تاریخ انتشار:۱۷:۰۲ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: وزیر جهاد کشاورزی که به نمایندگی از هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده، زیرساخت شهرک گلخانه‌ای ماهور باشت در گچساران را افتتاح کرد و با تاکید بر تحول در زیرساخت‌های بخش کشاورزی، از فرصت ویژه‌ای به این استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی نیکبخت در آیین افتتاح زیرساخت یک شهرک گلخانه‌ای در گچساران گفت: این شهرک گلخانه‌ای به نمایندگی از پنج شهرک در حال ساخت، به بهره‌برداری رسید که نوید تحولی زیرساختی در زیرساخت‌های کشاورزی این استان است.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های گیاهان دارویی، شیلات، آب و خاک، دام و گلخانه‌ها استعدادهای منحصر به فردی دارد و برنامه‌های خوبی هم در این بخش‌ها به ویژه در احداث مجتمع‌ها، زنجیره‌ها و شهرک‌های گلخانه‌ای و شیلاتی در دستور کار همکاران من در استان است که به همین دلیل در هیئت دولت، فرصتی را به این استان خواهیم داد تا با تشکیل کارگروه‌های تخصصی، راه‌حل‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد و اقدامات مهمی برای استمرار و حمایت از روند رو به توسعه این استان در دستور کار قرار گیرد.

نیکبخت گفت: امروز از هر زیربخش کشاورزی این استان یک پروژه افتتاح شد
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به گزارشی از وضعیت گلخانه‌های این استان تصریح کرد: تا قبل از این دولت ۳۲ هکتار گلخانه در کهگیلویه و بویراحمد وجود داشته که با تکمیل پنج شهرک در دست اقدام ۱۳۷ هکتار زیرساخت گلخانه‌ای آماده واگذاری خواهد شد.

نیکبخت ادامه داد: در شهرک ۲۸ هکتاری ماهور باشت و دو‌ شهرک دیگر گلخانه‌ای این استان متقاضیان می‌توانند برای سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کنند.

وی از حمایت ویژه شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور از برنامه‌های زیرساختی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: آنگونه که همکاران من در استان گفتند، شرایط و مقدمات احداث ۱۲ شهرک آبزی‌پروری فراهم شده که باید با جذب سرمایه‌گذار و حمایت‌های تسهیلاتی، این تحول بنیادی در حوزه شیلات و همچنین گلخانه‌ای این استان رقم بخورد.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین یادآور شد: هر چند از قبل به طور کامل در جریان پیشرفت‌ها و اقدامات شاخص بخش کشاورزی در این استان که حقیقتا با حمایت‌های استاندار این استان محقق شده، بودم اما امروز از نزدیک مشاهده کردم که تحولات و اقدامات توسعه‌ای خوبی در کشاورزی این استان و در دولت سیزدهم تحقق پیدا کرده که این روند به طور کامل مورد حمایت وزارت جهاد کشاورزی و دولت خواهد بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد قبل از صحبت‌های وزیر جهاد کشاورزی از او برای حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای و زیرساختی این استان، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و تزریق تسهیلات درخواست کرد که با موافقت آقای وزیر مواجه شد تا کارگروهی ویژه برای حمایت از برنامه‌های متولی ارشد کشاورزی این استان در تهران تشکیل شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، قبل از این آیین، سد کوهبرد در شهرستان کهگیلویه نیز رسما به دست وزیر جهاد کشاورزی، افتتاح شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین