کد خبر: ۲۲۵۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۵۷ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
زارعی در جمع مردم جوکار:
عصر دنا: نامزد انتخابات بویراحمد و دنا گفت: نماینده‌ای که به مجلس می‌رود باید پیگیری مطالبات مردم باشد اینکه در سخت‌ترین شرایط معیشت فریادی از مجلس بلند نمی‌شود جای سؤوال است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در ادامه نشست های هم اندیشی و اعلام حمایت اقشار مختلف مردم از غلام محمد زارعی امشب مردم روستای بونه جوکار میزبان این نامزد انتخابات بود.


حاج غلام محمد زارعی در جمع مردم بونه جوکار با تبریک دهه فجر گفت: ملت ایران با از خودگذشتگی و تقدیم شهدا امروز با صلابت و قدرت وارد 45 سال پیروزی می شود طی سالها توطئه های گوناگون از سوی دشمنان ملت ایران در مقاطع حساس صورت گرفت اما ملت هوشمند و تاریخ ساز ایران و به خصوص مردم سرافراز استان ما همواره از موانع عبور کرده و از آرمانهای شهدا دفاع کردند.

نامزد انتخابات مجلس تصریح کرد:در هر مقطعی که نیاز به حضور و مشارکت مردم وجود داشته به رغم همه کمبودها و مشکلات ملت ترحیج داد از ارزش های الهی پاسداری و حفاظت کند.

مرزبندی جغرافیایی در بویراحمد تحریک احساسات مردم است/برای رأی اختلاف‌افکنی نکنید/چرا در مجلس فریادی برای مطالبات سر داده نمی‌شود؟

وی اضافه کرد: از بزرگان از همه ریش سفیدان و معتمدان ایل بزرگ و سترگ دشمن زیاری مخصوصا روستای بونه بن و اطراف که افتخار دادند ما را به حضور پذیرفتندحق بزرگی به گردن مسئولین دارید و جایگاه بزرگ دارید که در شرایط موجود در صحنه انتخابات مصمم هستید که پرشور و با وظیفه انقلابی خود حضور پیدا کنید و سرنوشت خود و ملت را رقم بزنید.

وی با بیان اینکه انتخابات یک رویداد بزرگ است در همه جای دنیا بالاترین ظرفیت حضور در تعیین سرنوشت است ،گفت:در سالهای گذشته همین مشارکت وجود داشته است اما شرایط امروز حساس و ویژه است حضور شما بیانگر درک وضعیت است استنباط شما از شرایط حضور با صلابت است.

مرزبندی جغرافیایی در بویراحمد تحریک احساسات مردم است/برای رأی اختلاف‌افکنی نکنید/چرا در مجلس فریادی برای مطالبات سر داده نمی‌شود؟

زارعی شرکت در انتخابات را تعیین سرنوشت یعنی آینده خود و آیندگان خواند و افزود: امروز یک فرصت تاریخی داریم اینکه چگونه انتخاب کنیم و چه کسی را انتخاب کنیم آیا باید به آینده خود و فرزندان بیندیشیم یا نه.
این نامزد انتخابات مجلس دوازدهم مجلس را عصاره ملت دانست و گفت: مجلس باید خاستگاه مطالبه مردم باشد مردم بدانند یک فریاد گر واقعی دارند مجلس جای سکوت  و بی تفاوتی نیست که بههر  قیمت رأی مردم را بگیریم اما از مردم جدا شویم.

نماینده ادوار مجلس گفت:مردم در شرایط سخت معیشتی قرار دارند البته انقلاب در 44 سال گذشته خدمات زیادی برای محرومیت زدایی در استان انجام داد اما برای رسیدن به آن نقطه آرمانی فاصله داریم باید بدانیم تصمیم امروز در تحقق نقطه آرمانی موثر است.

مرزبندی جغرافیایی در بویراحمد تحریک احساسات مردم است/برای رأی اختلاف‌افکنی نکنید/چرا در مجلس فریادی برای مطالبات سر داده نمی‌شود؟

وی ادامه داد:هم شما به عنوان انتخاب کننده و هم انتخاب شوند مسئولیت بزرگ دارید مردم از مشکلات که ناشی از ناکارآمدی و بی توجهی است رنج می برند از مشکلاتی که ناشی ازعدم ارتباط با مردم و عدم درک شرایط است نماینه باید همراه و همگام مردم باشد باید بداند عهدی که با مردم بسته است مسئولیت دنیوی و اخروی دادر از همه لحظاتش برای امانتداری رأی مردم استفاده کند و مراقب باشد.

 

زارعی با بیان اینکه مردم باید بدانند اولویت نماینده خودش و تبار و حزب و منافع و پیمانکاران است یا منافع مردم؟ افزود:این مردم هستند که رأی می دهند و انتخاب می کنند نماینده باید بداند امانت مردم را در اختیار دارد و از آن صیانت کند.


ایل سترگ دشمن زیاری باور کند کسی که می خواهد انتخاب شود به فکر آنهاست ظرفیت ها را می داند تجربه دارد و برای آینده آنها تصمیم بگیرد مردم را مورد تکریم قرار دهد ما اگر زمان رأِ ی مردم را بناسیم فریب مردم است همواره بادی در کنار مردم باشیم.

.
زارعی ادامه داد: مجلس جایگاهی است که می تواند خیلی از مشکلات را برطرف کند چرا در مجلس هیچ فریادی نیست؟ مگر نماینده نباید فریادگر مطالبات مردم باشد؟

مرزبندی جغرافیایی در بویراحمد تحریک احساسات مردم است/برای رأی اختلاف‌افکنی نکنید/چرا در مجلس فریادی برای مطالبات سر داده نمی‌شود؟

نامزد انتخابت حوزه بویراحمد و دنا تصریح کرد: از خدا خواستاریم که بتوانیم قدردان این استقبال کم نظیر باشیم بنده متعلق به شما هستم همراه و درکنارتان هستم و می دانم اولویت شما چیست برای مطالبات شما برنامه دارم راهکار و تجربه دارم هشت سال در منطقه بویراحمد و دنا و مارگون اقدامات زیادی انجام گرفت وظیفه بود این تجربه موفق است آحاد مردم پاک سرشت این مرز و بوم به خوبی از آن یاد می کنند با رفع ضعف ها و تقویت قوت ها ادامه خواهیم داد.

وی گفت: امیدوارم خداوند توفیق دهد به عنوان خدمتگزار در خدمت ایل دشمن زیاری و همه مردم باشم دنبال مرزبندی جغرافیایی نیستم بویراحمد بالا و پایین نداریم فقط برای تحریک احساسات مردم و بالا رفتن از نردبان مردم جدا می کنند مردم بویراحمد واحد هستند همه دارای ارزش های بالایی هستند دلیل ندارد بخواهیم بین مردم اختلاف ایجاد کنیم.

زارعی ادامه داد: بنده برای اشتغال برای توسعه و عمران برنامه مدون دارم بیایید یک بار دیگر وحدت ایلات و طوایف را شاهد باشیم و به این مرزبندی ها پایان دهیم خطرناکترین کار جدایی مردم با مرزبندی است ما می خواهیم در یک بستر هماهنگ و همدل ظرفیت های مختلف در نیروی انسانی و حوزه اجتماعی مورد توجه قرار دهیم و پیش ببریم.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پردل مارگون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
جناب آقای زارع بنده در طول دوره نمایندگی به شما رای ندادم طرف دار شما هم نبودم اما متاسفانه افراد زیاده خواه وبی اصالتی در استان هستند که باعث مرزبندی وفتنه انگیزی بوده ریشه خانوادگی نداشته اند هرچه در خصوص پیشنه خانوادگی آنان تحقیق شود اصالتی نداشته اندودنبال منافع شخصی خویش بوده ومانند بوقلمون تغییر رنگ میدهند در صورتی که استان کهگیلویه وبویراحمد همگی ار یک نژاد فرزندان احمد (آل احمد)ساسانی واردشیری تبارندوما به داشتن فرزندانی همچون شما وسایرین افتخار میکنیم متاسفانه دیدگاه عده ای در استان سنتی بوده در صورتی که فرزندان کهگیلویه وبویر احمد در حال فتح قله های جهانی میباشد
سال بعدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
درقیامت وشب اول قبر چه جوابی داری/اموالت را از چه راهی بدست اوردی/مال اندوزی وقدرت اندوزی کردی با اسم مقدس یازهرا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین