کد خبر: ۲۲۵۳۱
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۱۵ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
زارعی در جمع مردم خرسان:
عصر دنا: نامزد انتخابات بویراحمد و دنا در مجلس گفت: مردم با انتخاب خود تصمیم می‌گیرند روال کارها پیش برود یا عقب بیفتد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حاج غلام محمد زارعی در جمع مردم روستای خرسان با تبریک سالروز پیروزی انقلاب انقلاب گفت: وقوع انقلاب با هدف ارج نهادن به جامعه ایران و پیشرفت در ابعاد مختلف بود به برکت انقلاب استقال، آزادی و جمهوری اسلامی دستاوردهای بی نظیری بود که حاصل شد و ما وظیفه داریم از امام، شهدا و فداکاری ملت یاد کنیم.

نامزد انتخابات بویراحمد و دنا افزود: مردم ایران در صحنه های مختلف ایستادگی کردند مردم استان ما تاکنون در عرصه های مختلف پای ارزش‌های نظام مانده‌اند وظیفه داریم برای عمران و آبادانی و پیشرفت مردم عزیز تلاش کنیم.

زارعی بیان کرد: حوزه بویراحمد، دنا و مارگون وسیع صعب العبور و با جغرافیای خاص است عمران و آبادانی در روستاها دشوار است در هشت سالی که توفیق خدمتگزاری داشتم مفتخرم گام های بلندی برداشتیم هیچ گاه فکر نمی کردند گازرسانی و برقرسانی و آسفالت و سایر خدمات جاده انجام شود.

وی با بیان اینکه در ادوار گذشته قبل از انتخابات مجلس در یک روز بارانی به خرسان آمدم جاده خاکی و نابه سامان و مردم زندگی سختی داشتند، افزود: خوشحالم امروز نمادی از آبادانی و رفاه وجود دارد اگر کاری انجام شده شما خواستید شما انتخاب کردید که کار بشود .

زارعی گفت: شما رأی دادید بنده بعنوان نماینده وظیفه داشتم مطالبات شما را در سازمانها پیگیری کنم حالا هم اگر بخواهید جریان خدمت بی منت ادامه پیدا می کند.

وی با بیان اینکه مجلس جایگاه سوء استفاده از قوم و طایفه و گروه نیست، تصریح کرد:شما برای سرنوشت همه مردم ایران و استان تصمیم می گیرید باید در برابر این مسئولیت سنگین با دقت عمل کنیم اگر کار انجام بشود شما خواستید اگر پیشرفت حاصل شود در پرتو همین انتخاب است.

وی ادامه داد: فرصت مجددی برای انتخاب مهم دارید در یازدهم اسفند ماه شما انتخاب می کنید کشور در شرایط خاص است تورم بالا بیکاری فراوان معیشت مردم مشکل دارد نماینده مجلس باید تصمیم بگیرد آیا دولت اصلاح می کند یا نه. نمایندگان مجلس باید فشار بیاورند با استیضاح به فکر مردم باشند.

وی با اشاره به سنگینی بار زندگی روی دوش مردم گفت:شما با انتخاب خود یا برای آینده بهتر تصمیم می گیرید یا آینده ای که مشکلات بیشتر شود. مردم به عنوان حق مشروع نه چیزهایی که بر آنها دیکته می کنند انتخاب کنند تا به منافع خود برسند.

وی ادامه داد:این چه بدعتی است به روستاها می روند مردم را با خود همراه می کنند با هر روش مردم را وادار به رأی به فلانی می کنند! رأی آزاد است نباید نظر به مردم تحمیل کرد.فردا نماینده ای که انتخاب می شود در برابر مردم باید پاسخگو باشد پیگیری کند.

زارعی اعتماد مردم را بالاترین سرمایه کشور دانست و گفت: هر کس به سرمایه اجتماعی لطمه بزند با دشمن همراه است هر کسی نسبت به دردهای مردم بیگانه باشد کار دشمن را انجام می دهد مسئولین باید برای انجام وظیفه با مردم باشند نه برای رأی.

این نامزد انتخابات مجلس با بیان اینکه بنده خدماتی که در سادات محمودی انجام دادم بی شمار است، افزود: تلاش شبانه روزی و ارتباط مستمر و اکنون این آمادگی را دارم که با شناخت و تجربه ادامه دهم.شما که جمع شدید بنده مسئولیت دارم اگر این توفیق حاصل شد مورد انتخاب قرار گیرم با جدیت دلسوزی و صمیمیت ضعفا را حل کنم تا مردم بتوانند به انتخاب خود امیدوار باشند.

وی تأکید کرد:انتخابات مجلس آزمون و خطا نیست فرصت ها کم است از دست ندهید به دور از احساسات و فشارها و خواهش و تمنا برای رضای خدا و آینده جوانان تصمیم بگیرید و بدانید خدای متعاال این رأی دادن را عبادت محسوب می کند.

انتهای خبر

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
آقای زارع ۲۰ سال اومدی و حمایتت کردیم تا دو دوره رفتی مجلس. دور قبل به هر دلیلی رأی نیاوردی! آیا تا الان سراغی از حامیان و فعالین دور و برت گرفتی؟
خیر نگرفتی رفتی پی نفت و ...
پس لطفأ و محترمانه برو انصراف بده!
دوره فروغ شما به سر رسیده!
مته به خشخاش نگذارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
حیف شد جناب زارعی دیرشروع کرد جناب زارع درقلب مردم جا دارد آرزوی موفقیت وپیروزی برایشان داریم
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
آقای زارع ازمنتظریان بیشتر رای دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
حاج زارع یک رای ثابت دارد
دنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
۲ دور بات بیم د بسته بره من حونت بگه بشی کسی رای وت نیه ختم دونی نونم سیچه استعفا نری بری بی زندگیت
س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
خودت وزیران راه وتعون روحانی را درقضیه سقوط هواپیما معامله کردی جناب پیمانکار معامله گر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
مثلا ای قدعقده ای نظرایدی منتظریان چ هیزمی تروت فروخته انشالله قبول ک وابی د سکته بزه جنابی ک ایگی زارع بیشترمنتظریان رای ایاره مه کوری نیبینی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
زارع انسان بسیار بزرگی است

بهرامی پیروز انتخابات است،،انشاالله
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
جالبه طی این هفته خانواده ی من که قصذثد نداشتن رای بدن الان میگن زارع.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین