تاریخ انتشار:۱۸:۱۷ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان لنده با حضورفرماندهی انتظامی استان و جمعی از مسئولان و پرسنل فراجا در سالن اجتماعات این فرماندهی برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت السلام سید هدایت محمودی اصل در این آیین دو مقوله نظم و امنیت را در جامعه لازم و ضروری بیان کرد و گفت:امنیت یکی از اساسی‌ترین نیاز‌ها و لازمه رشد و توسعه در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی بشر است و عدم امنیت تمامی تلاش‌ها در حوزه‌های مختلف بی اثر خواهد شد
امام جمعه شهر لنده افزود:امنیت، یکی از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین نیاز‌های یک ملت و یک کشور است.
وی گفت: مهمترین مشکل برای یک کشور وقتی به وجود می‌آید که در محیط کار، در محیط زندگی، در محیط تحصیل و در فضای عمومی جامعه، مردم احساس امنیت نکنند.... همچنین، فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنده گفت: امنیت به عنوان اصلی‌ترین نیاز جامعه جایگاه ویژه‌ای دارد، امنیت زمینه رشد و شکوفایی جوامع را رقم می‌زند و در صورت نبود امنیت زمینه برای فعالیت بشر فراهم نخواهد شد.
سردار کیقباد مصطفایی افزود:امروز کشور از امنیت پایداری برخوردار است و استان ما هم از لحاظ شاخصه‌های امنیتی و مولفه‌های سنجش امنیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد در بین تمام استان‌های کشور در تمام آیتم‌ها و مولفه‌های سنجش به جز تصادفات ما در زمینه امنیت در سایر استان‌ها وضعیت بهتری داریم.
وی گفت: شهرستان لنده در بین شهرستان‌های استان به عنوان یک شهرستان شاخص دارای وضعیت امنیتی بسیار خوب تلقی می‌شود و اصلی‌ترین عامل این امنیت مردمه که به عنوان سرمایه‌های اجتماعی نقش اساسی را دارند.
مصطفایی گفت:به تنهایی نیروی انتظامی نمی‌تواند امنیتی پایدار ایجاد نماید بلکه با حضور مردم و دیگر نهاد‌ها این امر ممکن است و این امنیت مرهون مشارکت و همدلی مردم این ناحیه می‌باشد و همکاری گسترده مردم است.
وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود:در آستانه بزرگترین رخداد سیاسی و اجتماعی سال جاری هستیم که انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سطح کشور اجرا خواهد شد که استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به استان‌های کشور انتخاباتی پرشور و با نشاط دارد و در سطح کشور در بحث انتخابات زبان زد خاص عام است.
در این آیین سرهنگ بهنام زمانی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان لنده معرفی و از خدمات سرهنگ محمود عدالت پرور قدردانی شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین