تاریخ انتشار:۱۵:۲۹ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۳۰ نقطه از جمله مرکز استان برگزار و رئیس عقیدتی سیاسی فراجا در اجتماع مردم سخنرانی می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع در جلسه برنامه‌ریزی جهت برگزاری باشکوه یوم الله 22 بهمن در کهگیلویه و بویراحمد افزود: انقلاب اسلامی در امتداد بعثت پیامبر گرامی اسلام است، همان طور که بعثت پیامبر، تمدنی عظیم و خیره‌ کننده را در جهان پدید آورد، انقلاب اسلامی هم معادلات جهان را بر ضد مستکبران و به نفع مستضعفان عالم بر هم زد و انقلاب اسلامی ایران،‌ بعثت مجددی در عصر جاهلیت مدرن است که حضرت امام، رهبر این رستاخیز فکری و ایمانی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: امام خمینی رحمةالله‌علیه با پیروی از حرکت انبیای الهی و تاسی به آموزه‌های دینی و با همراهی و حمایت همه اقشار مردم ملت ما را از یوغ استبداد داخلی و استعمار خارجی نجات داد و زمینه را برای حاکمیت ارزش‌های الهی در جامعه فراهم کرد، مهم‌ترین ویژگی حرکت انبیا، و به تبع آن انقلاب اسلامی ایران، توجه دادن انسان به ابعاد معنوی اوست و همین ویژگی است که انقلاب ما را نسبت به انقلاب‌های دیگر به‌طور کامل متمایز می‌سازد.

 خاضع بیان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فراگیر بود و در پیروزی انقلاب اسلامی تمام اقشار جامعه اعم از کارگر، کشاورز، کارمند، دانشجو، دانش‌آموز، فرهنگی، دانشگاهی، روحانی، بازاری، ارتشی، روزنامه نگار و سیاستمداران فارغ از جنسیت حضور داشتند و منشا عظمت انقلاب اسلامی در جایگزین شدن یک حکومت الهی مبتنی بر عدالت به جای حکومت‌های مبتنی بر ظلم، خودمحوری، دیکتاتوری و قدرت‌طلبی است.

این مسئول اظهار داشت: برقراری حکومت الهی و حاکمیت قانون عدل الهی در روی زمین هدف تمامی انبیاء، اولیاء و مجاهدان الهی، در طول هزاران سال بوده که با انقلاب اسلامی ایران محقق شد و به فضل الهی هم دین پیامبر یعنی اسلام ماندگار است و هم نهضت امام و انقلاب اسلامی ایران پایدار است.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا سخنران ۲۲ بهمن یاسوج

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند، «حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه اقتدار ملی است و حضور مردم در راهپیمایی امسال نیز به فضل الهی پرشور خواهد بود»، گفت: شرکت باشکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت بزرگ ایران و اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است که هم موجب دلگرمی برای دوستان نظام اسلامی است و هم توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نورافشانی و چراغانی در ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن، بانگ تکبیر ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن از مأذنه‌های مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه و پشت بام منازل و در میادین و خیابان‌ها و محلات از جمله برنامه‌های شب 22 بهمن به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند اسلامی را از برنامه‌های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن در ۳۰ نقطه استان اعم از شهرها و روستاهای پرجمعیت برگزار خواهد شد و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهر یاسوج، روز یکشنبه ۲۲ بهمن ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان هفتم تیر به سمت خیابان آیت‌الله طالقانی- خیابان جمهوری اسلامی و میدان امام حسین علیه‌السلام برگزار می شود و حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در اجتماع راهپیمایان سخنرانی خواهند کرد.

وی در پایان از همه مردم درخواست کرد برای شرکت در راهپیمایی با تصاویر شهدا حضور پیدا کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین