تاریخ انتشار:۱۶:۲۶ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیر توزیع برق شهرستان کهگیلویه گفت:طرح تبدیل ۲۱۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال در دهدشت به پایان رسید و این شهر به عنوان نخستین شهر سبز استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه برق شناخته شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ایرنا: حسین عادلی نسب روز یکشنبه اظهار کرد: یکی از اهداف استراتژیک شرکت توزیع برق استان، تبدیل شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار است که مزیت‌های زیادی بویژه در حوزه حفاظت از محیط زیست به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ کیلومتر از شبکه سیمی شهر دهدشت طی ۱۱ سال به کابل خودنگهدار تبدیل شده بود افزود: در اقدامی جهادی و در مدت زمان ۱۰ ماه از اردیبهشت سال‌جاری عملیات تبدیل ۶۰ کیلومتر باقیمانده شبکه سیمی این شهر به کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال اجرایی شد.

مدیر برق شهرستان کهگیلویه بیان کرد: تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار مزایای زیادی از جمله افزایش پایداری شبکه، بازسازی شبکه فرسوده برق، صیانت از محیط زیست، پیشگیری از وقوع سرقت، صیانت از دارایی‌های فیزیکی و کاهش تلفات برق و بهبود کیفیت ولتاژ مشترکین برق را در بردارد.

عادلی نسب خاطرنشان کرد: با توجه به گسترش روز افزون سرقت شبکه فشار ضعیف سیمی و تأکیدات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در اولویت طرح‌های مدیریت برق کهگیلویه قرار گرفت و به لطف الهی در ایام مبارک دهه فجر شبکه برق شهر دهدشت به صورت کامل تعویض و بهسازی شد.

مدیریت برق شهرستان کهگیلویه با دارا بودن بیش از یکهزار و۷۵۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف افتخار خدمت رسانی و تأمین برق پایدار و مطلوب به بیش از ۴۲ هزار مشترک شهرهای دهدشت، قلعه رئیسی و دیشموک را دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بیننده ترین
پر بحث ترین