل سطح به جشنواره طلاب نخبه بسیجی راه یافت؛ وی به مدت 15 سال توفیق حضور در درس خارج آیات عظام و مراجع بزرگوار تقلید همچون حضرات آیات بهجت(ره)، مکارم شیرازی، وحید خراسانی، جوادی آملی و جعفر سبحانی دامت برکاتهم را پیدا نمود وموفق به ارائه 8 مصاحبه درس خارج فقه و اصول گردید و هم‌اکنون در درس خارج مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) شرکت می‌نماید وی دروس عقلی و فلسفه و کلام و کتاب‌های نهایه‌الحکمه، شرح منظومه، شرح تجرید، اسفار و اشارات را در محضر اساتیدی چون آیت الله العظمی سبحانی، آیت الله دکتر احمد بهشتی، ربانی،گلپایگانی و حشمت پور تلمذ نمود و از مباحث اخلاقی اساتید بزرگوار همچون حضرات آیات مظاهری، مشکینی، بهاءالدینی، عراقچی، اشتهاردی، احمدی میانجی و شب‌زنده‌دار بهره‌ها برد.

وی در کنار تحصیل در حوزه علمیه به تکمیل تحصیلات جدید خود پرداخت و پس از اخذ دیپلم در رشته فرهنگ و ادب، تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدرسی الهیات و معارف اسلامی با گرایش فلسفه در دانشگاه قم ادامه داد و هم‌زمان با شرکت در درس خارج مراجع تقلید، در رشته تخصّصی کلام اسلامی تا مقطع سطح 4 در مؤسسه آموزشی امام صادق (علیه‌السلام) قم زیر نظر محقق و متفکر علم کلام حضرت آیت‌الله‌العظمی سبحانی (دامت‌برکاته) به تحصیل و تحقیق پرداخت.

این استاد حوزه از سال 1380 تدریس در حوزه‌علمیه و دانشگاه را آغاز نمود و در مدرسه علمیه کرمانی‌های قم، فاطمیه و صادق آل محمد (علیهم‌السلام) فسا، مرکزی شیرازی و شهید صدوقی قم به تدریس فقه (لمعه، فقه استدلالی و مکاسب) اصول فقه(الموجز، اصول استنباط، رسائل و کفایه)، کلام، تفسیر و فلسفه مشغول گشت و هم‌اکنون با دارا بودن سابقه چندین ساله مجوز تدریس سطح 3 (پایه 1 تا 10) از مرکز مدیریت حوزه های علمیه‌ به‌عنوان استاد سطح عالی در مدرسه علمیه امام رضا (علیه‌السلام) تهران روزانه یک ساعت مکاسب تدریس می نماید.

ایشان در همه‌سال‌های تحصیل و تدریس در حوزه‌علمیه، دردانشگاه هم در دروس عمومی (معارف اسلامی، اخلاق، متون) و دروس تخصّصی کلام، فلسفه، فقه، اصول فقه، متون فلسفی و تفسیر در دانشگاه‌های خواجه نصیر تهران، علوم پزشکی ایران، علوم پزشکی و آزاد فسا، علوم پزشکی شیراز، علوم قرآنی شیراز، امام صادق (علیه‌السلام) تهران به تدریس پرداخته است.

وی از سال 1369 تاکنون در مناسبت‌های گوناگون در شهرها و استان‌های مختلف ایران اسلامی و دانشگاه‌ها و مدارس آموزش‌وپرورش به تبلیغ دین مبین اسلام و مکتب حقه تشیع و برگزاری صدها جلسه پرسش و پاسخ در زمینه مسائل اعتقادی و شبهات روز پرداخته است و از سال 1378 تا کنون در سنگر روحانی عتبات، سوریه، عمره و حج هم به خدمت تبلیغی اشتغال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق که علاقه‌مند به مباحث پژوهشی است، علاوه بر تدوین مقالاتی در موضوعات مختلف، توفیق داوری بیش از 40 پایان‌نامه سطح دو، حدود 30 پایان‌نامه سطح سه در حوزه‌علمیه و حدود 20 پایان‌نامه کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم قرآن و فلسفه در دانشگاه آزاد اسلامی را داشته است و هم‌اکنون استاد داور و راهنما و مشاور پایان‌نامه‌های سطح سه حوزه‌علمیه در رشته فقه و کلام اسلامی می‌باشد.

مدیر حوزه علمیه استان تهران که از ابتدای انقلاب در بسیج حضوری فعال داشت؛ از سال 1362 تا پایان دفاع مقدس توفیق حضور 21 ماه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و شرکت در عملیات‌هایی همچون والفجر 8، کربلای 4، کربلای 5 بیت‌المقدس 7 و ... با مسئولیت‌های رزمی، تبلیغی، بیسیم‌چی، مسئول مخابرات گردان و تیپ غواص لشگر 41 ثارالله را داشته است.

وی سوابق و مسئولیت‌های اجرایی زیادی را از سال 1372 تاکنون به عهده گرفته است مسئولیت حوزه‌ نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه رفسنجان در سال 1373، معاونت و فرماندهی گردان 102 حضرت معصومه(علیهالسلام) و مسئولیت معاونت بسیج تیپ 83 امام صادق (علیه‌السلام) از سال 1373 تا سال 1380، امامت جمعه شهرستان فسا به مدت 6 سال، دبیری ائمه جمعه شرق استان فارس به مدت 5 سال، مسئول و مؤسس مدارس علمیه صادق آل محمد(علیهم السلام) و فاطمیه(علیهالسلام) فسا، مدیر حوزه‌علمیه استان فارس به مدت 6 سال از سال 1386 تا 1392 از سوابق اجرایی ایشان است وی از اسفند سال 1395 با حکم آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه به عنوان مدیر حوزه‌علمیه استان تهران منصوب گردید و به خدمت در این حوزه‌علمیه قویم و عریق باافتخار اشتغال دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
رای ما آشیخ محمد هادی رحیمی صادق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
این چه رقابتی است ؟؟
کسی که در استان هیچ شناختی از او وجود نداره ، میتونه با بومی استان که هم خود و هم پدر مرحومش در این جایگاه قرار داشته اند ، رقابتی درست منطقی داشته باشه؟؟؟
قبلا هم این شیوه اجرا شده و مردم نتیجه رو به یاد دارن!!!!!
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
کی شد رقیب رئیسی درخراسان؟
آرای باطله
عباس خسروانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
جان وجانان من فرزند محبوب مرحوم آیت الله ملک حسینی

دایی عزیزم جناب آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی به شما تبریک عرض می نمایم قبل از انتخابات موفق وسربلند باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
این همه سال نماینده استان بودن از اعتبار خودشان برای پیشرفت استان خرج کردن چقدر از نفوذشان برای استان هزینه کردن.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
سید شرف الدینی ملک حسینی از شخصیت های فاضل، بسیار با ارزش و نادر در استان است. قدر ایشان را بدانیم.
« قدر زر زرگر بداند قدر گوهر, گوهری»
حامی منتظریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
منتظریان و آیت الله ملک حسینی از مهره های سرشناس و صاحب نفوذ در کشور هستند و انتخاب ما این دونفر خواهد بود... تا پای جان پشتتان ایستاده ایم
سلطان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
کلمه رقیب رو قبول ندارم ولی لا اقل یه آدم به درد بخور بین طلبه های کل استان نیست که نه هم عرض بلکه در طول آیت الله ملک حسینی باشه یا ترس این هست کسی مطرح بشه
بوالله روز قیامت بخاطر اسراف برگه ها عده ای مسولن رقیب نمی یارین نیارین انتخابات برگزار نمیشه ولی اگه آوردین در راستای جبه سازی لا اقل حرکت کنید افل لکم
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
امیدواریم که روزی این قضیه هم حل شود ورقابت اساسی باشد تاکسیکه نماینده ی خبرگان رهبری است خواسته ها و مشکلات مردم را مطرح کند
مجلسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
ملک حسینی و موحد و روشنفکر و جعفری به مجلسین می روند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین