کد خبر: ۲۲۵۰۶
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۵۷ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: طی حکمی از سوی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، صدرالله درست به عنوان سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه چهاردهم بهمن ماه با حضور معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌ها و مدیر حراست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و فعالان بخش خصوصی برگزار شد.

در این آیین از زحمات، سهیل مرادی نژاد مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد قدردانی و صدرالله درست به عنوان سرپرست این شرکت در استان معرفی شد.

به گفته برخی رسانه ها، «صدرالله درست» متولد سال ۶۷ متولد استان فارس و فاقد تجربه و توان مدیریتی و هرگونه مسئولیت اجرایی می باشد و کل سابقه مدیریتی‌ وی به مدت ۴ ماه بعنوان مدیر منطقه ویژه‌ای اقتصادی شهرستان کازرون است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این آیین، گفت: دهه فجر امسال ٢٢٨ طرح صنعتی با سرمایه گذاری افزون بر ۳۶۷ هزار میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی به بهره برداری می رسد.

"محمدصادق محمدیاری" اظهار کرد: اشتغال این تعداد طرح صنعتی ۱۷ هزار و ۶۹۶ نفر است. همچنین ۵۷۹ پروژه زیر ساختی با سرمایه گذاری ۵۶ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال در این ایام افتتاح خواهد شد.

وی، تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی ۶ شهرک صنعتی وجود داشته است اما اکنون به هزار و یک شهرک رسیده است.برخلاف تحریم های ظالمانه، کشور در زمینه خودکفایی صنعتی قدم های خوبی برداشته است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، تاکید کرد: تولیدات اساسی مورد نیاز کشور در شهرک های صنعتی فراهم می شود و روز به روز این موضوع در حال افزایش است. همچنین سیاست سازمان این است که زیرساخت های شهرک های صنعتی به سمت کیفی سازی برود.

همچنین با حضور معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌ها و مدیر حراست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از 8 واحد کارگاهی در شهرک صنعتی شماره 3 یاسوج نیز بهره برداری به عمل آمد.

برای ساخت این ۸ واحد کارگاهی ۱۲۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است.

این سوله‌های کارگاهی در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی یاسوج ۳ ساخته شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
کرو سهیل اول که آمد خیلی جنجالی بود و هیچ خروجی نداشت .بندر خشک و منطقه آزاد گچساران و ....ایخاس بسازه و بیشتر هوا بید تا عمل. ولی پسری خوبی بید خدایی . دوستت دارم سهیل عزیز
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
آقای بهادر مدیرعامل شرکت گاز استان را تغییر ندادید اسفندماه با رفتن روشنفکر ایشون هم میرود هر چند ایشان منافع طلب بوده و اقوام وابستگان ش از کی گودرز ،کی گشتاسب اومدن طرف منتظریان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
نگران نباش، به زودی اقای سلطانی به پشتوانه‌ی اقای موحد مدیرعامل شرکت گاز خواهد شد.
لنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
اینم خیانت آشکار موحد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
اکه قاقد کار مدیریتی پس میخوان چکار
در تعجیم لااثل یه کار اجرایی انجوم میداد پس میومد استان ما
البته اینجا ازمایشگاه هستش
میان روزمه داشته بو
۶ماه بعد بزارن وزیر
معون وزیر
گچساران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
خجالت داره تو ایران بوی گند میاد
همکلاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
سهیل پسر خوبیه، ولی کلا بچه های کلاس ما فقط حرف می زدیم! عمل توش نبود،
بهرحال آرزوی موفقیت دارم برای رئیس جدید، البته تغییری ایجاد نخواهد شد......
موحد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
این آقای رست خواهر زاده آقای عطا شفایی لنده از سادات خدری می باشد وآقای موحد بانقشه مرادی رو عوض کرد بخاطر اینکه عطا شفایی ازش حمایت کنه وچند بار گفت مرادی سبد رای نداره اگه آقایان مرادی غیرت داشته باشند باید جواب این بی احترامی رو دراسرع وقت بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
صدرالله درست متولد۶۲ از بخش چاروسا کهگیلویه است
snobhani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
مثل بیسوادا متن نزاربرادر یکم تحقیق کن چیزی ک میزاری

مهندس درست متولد62چاروسا.مهندس سید صدرا درست با ۱۵ سال سابقه کار در شرکت شهرک های صنعتی استان فارس به عنوان مدیرعامل شرکت‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

ایشان سرپرستی و مدیریت شهرک‌های صنعتی شهرستان خرمبید با ۱۵۰ کارخانه و نیز مدیریت شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان اقلید با ۸ شهرک و ناحیه صنعتی را در کارنامه خود دارد.

درست همچنین مدیر منطقه ویژه اقتصادی کازرون وناحیه صنعتی کازرون، رییس گروه تامین مالی و سرمایه‌گذاری، رییس گروه پشتیبانی، رئیس گروه توسعه بازار شرکت شهرهای صنعتی فارس، عضویت در کارگروه‌ها و کمیته‌های مختلف استانی از جمله عضویت در شورای استاندارد فارس، عضویت در کارگروه رونق تولید استان فارس و دبیر کمیته پژوهش فناوری و بهره‌وری شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بوده است
نیک خو
|
United States of America
|
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
تمام خبری که به خورد مردم میدی مثل همین خبر همش کذب هست.
مهندس درست جوانی توانمند و با استعداد با مدرک کارشناسی ارشد می باشد ، متولد کهگیلویه هستش و ۱۵ سال سابقه مدیریتی در شهرکهای صنعتی فارس را دارد .
امیدوارم شما هم یکم تحقیق و مطالعه داشته باشید بعد خبر بزنید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین